Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
Ik had absoluut commentaar op naomi, maar nu zie ik meer en meer wat er achter zat! namelijk een volstrekt incompetent team. Als dat tenminste dezelfde zijn die nu aan de touwtjes trekken.

Als dat de riemen waren waarmee zij heeft moeten roeien, nou dan respect respect respect hoor!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Als iedereen zich een heel klein beetje had ingehouden had het misschien allemaal niet zo hoeven lopen. Ik zie hier mensen die in het begin van " het gedoe" nogal van leer trokken tegen de Oppermod. En nu bezig zijn met een heilig verklaring. Een beetje hypocriet
quote:juliaana schreef op 29 december 2010 @ 12:35:

naomi wordt bedankt, dat is toch niet meer dan normaal?

Idd, laat het een leuk topic blijven. Daarbij, het kan toch dat je toen dacht, goh hier ben ik het niet mee eens en dat je nu ziet dat we van de hemel in de hel zijn beland bij wijze van.

Ja toch.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:33:

Dames begin maar aan de nogal hypocriete heilig verklaring hier.Nee hoor, voortschrijdend inzicht heet dat.

Dames begin maar aan de nogal hypocriete heilig verklaring hier.Wat bedoel je?
Buiten dat vind ik het nogal tokkie om midden in een bedanktopic te gaan klagen. Flik je dat ook wanneer er een afscheidsfeestje is van een van je collega's Schaaap? Dat wanneer de persoon in kwestie zijn praatje houdt, jij er doorheen gaat blaten dat het allemaal zo hypocriet is wanneer mensen diegene bedanken?

Echt aso.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:38:

Als iedereen zich een heel klein beetje had ingehouden had het misschien allemaal niet zo hoeven lopen. Ik zie hier mensen die in het begin van " het gedoe" nogal van leer trokken tegen de Oppermod. En nu bezig zijn met een heilig verklaring. Een beetje hypocriet

Soms geven bepaalde zaken ineens een ander perspectief op het gebeuren. En ik zie nergens een heiligverklaring.

Ga lekker ergens anders bnegatief doen en hou die sgaaaaaapenbek van je dicht hier
Lieve Naomi, bedankt voor alle fijne jaren en alle moeite. Het klinkt mij inderdaad in de oren dat je gewipt wordt omdat je contract niet verlengd wordt. Jammer en ik hoop van harte dat je snel een baan vind die je goed ligt en waar je blij van wordt en energie van krijgt en niet eentje waar je ziek van wordt (op welke manier dan ook). Dat je goed bent in de dingen die je aanpakt dat blijkt wel weer. Je mag trots zijn op alles wat je bereikt hebt. Maar wellicht is het ook voor jou tijd voor een nieuwe frisse wind, een nieuwe uitdaging in de vorm van een nieuwe baan of functie.

Heel veel succes gewenst in ieder geval. En bedenk maar dat als je een Viva forum aankunt dan kan je de hele wereld aan

Dames begin maar aan de nogal hypocriete heilig verklaring hier.

Wat is er nou weer hypocriet aan? Velen, velen van ons kennen Naomi ook gewoon nog als Peace, en hebben nooit beef met haar gehad. Kritiek op een beslissing hebben, of een felle discussie hebben, wil toch helemaal niet zeggen dat je de persoon een trut vindt?

Soms vraag ik me af in wat voor wereld sommige forummers leven, want in de mijne is het vrij normaal om met je beste vrienden, je collega's, je familieleden af en toe heftige discussies te hebben zonder dat dat betekent dat je voor eeuwig elkaar haat ofzo.

Ik heb Naomi altijd graag gemogen en mag haar nog steeds. Naomi is gewoon een leuk wijf, die toevallig een paar jaar een klotebaan heeft gehad en daar soms het beste van maakte en soms vreselijk in blunderde. Net als ik in de mijne doe.
Am Yisrael Chai!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:38:

Als iedereen zich een heel klein beetje had ingehouden had het misschien allemaal niet zo hoeven lopen. Ik zie hier mensen die in het begin van " het gedoe" nogal van leer trokken tegen de Oppermod. En nu bezig zijn met een heilig verklaring. Een beetje hypocrietEn de noodzaak om dit nu hier en nu te bespreken is??? Ronduit asociaal. Open je eigen mekkertopic.
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 12:35:

Jij moet eens leren de grens te vinden tussen menselijkheid en eeuwig zuigen.Dit dus
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 29 december 2010 @ 12:27:

Lieve Naaomieeeeeeeee

Het ga je goed meid, en ondanks alle "klachten" die er waren ten tijde van jouw modereerperiode vond ik het een stuk overzichtelijker, eerlijker en netter dan hoe het nu gaat.

Vele malen ben ik van leer getrokken omdat je geen antwoorden gaf. Pas later bleek dat jij ( en dit vul ik even naar eigen inzicht in) ook de mond gesnoerd kreeg van hogeraf.

Ik denk dat ze een hele vaute beslissing hebben gemaakt door je te laten gaan en je werkomstandigheden dusdanig te frustreren dat je zelfs ziek bent geworden.

Dames en heren Sanoma, schaam u.Volledig eensch. Maar Naomi liever de eer aan jezelf houden dan een job als Wismiss waarbij je alleen met een bordenwisser in de weer mag en je vernamelijk dienst doet als spreekbuis/gebroken plaat van het Politbureau. Da's toch een zielig baantje.
Sterker nog, dat heftige discussie mogelijk waren is een van de dingen die zo te prijzen was, en nu teloor is gegaan!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 29 december 2010 @ 12:27:

Dames en heren Sanoma, schaam u.
Ja, dat vind ik echt.
quote:fashionvictim schreef op 29 december 2010 @ 12:39:

[...]

Wat is er nou weer hypocriet aan? Velen, velen van ons kennen Naomi ook gewoon nog als Peace, en hebben nooit beef met haar gehad. Kritiek op een beslissing hebben, of een felle discussie hebben, wil toch helemaal niet zeggen dat je de persoon een trut vindt?

Soms vraag ik me af in wat voor wereld sommige forummers leven, want in de mijne is het vrij normaal om met je beste vrienden, je collega's, je familieleden af en toe heftige discussies te hebben zonder dat dat betekent dat je voor eeuwig elkaar haat ofzo.

Ik heb Naomi altijd graag gemogen en mag haar nog steeds. Naomi is gewoon een leuk wijf, die toevallig een paar jaar een klotebaan heeft gehad en daar soms het beste van maakte en soms vreselijk in blunderde. Net als ik in de mijne doe.Hear, hear Fash (heb je m'n mail nog gehad?)
Naomi, terug naar jou:

Naomi, jammer dat het zo is gelopen. Ik was het niet eens met wat er allemaal gebeurde, maar het is me duidelijk geworden dat jij daar niet zoveel aan kon doen.

Ik wens je veel geluk!
Grief is just love with nowhere to go
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 12:35:

[...]

Jij moet eens leren de grens te vinden tussen menselijkheid en eeuwig zuigen.Hmmmm succes hier dan want daar hadden vele vele forummers ook aan kunnen denken toen alles een soort van mis ging en hier de gekste verwensingen over het beeldscherm vlogen. Verwensingen die de Mods en Oppermod zich persoonlijk aangetrokken moeten hebben. Toen had er iemand moeten opstaan over zuigen en menselijkheid.
Naomi,

Ik hoop dat 2011 je een hoop goeds mag geven, zowel privé als in je werk. Het gaat je goed. Bedankt voor je inzet voor het Vivaforum.

Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
En wat FV zegt. Dat je je werk niet goed doet ( omdat het je belet word) wil niet zeggen dat je een kutwijf bent. Werk staat los van persoon.
Naomi, bedankt voor al je inzet!

Dankzij jou en je engelenteam hebben we genoten van een geweldig forum, en natuurlijk hebben we allemaal gemopperd, daar zijn we Vivaforummers voor, maar we gaan je ontzettend missen!

Het ga je goed!

(is er echt, echt, echt geen inimini kansje dat je kunt blijven? pleeaaaassse?)
Oh, nog niet gecheckt, Alice, ga ik zo doen!
Am Yisrael Chai!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:44:

[...]

Hmmmm succes hier dan want daar hadden vele vele forummers ook aan kunnen denken toen alles een soort van mis ging en hier de gekste verwensingen over het beeldscherm vlogen. Verwensingen die de Mods en Oppermod zich persoonlijk aangetrokken moeten hebben. Toen had er iemand moeten opstaan over zuigen en menselijkheid.

Ga nog even door joh. Moeten we de beveiliging erbij halen om je schreeuwend uit de zaal te trekken?

Er is hier in dit topic NIEMAND die Naomi de ernstigste verwensingen naar het hoofd geslingerd heeft. En dit is niet de plek om daar je ongenoegen over te uiten.
Vier liever je orale vrijheid:

quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 29 december 2010 @ 12:44:

[...]

Hmmmm succes hier dan want daar hadden vele vele forummers ook aan kunnen denken toen alles een soort van mis ging en hier de gekste verwensingen over het beeldscherm vlogen. Verwensingen die de Mods en Oppermod zich persoonlijk aangetrokken moeten hebben. Toen had er iemand moeten opstaan over zuigen en menselijkheid.En jij hebt al die tijd keurig je mond gehouden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven