Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 20:53
zaterdag 17 november 2012 om 20:55
quote:phoebe82 schreef op 17 november 2012 @ 20:53:
als je een man vraagt om iets te doen, doen ze het nooit meteen maar stellen ze het altijd uit.
vraag 1: waarom doen ze dat
vraag 2 ik weet echt wel dat hoe meer ik zeur/vraag of hij het wel wil doen hoe minder kans dat die het doet. hoe pak ik dat anders aan
vraag 3 waarom in godesnaam vinden mannen zichzelf reuzezielig als ze es iets onbenulligs moeten doen? ik zeik toch ook niet om alles wat ik doen moet?
1 geen idee
2 geen idee
3 geen idee
Best handig hè, zo'n mannen-topic?
als je een man vraagt om iets te doen, doen ze het nooit meteen maar stellen ze het altijd uit.
vraag 2 ik weet echt wel dat hoe meer ik zeur/vraag of hij het wel wil doen hoe minder kans dat die het doet. hoe pak ik dat anders aan
vraag 3 waarom in godesnaam vinden mannen zichzelf reuzezielig als ze es iets onbenulligs moeten doen? ik zeik toch ook niet om alles wat ik doen moet?
1 geen idee
2 geen idee
3 geen idee
Best handig hè, zo'n mannen-topic?
zaterdag 17 november 2012 om 20:56
quote:phoebe82 schreef op 17 november 2012 @ 20:53:
owww dan heb ik ook nog een vraagje als we op de serieuze toer gaan (alhoewel amands bericht uitgezonderd ) thunder...
1. omdat ze man zijn
2. het is een man, niet zeuren en gewoon duidelijk zijn wat de vraag is
3. omdat ze man zijn
owww dan heb ik ook nog een vraagje als we op de serieuze toer gaan (alhoewel amands bericht uitgezonderd ) thunder...
1. omdat ze man zijn
2. het is een man, niet zeuren en gewoon duidelijk zijn wat de vraag is
3. omdat ze man zijn
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu