Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

maandag 15 juni 2009 om 23:01
Ik herinner met Jetpret (eerst Jetset) en haar zoontje Puck nog, op het tpic Grappige uitspraken van onze kids.
Ik weet ook nog dat er eens een Hele Dikke Ruzie tussen Jetpret en Zoyla was. Zoyla lag sowieso wel vaak in de clinch dacht ik. Die had ook altijd wat trouwens! Met haar dochter werd het echt een hartverscheurend verhal wat me 2 jaar aan haar topic heeft gekluisterd... Wat een vrouw is ze! Maar vroeger, toen was ze niet zo van onbesproken gedrag! Het gaf ook enorm veel tumult toen ze meedeed aan de XL Model verkiezing.
Ik weet ook nog dat er eens een Hele Dikke Ruzie tussen Jetpret en Zoyla was. Zoyla lag sowieso wel vaak in de clinch dacht ik. Die had ook altijd wat trouwens! Met haar dochter werd het echt een hartverscheurend verhal wat me 2 jaar aan haar topic heeft gekluisterd... Wat een vrouw is ze! Maar vroeger, toen was ze niet zo van onbesproken gedrag! Het gaf ook enorm veel tumult toen ze meedeed aan de XL Model verkiezing.

maandag 15 juni 2009 om 23:05
maandag 15 juni 2009 om 23:05

maandag 15 juni 2009 om 23:06

maandag 15 juni 2009 om 23:09
quote:nostradame schreef op 15 juni 2009 @ 23:01:
Ik herinner met Jetpret (eerst Jetset) en haar zoontje Puck nog, op het tpic Grappige uitspraken van onze kids.
HOe lang is dit geleden? Want dat weet ik inderdaad ook nog!
Ook dat ze samen met vele anderen postte op het fototopic op de sexpijler, jeee wat een mooie foto;s kwamen daar voorbij. Geloof dat Zoyla toen nog niet zo afgevallen was.
HOe lang is dit geleden? Want dat weet ik inderdaad ook nog!
Ook dat ze samen met vele anderen postte op het fototopic op de sexpijler, jeee wat een mooie foto;s kwamen daar voorbij. Geloof dat Zoyla toen nog niet zo afgevallen was.
maandag 15 juni 2009 om 23:10
Toen ik een jaar of 7 geleden op het forum kwam was er een topic van een vrouw die volgens haar verliefd was op de juffrouw of leidster van haar zoontje. Ze was gewoon getrouwd, maar ze kreeg ineens vrouwengevoelens voor haar. Iedere keer was ze zenuwachtig als ze naar school moest. Dan vroeg de juf haar iets en wist ze niet of de juf nu haar vroeg omdat het wederzijds was of dat het gewoon om het 'gewoon' was..
Haar kindje zat geloof ik 2 dagen per week op het kinderdagverblijf of peuterspeelzaal. Iedere keer ging ik weer kijken als het dinsdag of donderdag was geweest..... ik weet gewoon niet meer hoe het is afgelopen...
Haar kindje zat geloof ik 2 dagen per week op het kinderdagverblijf of peuterspeelzaal. Iedere keer ging ik weer kijken als het dinsdag of donderdag was geweest..... ik weet gewoon niet meer hoe het is afgelopen...
DTEEZ!