Viva forummers steunen Serious Request!

22-12-2008 12:08 265 berichten
Zoals iedereen denkelijk weet staat er momenteel een glazen huis in Breda waar drie 3FM DJ-'s zich hebben opgesloten, zonder eten (wel sapjes, water en cola), non stop radio makend voor de Serious Request actie die dit jaar in het teken staat van De Vluchteling.

We hebben geprobeerd een actie te organiseren maar helaas zijn we te laat begonnen, vandaar een oproep om geld te storten (als je dat nog niet gedaan hebt). Kijken hoeveel we als forum bij elkaar kunnen brengen deze laatste anderhalve dag van de actie.

Heb je al gestort, wilde je toch al storten of kom je nu op een idee, laat hier dan weten wat jouw donatie is/was/gaat zijn.

Alle donaties tellen we bij elkaar op, eens zien wat voor prachtig bedrag wij forummers bijdragen met z'n allen!

Een vluchteling is nergens zonder jouw hulp!

Maak je bijdrage over op rekeningnummer 22744, t.n.v. Het Nederlandse Rode Kruis, Den Haag

Iedere euro telt.....
Alle reacties Link kopieren
Net 25 euro overgemaakt...
Ik denk dat ze het wel gaan halen want veel bedrijven, stichtingen, organisaties, sportclubs etc. die zullen het bedrag sparen en dan de laatste dag overmaken of langsbrengen (net als FOK daarnet).

En ik vraag me echt af wat de regering doet als ze het net niet halen, ik kan me niet voorstellen dat ze dan maar helemaal niks geven.

Ik hoop het en blijf hopen. Voor alle duidelijkheid... in de afgelopen jaren was er op de 5e dag geen tussenstand... dus het is echt wel serieus spannend. Hoewel ik net Coen hoor zeggen dat we de goede kant opgaan.
+ 3 smsjes
Ik ga er zo naar toe. Ben er nog nooit geweest, maar wil nu wel een keer bij de finale zijn.

Vanaf 16.00 uur optredens van Ilse deLange enzo. Ben benieuwd!

Hoop dat ik er nog op kom, met 5.000 mensen sluit het plein
Heb net een virtueel hulppakket verstuurd t.w.v. 8,75 en een sms gestuurd (90ct.)
50 euro overgemaakt en 4 sms-jes gestuurd.
25 euro, plaat aangevraagd
10 euro voor een plaatje
Ben ik weer!

2325,34 euro hebben we nu!

Hierna moet ik jullie in de steek laten, mijn laptop wordt opgeruimd, het is zo meteen kerstavonddiner hier thuis. Ik ga dus aan de kook.

Ik hoop dat het goed komt met die eindstand, fingers crossed!

Bedankt vast allemaal voor het meedoen aan dit topic, ik vond het heel leuk zo met z'n allen.

(f)

Leo
Volgend jaar een echte Vivaforum actie, hoor! Daar gaan we voor. We zullen Fok! doen verbleken dan...
Compleet off topic: Oh Eleonora, wat ben jij toch een lief mens! Toen ik de titel van dit topic voorbij zag komen in de lijst, dacht ik meteen: dat moet Eleonora opgestart hebben.
Fortis et liber
Komt nog 15 euro van mij bij heb net nog via de digitale tv een plaat aangevraagd en heb totaal 5 smsjes verstuurd.
Voor ¤ 50,- een plaatje aangevraagd.
plaatje voor 50 Euro en een smsje
50 euro voor KT Tunstall en Allen&Lande!

Voor/namens de oogkleppen-dames
quote:Ring1981 schreef op 24 december 2008 @ 15:37:

Volgend jaar een echte Vivaforum actie, hoor! Daar gaan we voor. We zullen Fok! doen verbleken dan...

Ja!

En Leo:
We zullen eens gaan brainstormen! En dan in ieder geval op tijd.

Iedereen fijne Kerstdagen.
50 euro voor ee plaatje geschonken net
Die tranen van Giel net... Ik zat bijna mee te janken. Ontroerend.
Dan is de tussenstand volgens mij nu 2543,94 euro!!
Niet gezien. Waarom huilde hij?
Eerst was het live optreden van I'm Not So Tough' van Ilse Delange waar ze hevig van onder de indruk waren en daarna begon Giel te brullen tijdens zo'n reportage van Eric Corton. Die hem vervolgens heel lief ging knuffelen.

Hij noemt zichzelf nu ook 'Giel labiel.'

Het zal een combinatie van factoren zijn geweest, maar ik vond het zo aandoenlijk!
Mijn bescheiden bijdrage: 5 euro.

Nog eens extra bescheiden omdat ik er 4 "blikken flesjes" cola voor kreeg.

Ach, zoals de Kerstman bij de surprisetruck (waarvoor ik helaas te laat was) zei: "de cola is eigenlijk gratis, doneer 5 euro!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven