Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 29 december 2010 @ 12:27:

Lieve Naaomieeeeeeeee

Het ga je goed meid, en ondanks alle "klachten" die er waren ten tijde van jouw modereerperiode vond ik het een stuk overzichtelijker, eerlijker en netter dan hoe het nu gaat.

Vele malen ben ik van leer getrokken omdat je geen antwoorden gaf. Pas later bleek dat jij ( en dit vul ik even naar eigen inzicht in) ook de mond gesnoerd kreeg van hogeraf.

Ik denk dat ze een hele vaute beslissing hebben gemaakt door je te laten gaan en je werkomstandigheden dusdanig te frustreren dat je zelfs ziek bent geworden.

Dames en heren Sanoma, schaam u.A-men.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
sukses met alles wat je nog gaat doen en gaat beleven !
Bedankt voor al het werk dat je in het forum hebt gestoken, Naomi.

Het ga je goed!
In dit topic niet maar de massa andere zeur over oppermod topics toch meer dan genoeg......

Heb allemaal lekker boter op je hoofd.

Naomie heel veel beterschap en ik hoop dat een een plek vind waar je je werk voor jou gevoel naar eer en geweten kunt uitvoeren.
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 12:17:

Off topic en @ Sarah:

Waar koop je zo'n dynamisch IP-adres?

Bij je provider, vrij verkrijgbaar in het Duitse land

Maareuh kijk maar uit, je bent zo weer gebanned, zelfs voor een post waarin je je waardering uit naar iemand die het heel erg verdient.

En gewoon omdat het kan:

Voor Naomi:

(Die wilde ik net nog posten, maar ik was alweer gebanned )

Dikke kus!

Sarah.
Dag Naomi
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
een beetje gelijk heeft Sgaap wel vind ik, maar goed, die discussie is hier offtopic
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als Naomi en het Angelteam van bovenaf niets meer mogen doen dan houdt het op. Ik denk dat er de beste bedoelingen zijn geweest van Naomi. Maar als je aan je handen gebonden bent en niets mag doen dan houdt het even op. Ik geloof oprecht dat Naomi het beste met het forum en de forummers voor had en heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sikkerpiet schreef op 29 december 2010 @ 12:49:

[...]

Bij je provider, vrij verkrijgbaar in het Duitse land

Maareuh kijk maar uit, je bent zo weer gebanned, zelfs voor een post waarin je je waardering uit naar iemand die het heel erg verdient.

Kan dat ook als je vlak bij de grens woont?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2010 @ 12:47:

[...]

A-men.En dat wat Tut zegt. Ben blij dat dat in elk geval duidelijk is geworden.
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 12:46:

[...]

En jij hebt al die tijd keurig je mond gehouden?Sgaaaaaaaaaaaap was zelf ook niet van de modtopics af te slaan om mee te blaten dus als we het dan toch over hypocriet hebben..
quote:sikkerpiet schreef op 29 december 2010 @ 12:49:

En gewoon omdat het kan:

Voor Naomi:

(Die wilde ik net nog posten, maar ik was alweer gebanned )

Dikke kus!

Sarah.
Was je in die paar minuten alweer geband?????

Ik blijf me hier verbazen. Unglaublich.
Damaris, als je aan de goede kant vlak bij de grens woont: ja. Maar jij dus niet
schaap, open je eigen topic. Ik wil heel best met je in conclaaf hoor, maar niet hier.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:48:

In dit topic niet maar de massa andere zeur over oppermod topics toch meer dan genoeg......

Heb allemaal lekker boter op je hoofd.

Ben je nou werkelijk te dom om te zien dat er een verschil is tussen iemand niet goed kunnen functioneren en de persoon zelf?

Jij laat je meer kennen dan de mensen die zogenaamd boter op hun hoofd hebben.

Lekker opbokken in plaats van dit topic te verzieken met je misplaatste galspuwerij.
ja,dat kan wel snel, andere verzoeken verdwijnen gewoon of wordt niet opgereageerd
Eens met sgaaaaaaaaaaaap en nee ik heb nooit kritiek op Naomi of de Angels gehad want was toen nog geen schrijver op Viva, en bovendien als ik al wel schrijver was geweest hier had ik ook niets gezegd want ze kreeg al genoeg bagger over haar heen.

Naomi, je hebt je best gedaan.

Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude, vind je een leuke baan waar je optimaal gewaardeerd wordt en het ga je goed
quote:sikkerpiet schreef op 29 december 2010 @ 12:51:

Damaris, als je aan de goede kant vlak bij de grens woont: ja. Maar jij dus niet

Als ik hard met een steen gooi, dan ben ik er

Echter de man hier in huis weet ook hoe het moet, roept ie net dus dat scheelt
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2010 @ 12:49:

een beetje gelijk heeft Sgaap wel vind ik, maar goed, die discussie is hier offtopic

Lieve Roos, als ik het ergens niet mee eens ben en ik mopper ergens over, dan betekent dat niet dat ik wil dat iemand zijn baan kwijt raakt.

Ik laat me dus niet hypocriet noemen als ik zeg dat het me oprecht spijt dat dit het resultaat blijkt te zijn.
Naomi, bedankt en heel veel succes met wat je verder allemaal gaat doen.

Ik dacht laatst nog aan je toen ik een van mijn kraamkadootjes tegenkwam. Leuk je gekend te hebben

Liefs

Lilian
En Sikkerpiet alweer geband... ongelooflijk.... ongelooflijk...
weet ik Floks, ik bedoel jou er ook zeker niet mee, ik bedoel er zelfs niemand persoonlijk mee, maar het was ook wel een gedachte die door mijn hoofd heen ging.
Fniel, waarom mag Sarah hier ineens niet meer komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven