Viva forummers steunen Serious Request!

maandag 22 december 2008 om 12:08
Zoals iedereen denkelijk weet staat er momenteel een glazen huis in Breda waar drie 3FM DJ-'s zich hebben opgesloten, zonder eten (wel sapjes, water en cola), non stop radio makend voor de Serious Request actie die dit jaar in het teken staat van De Vluchteling.
We hebben geprobeerd een actie te organiseren maar helaas zijn we te laat begonnen, vandaar een oproep om geld te storten (als je dat nog niet gedaan hebt). Kijken hoeveel we als forum bij elkaar kunnen brengen deze laatste anderhalve dag van de actie.
Heb je al gestort, wilde je toch al storten of kom je nu op een idee, laat hier dan weten wat jouw donatie is/was/gaat zijn.
Alle donaties tellen we bij elkaar op, eens zien wat voor prachtig bedrag wij forummers bijdragen met z'n allen!
Een vluchteling is nergens zonder jouw hulp!
Maak je bijdrage over op rekeningnummer 22744, t.n.v. Het Nederlandse Rode Kruis, Den Haag
Iedere euro telt.....
We hebben geprobeerd een actie te organiseren maar helaas zijn we te laat begonnen, vandaar een oproep om geld te storten (als je dat nog niet gedaan hebt). Kijken hoeveel we als forum bij elkaar kunnen brengen deze laatste anderhalve dag van de actie.
Heb je al gestort, wilde je toch al storten of kom je nu op een idee, laat hier dan weten wat jouw donatie is/was/gaat zijn.
Alle donaties tellen we bij elkaar op, eens zien wat voor prachtig bedrag wij forummers bijdragen met z'n allen!
Een vluchteling is nergens zonder jouw hulp!
Maak je bijdrage over op rekeningnummer 22744, t.n.v. Het Nederlandse Rode Kruis, Den Haag
Iedere euro telt.....
woensdag 24 december 2008 om 13:09
Ik denk dat ze het wel gaan halen want veel bedrijven, stichtingen, organisaties, sportclubs etc. die zullen het bedrag sparen en dan de laatste dag overmaken of langsbrengen (net als FOK daarnet).
En ik vraag me echt af wat de regering doet als ze het net niet halen, ik kan me niet voorstellen dat ze dan maar helemaal niks geven.
En ik vraag me echt af wat de regering doet als ze het net niet halen, ik kan me niet voorstellen dat ze dan maar helemaal niks geven.

woensdag 24 december 2008 om 15:26
Ben ik weer!
2325,34 euro hebben we nu!
Hierna moet ik jullie in de steek laten, mijn laptop wordt opgeruimd, het is zo meteen kerstavonddiner hier thuis. Ik ga dus aan de kook.
Ik hoop dat het goed komt met die eindstand, fingers crossed!
Bedankt vast allemaal voor het meedoen aan dit topic, ik vond het heel leuk zo met z'n allen.
(f)
Leo
2325,34 euro hebben we nu!
Hierna moet ik jullie in de steek laten, mijn laptop wordt opgeruimd, het is zo meteen kerstavonddiner hier thuis. Ik ga dus aan de kook.
Ik hoop dat het goed komt met die eindstand, fingers crossed!
Bedankt vast allemaal voor het meedoen aan dit topic, ik vond het heel leuk zo met z'n allen.
(f)
Leo
woensdag 24 december 2008 om 18:37
Eerst was het live optreden van I'm Not So Tough' van Ilse Delange waar ze hevig van onder de indruk waren en daarna begon Giel te brullen tijdens zo'n reportage van Eric Corton. Die hem vervolgens heel lief ging knuffelen.
Hij noemt zichzelf nu ook 'Giel labiel.'
Het zal een combinatie van factoren zijn geweest, maar ik vond het zo aandoenlijk!
Hij noemt zichzelf nu ook 'Giel labiel.'
Het zal een combinatie van factoren zijn geweest, maar ik vond het zo aandoenlijk!