Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Ik herinner met Jetpret (eerst Jetset) en haar zoontje Puck nog, op het tpic Grappige uitspraken van onze kids.

Ik weet ook nog dat er eens een Hele Dikke Ruzie tussen Jetpret en Zoyla was. Zoyla lag sowieso wel vaak in de clinch dacht ik. Die had ook altijd wat trouwens! Met haar dochter werd het echt een hartverscheurend verhal wat me 2 jaar aan haar topic heeft gekluisterd... Wat een vrouw is ze! Maar vroeger, toen was ze niet zo van onbesproken gedrag! Het gaf ook enorm veel tumult toen ze meedeed aan de XL Model verkiezing.
Ik lees net het verhaal van Dwazer of het andere topic..... Dat was ook een verhaal zeg. Heb hem ook wel op mijn MSN (gehad) gelukkig nooit iets mee gedaan :-)
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 22:57:

Zwaai naar Shine terug . We zijn nu de namen aan het herinneren van die andere die helemaal weg zijn gegaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou, als ik me niet vergis kwam Francoise ook met iets dreigends uit Oost Europa?
En Trenchtown natuurlijk met haar opblaaskrokodil
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 23:01:

Ik herinner met Jetpret (eerst Jetset) en haar zoontje Puck nog, op het tpic Grappige uitspraken van onze kids.Onze zoon is naar de hare genoemd en Jet heeft er inmiddels een dochter bij
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 22:52:

[...]

Nee hahahahaah, ik heb Shining aan de telefoon. Die zit mee te lezen. Hoi Shine!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Huisdieren: de Vivapuppet, het konijn van Carlien.
De bekende uitspraak van Djoels zit steeds vaker in mijn hoofd bij momenten van frustratie. Maar het ook echt zeggen, dat kán niet.
Klopt, Jetpret kan ik me ook nog herinneren. En Zoyla inderdaad. Had ze niet ook een keer een mega-troll-topic? Iets met "valse inloggers" enzo? Vond ik toen eerst erg geloofwaardig, jheel ammer dat het niet echt was.
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:01:

En een gevleugelde uitspraak die er zeker in moet is die van Djoels. Ze post mee dus ze mag hem zelf even posten. Dan is ie echter.

Jezus te paard

Het grappige is dat jij één van de weinige bent die altijd mij eraan herinnert dat ik dat vaak zeg
DTEEZ!
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 23:04:

De bekende uitspraak van Djoels zit steeds vaker in mijn hoofd bij momenten van frustratie. Maar het ook echt zeggen, dat kán niet.

Het ergste is, dat ik gewoon echt vind dat je dat niet kunt zeggen!!

DTEEZ!
Met Winx, Tweeling en nog zo een paar 'wedstrijdje Pinabeest' tekenen.

Pinabeest zelf was de jury en tadaaaa; mijn dochter won een T-shirt met daarop haar zelfgemaakte tekening gedrukt, zo leuk!
RobS die in het leutertopic kwam melden dat zijn hond de kat van de buren aan flarden had gescheurd. Hij was er wat lacherig over en kreeg flink de wind van voren, zelfs van zijn eigen harem.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:05:

[...]

Het ergste is, dat ik gewoon echt vind dat je dat niet kunt zeggen!!

Heus wel dat je het kunt zeggen! Het drukt gewoon precies uit hoe je je op dat moment irriteert aan iets. En dat vind ik machtig mooi.
quote:Poezewoes schreef op 15 juni 2009 @ 23:03:

[...]

Hoi Shine!"Hai lieve Poez, even een knuf voor jou uit het Noord-Oosten .
Haar broertje zou hebben ingelogd onder haar naam en heeft toen heel nare dingen gezegd. Ik weet niet wat echt was en wat niet.
quote:Djoels schreef op 15 juni 2009 @ 23:05:

[...]

Jezus te paard

Het grappige is dat jij één van de weinige bent die altijd mij eraan herinnert dat ik dat vaak zeg Vast ook omdat ik de enige ben die het leuk vind als je het zegt.
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 23:06:

[...]

"Hai lieve Poez, even een knuf voor jou uit het Noord-Oosten .""Shi"
Volgens mij was er geen broertje, maar ik kan me vergissen.
Hee Shine, ik miste je al een tijdje. Heb je topic over het hoofd gezien. (f)

Oja, over de pontgod - misschien ben ik ongelooflijk mosterd- , maar pontgodin is inmiddels zwanger van haar god. (las ik)
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 23:01:

Ik herinner met Jetpret (eerst Jetset) en haar zoontje Puck nog, op het tpic Grappige uitspraken van onze kids.

Ik weet ook nog dat er eens een Hele Dikke Ruzie tussen Jetpret en Zoyla was. Zoyla lag sowieso wel vaak in de clinch dacht ik. Die had ook altijd wat trouwens! Met haar dochter werd het echt een hartverscheurend verhal wat me 2 jaar aan haar topic heeft gekluisterd... Wat een vrouw is ze! Maar vroeger, toen was ze niet zo van onbesproken gedrag! Het gaf ook enorm veel tumult toen ze meedeed aan de XL Model verkiezing.

HOe lang is dit geleden? Want dat weet ik inderdaad ook nog!

Ook dat ze samen met vele anderen postte op het fototopic op de sexpijler, jeee wat een mooie foto;s kwamen daar voorbij. Geloof dat Zoyla toen nog niet zo afgevallen was.
ik gaat te paard bedde...

(en jawel, jezus te paard ontglipte mij laatst ook..)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Oh Shining leest mee? Wat leuk

Hallo Shining!
Toen ik een jaar of 7 geleden op het forum kwam was er een topic van een vrouw die volgens haar verliefd was op de juffrouw of leidster van haar zoontje. Ze was gewoon getrouwd, maar ze kreeg ineens vrouwengevoelens voor haar. Iedere keer was ze zenuwachtig als ze naar school moest. Dan vroeg de juf haar iets en wist ze niet of de juf nu haar vroeg omdat het wederzijds was of dat het gewoon om het 'gewoon' was..

Haar kindje zat geloof ik 2 dagen per week op het kinderdagverblijf of peuterspeelzaal. Iedere keer ging ik weer kijken als het dinsdag of donderdag was geweest..... ik weet gewoon niet meer hoe het is afgelopen...
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven