Vivamod
donderdag 21 oktober 2010 om 16:42
Beste allemaal,
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
maandag 1 november 2010 om 12:01
quote:kijkmijnoueens schreef op 01 november 2010 @ 11:59:
Cateau, er zijn geen antwoorden gegeven. Dat is nu net het hele punt. Er word op de persoon gemodereerd, kennelijk met informatie van buitenaf, en deze informatie van andere sites word hier gebruikt om mensen te bannen om NIETS.Het is mij nu ook volkomen helder waarom de één een ban krijgt voor een flauwekulreden en de ander over de schreef kan blijven gaan.
Cateau, er zijn geen antwoorden gegeven. Dat is nu net het hele punt. Er word op de persoon gemodereerd, kennelijk met informatie van buitenaf, en deze informatie van andere sites word hier gebruikt om mensen te bannen om NIETS.Het is mij nu ook volkomen helder waarom de één een ban krijgt voor een flauwekulreden en de ander over de schreef kan blijven gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 november 2010 om 12:03
quote:kijkmijnoueens schreef op 01 november 2010 @ 11:59:
Cateau, er zijn geen antwoorden gegeven. Dat is nu net het hele punt. Er word op de persoon gemodereerd, kennelijk met informatie van buitenaf, en deze informatie van andere sites word hier gebruikt om mensen te bannen om NIETS.
Het enige dat ik merk is dat er, sinds er op dit topic wordt gereageerd er inderdaad geen antwoord is gekomen op vragen die gesteld worden, maar is dat altijd zo geweest dan?
Ik kan me niet voorstellen dat de angels nergens op reageren en iedereen maar in de lucht laten kletsen, dat zou wel heel erg zijn.
Cateau, er zijn geen antwoorden gegeven. Dat is nu net het hele punt. Er word op de persoon gemodereerd, kennelijk met informatie van buitenaf, en deze informatie van andere sites word hier gebruikt om mensen te bannen om NIETS.
Het enige dat ik merk is dat er, sinds er op dit topic wordt gereageerd er inderdaad geen antwoord is gekomen op vragen die gesteld worden, maar is dat altijd zo geweest dan?
Ik kan me niet voorstellen dat de angels nergens op reageren en iedereen maar in de lucht laten kletsen, dat zou wel heel erg zijn.
maandag 1 november 2010 om 12:04
Blijfgewoonbianca, je hebt gelijk maar door het snelle typen maakte ik die foute zin maar dan nog een doorgewinterde forummer als jij kan hem zomaar verbeteren voor me.
Er zullen ook fouten gemaakt zijn door angels dat is nu na alle weken wel duidelijk!
Maar het is ook duidelijk dat sanoma ervoor gekozen heeft niet meer overal antwoord op te geven, omdat het niet naar ieders bevrediging zal zijn.
Ik heb het viva forum altijd top gevonden maar ik vind de sfeer er steeds minder op worden en angels maken fouten maar in "doe normaal" is ook duidelijk geworden dat vaste forummers ook niet heilig te verklaren zijn!
Ze willen verder geen antwoorden geven als die er gegeven zijn accepteer dat of ga verder, het blijkt ook en niet alleen aangegeven door 2 dat forummers elkaar achter de rug nog wel een oor aan willen naaien, dus wie en wie is dan fout?
Daar zullen we volgens mij na al die weken niet meer achter komen dus kan je naar MIJN mening niets anders doen dan een keuze maken blijf op viva of kies een ander forum waar het beleid je meer aanstaat!
Er zullen ook fouten gemaakt zijn door angels dat is nu na alle weken wel duidelijk!
Maar het is ook duidelijk dat sanoma ervoor gekozen heeft niet meer overal antwoord op te geven, omdat het niet naar ieders bevrediging zal zijn.
Ik heb het viva forum altijd top gevonden maar ik vind de sfeer er steeds minder op worden en angels maken fouten maar in "doe normaal" is ook duidelijk geworden dat vaste forummers ook niet heilig te verklaren zijn!
Ze willen verder geen antwoorden geven als die er gegeven zijn accepteer dat of ga verder, het blijkt ook en niet alleen aangegeven door 2 dat forummers elkaar achter de rug nog wel een oor aan willen naaien, dus wie en wie is dan fout?
Daar zullen we volgens mij na al die weken niet meer achter komen dus kan je naar MIJN mening niets anders doen dan een keuze maken blijf op viva of kies een ander forum waar het beleid je meer aanstaat!
maandag 1 november 2010 om 12:06
quote:Spinster schreef op 01 november 2010 @ 11:54:
Hans, er is op dit moment een pittige discussie over een andere situatie gaande. Ik denk dat je vraag dreigt onder te sneeuwen hier.Okay... als de discussie overgewaaid is en mijn verzoek nog niet opgemerkt is, zal ik het herhalen.
Hans, er is op dit moment een pittige discussie over een andere situatie gaande. Ik denk dat je vraag dreigt onder te sneeuwen hier.Okay... als de discussie overgewaaid is en mijn verzoek nog niet opgemerkt is, zal ik het herhalen.
World of Warcraft: Legion
maandag 1 november 2010 om 12:08
maandag 1 november 2010 om 12:10
quote:thee schreef op 01 november 2010 @ 11:53:
Daarnaast zie ik de OP is aangepast en er deel over E. is verwijderd. How come?
En deze zin
Nee, jullie mogen niet het topic dat alleen bedoeld is voor vragen aan Naomi volzetten met gezeik en gezuig.
staat er nog wel en juist nu gaat dit topic weer open.
Hebben de angels ook allemaal een inlogcode als 'internetredactie', diezelfde naam waaronder blog is geschreven over de geen-winnaar-haloweenavator'??ik herhaal mezelf nog maar even
Daarnaast zie ik de OP is aangepast en er deel over E. is verwijderd. How come?
En deze zin
Nee, jullie mogen niet het topic dat alleen bedoeld is voor vragen aan Naomi volzetten met gezeik en gezuig.
staat er nog wel en juist nu gaat dit topic weer open.
Hebben de angels ook allemaal een inlogcode als 'internetredactie', diezelfde naam waaronder blog is geschreven over de geen-winnaar-haloweenavator'??ik herhaal mezelf nog maar even
maandag 1 november 2010 om 12:12
Hans, gebruik het toverstafje om die posting te staffen, dat is gelijk een routebeschrijving voor een van de angels die nog wel aanwezig zijn om er iets mee te doen.
En verder: komt er nog antwoord?
Cateautje, dat hebben ze dus wel gedaan. Bannen, geen antwoorden, zeggen dat er later een antwoord komt en geen antwoorden geven. Niet reageren op mailtjes, gewoon doodzwijgen.
En verder: komt er nog antwoord?
Cateautje, dat hebben ze dus wel gedaan. Bannen, geen antwoorden, zeggen dat er later een antwoord komt en geen antwoorden geven. Niet reageren op mailtjes, gewoon doodzwijgen.
maandag 1 november 2010 om 12:12
Sanoma, waarom laten jullie onbetaalde vrijwilligers zo zwemmen zonder dat jullie nou zelf eens met antwoorden komen waardoor een en ander verduidelijkt wordt?
Sanoma, jullie vinden het normaal dat er informatie van een besloten forum doorgespeeld wordt aan de juridische afdeling? Want dat ik wat ik opmaak uit de 1e posting van Two?
Sanoma, jullie vinden het normaal dat er informatie van een besloten forum doorgespeeld wordt aan de juridische afdeling? Want dat ik wat ik opmaak uit de 1e posting van Two?
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 1 november 2010 om 12:14
quote:kijkmijnoueens schreef op 01 november 2010 @ 12:12:
Hans, gebruik het toverstafje om die posting te staffen, dat is gelijk een routebeschrijving voor een van de angels die nog wel aanwezig zijn om er iets mee te doen.
En verder: komt er nog antwoord?
Cateautje, dat hebben ze dus wel gedaan. Bannen, geen antwoorden, zeggen dat er later een antwoord komt en geen antwoorden geven. Niet reageren op mailtjes, gewoon doodzwijgen.Dan word het misschien inderdaad eens tijd dat er betaalde angels komen, die het allemaal wat zakelijker aanpakken.Er wordt per slot van rekening genoeg verdiend aan dit forum, dus waarom niet.
Hans, gebruik het toverstafje om die posting te staffen, dat is gelijk een routebeschrijving voor een van de angels die nog wel aanwezig zijn om er iets mee te doen.
En verder: komt er nog antwoord?
Cateautje, dat hebben ze dus wel gedaan. Bannen, geen antwoorden, zeggen dat er later een antwoord komt en geen antwoorden geven. Niet reageren op mailtjes, gewoon doodzwijgen.Dan word het misschien inderdaad eens tijd dat er betaalde angels komen, die het allemaal wat zakelijker aanpakken.Er wordt per slot van rekening genoeg verdiend aan dit forum, dus waarom niet.
maandag 1 november 2010 om 12:17
quote:ayra xx schreef op 01 november 2010 @ 12:04:
Blijfgewoonbianca, je hebt gelijk maar door het snelle typen maakte ik die foute zin maar dan nog een doorgewinterde forummer als jij kan hem zomaar verbeteren voor me.
Er zullen ook fouten gemaakt zijn door angels dat is nu na alle weken wel duidelijk!
Maar het is ook duidelijk dat sanoma ervoor gekozen heeft niet meer overal antwoord op te geven, omdat het niet naar ieders bevrediging zal zijn.
Ik heb het viva forum altijd top gevonden maar ik vind de sfeer er steeds minder op worden en angels maken fouten maar in "doe normaal" is ook duidelijk geworden dat vaste forummers ook niet heilig te verklaren zijn!
Ze willen verder geen antwoorden geven als die er gegeven zijn accepteer dat of ga verder, het blijkt ook en niet alleen aangegeven door 2 dat forummers elkaar achter de rug nog wel een oor aan willen naaien, dus wie en wie is dan fout?
Daar zullen we volgens mij na al die weken niet meer achter komen dus kan je naar MIJN mening niets anders doen dan een keuze maken blijf op viva of kies een ander forum waar het beleid je meer aanstaat!Eens met deze post. Verder snap ik niet waarom mensen zin hebben om echt wekenlang hierover te discussieren.
Blijfgewoonbianca, je hebt gelijk maar door het snelle typen maakte ik die foute zin maar dan nog een doorgewinterde forummer als jij kan hem zomaar verbeteren voor me.
Er zullen ook fouten gemaakt zijn door angels dat is nu na alle weken wel duidelijk!
Maar het is ook duidelijk dat sanoma ervoor gekozen heeft niet meer overal antwoord op te geven, omdat het niet naar ieders bevrediging zal zijn.
Ik heb het viva forum altijd top gevonden maar ik vind de sfeer er steeds minder op worden en angels maken fouten maar in "doe normaal" is ook duidelijk geworden dat vaste forummers ook niet heilig te verklaren zijn!
Ze willen verder geen antwoorden geven als die er gegeven zijn accepteer dat of ga verder, het blijkt ook en niet alleen aangegeven door 2 dat forummers elkaar achter de rug nog wel een oor aan willen naaien, dus wie en wie is dan fout?
Daar zullen we volgens mij na al die weken niet meer achter komen dus kan je naar MIJN mening niets anders doen dan een keuze maken blijf op viva of kies een ander forum waar het beleid je meer aanstaat!Eens met deze post. Verder snap ik niet waarom mensen zin hebben om echt wekenlang hierover te discussieren.
maandag 1 november 2010 om 12:17
@Iris1969: twee punten:
1)Ik heb aangegeven hoe ik er destijds over dacht als antwoord op een vraag van BGB. Leek me wel zo eerlijk.
2)Ik was al lang vergeten tegen wie ik destijds de gewraakte opmerking heb gemaakt. Ik begreep net pas dat jij dat was. Of heb ik dat verkeerd?
Ik ben misschien een rare maar ik hou niet bij en onthoud ook niet met wie ik "ruzie" heb hier. Dat vind ik niet zo interessant en daarom ben ik dat snel kwijt. Ik begin vrijwel dagelijks met een blanco geweten en het kan dus best gebeuren dat ik iemand die mij maandag een (lelijk woord) noemt, ik die persoon woensdag een gewoon
antwoord geef.
Ergo: het is niet zo dat ik je ondanks onze wapenstilstand bewust weer heb aangevallen. Als dat wel zo is overgekomen spijt me dat. Dat was zeker niet de bedoeling.
Ik laat het wat mij betreft achter me.
1)Ik heb aangegeven hoe ik er destijds over dacht als antwoord op een vraag van BGB. Leek me wel zo eerlijk.
2)Ik was al lang vergeten tegen wie ik destijds de gewraakte opmerking heb gemaakt. Ik begreep net pas dat jij dat was. Of heb ik dat verkeerd?
Ik ben misschien een rare maar ik hou niet bij en onthoud ook niet met wie ik "ruzie" heb hier. Dat vind ik niet zo interessant en daarom ben ik dat snel kwijt. Ik begin vrijwel dagelijks met een blanco geweten en het kan dus best gebeuren dat ik iemand die mij maandag een (lelijk woord) noemt, ik die persoon woensdag een gewoon
antwoord geef.
Ergo: het is niet zo dat ik je ondanks onze wapenstilstand bewust weer heb aangevallen. Als dat wel zo is overgekomen spijt me dat. Dat was zeker niet de bedoeling.
Ik laat het wat mij betreft achter me.
maandag 1 november 2010 om 12:17
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 01 november 2010 @ 11:47:
Twee waarom heb je je topic verwijderd? Omdat de reacties niet naar je zin waren? Omdat je niet genoeg door kon zuigen?
Vind je dat ook niet kinderachtig? Kun je niet eens gewoon het gesprek aangaan? Kun je niet eens antwoorden geven? Gaan de antwoorden ooit komen?
Twee heeft dat topic niet gesloten maar de vivareactie
Denk ivm de juridische afdeling die alles nu in onderzoek heeft
Twee waarom heb je je topic verwijderd? Omdat de reacties niet naar je zin waren? Omdat je niet genoeg door kon zuigen?
Vind je dat ook niet kinderachtig? Kun je niet eens gewoon het gesprek aangaan? Kun je niet eens antwoorden geven? Gaan de antwoorden ooit komen?
Twee heeft dat topic niet gesloten maar de vivareactie
Denk ivm de juridische afdeling die alles nu in onderzoek heeft
maandag 1 november 2010 om 12:19
quote:Maleficent schreef op 01 november 2010 @ 12:12:
Sanoma, jullie vinden het normaal dat er informatie van een besloten forum doorgespeeld wordt aan de juridische afdeling? Want dat ik wat ik opmaak uit de 1e posting van Two?Wat ik uit die posting opmaakte is dat A2 niet meer informatie los kon laten zonder dat zij en/of sanoma in de juridische problemen zou kunnen komen. Het was m.i. niet als een dreigement bedoeld maar als verklaring voor het feit dat ze niet nog verder kon uitweiden. .
Sanoma, jullie vinden het normaal dat er informatie van een besloten forum doorgespeeld wordt aan de juridische afdeling? Want dat ik wat ik opmaak uit de 1e posting van Two?Wat ik uit die posting opmaakte is dat A2 niet meer informatie los kon laten zonder dat zij en/of sanoma in de juridische problemen zou kunnen komen. Het was m.i. niet als een dreigement bedoeld maar als verklaring voor het feit dat ze niet nog verder kon uitweiden. .
maandag 1 november 2010 om 12:19
Ehm... hoe langer ik erover nadenk... ik weet niet of alles wat Angel2 schrijft wel waar is of gekleurd wordt door eigen frustraties. Ik weet het gewoon zo net nog niet. Lijkt wel erg op straatje schoonvegen. Helemaal met zo een opsomming van favoriete forummers als afsluiter.
Daar zit overigens ook een forummer tussen die hier pas sinds 3 weken komt. Dan maak je wel indruk bij een Angel in 3 weken
Daar zit overigens ook een forummer tussen die hier pas sinds 3 weken komt. Dan maak je wel indruk bij een Angel in 3 weken
maandag 1 november 2010 om 12:19
maandag 1 november 2010 om 12:20
quote:lookatme schreef op 01 november 2010 @ 12:17:
@Iris1969: twee punten:
1)Ik heb aangegeven hoe ik er destijds over dacht als antwoord op een vraag van BGB. Leek me wel zo eerlijk.
2)Ik was al lang vergeten tegen wie ik destijds de gewraakte opmerking heb gemaakt. Ik begreep net pas dat jij dat was. Of heb ik dat verkeerd?
Ik ben misschien een rare maar ik hou niet bij en onthoud ook niet met wie ik "ruzie" heb hier. Dat vind ik niet zo interessant en daarom ben ik dat snel kwijt. Ik begin vrijwel dagelijks met een blanco geweten en het kan dus best gebeuren dat ik iemand die mij maandag een (lelijk woord) noemt, ik die persoon woensdag een gewoon
antwoord geef.
Ergo: het is niet zo dat ik je ondanks onze wapenstilstand bewust weer heb aangevallen. Als dat wel zo is overgekomen spijt me dat. Dat was zeker niet de bedoeling.
Ik laat het wat mij betreft achter me.Wacht effe.... Jij noemt iemand met zoveel woorden NSB-er en dat vergeet je dan gevoegelijk weer? Mijn god, wat ben jij raar zeg! Iris heeft groot gelijk dat ze dat wapenstilstand-aanbod weer heeft ingetrokken, ik had m niet eens gemaakt. Hoe durf je om iemand zo te beledigen?
@Iris1969: twee punten:
1)Ik heb aangegeven hoe ik er destijds over dacht als antwoord op een vraag van BGB. Leek me wel zo eerlijk.
2)Ik was al lang vergeten tegen wie ik destijds de gewraakte opmerking heb gemaakt. Ik begreep net pas dat jij dat was. Of heb ik dat verkeerd?
Ik ben misschien een rare maar ik hou niet bij en onthoud ook niet met wie ik "ruzie" heb hier. Dat vind ik niet zo interessant en daarom ben ik dat snel kwijt. Ik begin vrijwel dagelijks met een blanco geweten en het kan dus best gebeuren dat ik iemand die mij maandag een (lelijk woord) noemt, ik die persoon woensdag een gewoon
antwoord geef.
Ergo: het is niet zo dat ik je ondanks onze wapenstilstand bewust weer heb aangevallen. Als dat wel zo is overgekomen spijt me dat. Dat was zeker niet de bedoeling.
Ik laat het wat mij betreft achter me.Wacht effe.... Jij noemt iemand met zoveel woorden NSB-er en dat vergeet je dan gevoegelijk weer? Mijn god, wat ben jij raar zeg! Iris heeft groot gelijk dat ze dat wapenstilstand-aanbod weer heeft ingetrokken, ik had m niet eens gemaakt. Hoe durf je om iemand zo te beledigen?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 1 november 2010 om 12:22
maandag 1 november 2010 om 12:23
quote:ElleMichelle schreef op 01 november 2010 @ 12:17:
[...]
Twee heeft dat topic niet gesloten maar de vivareactie
Denk ivm de juridische afdeling die alles nu in onderzoek heeftDenk je echt dat juristen zich hier mee bezighouden. Er is helemaal niets tastbaars, concreets. Het gaat toch al weken over niets eigenlijk. Gewoon wanbeleid en het het verliezen van de controle van het forumbeheer. Men probeert het nog wat "body" te geven door maar steeds over de juridische afdeling te praten.
[...]
Twee heeft dat topic niet gesloten maar de vivareactie
Denk ivm de juridische afdeling die alles nu in onderzoek heeftDenk je echt dat juristen zich hier mee bezighouden. Er is helemaal niets tastbaars, concreets. Het gaat toch al weken over niets eigenlijk. Gewoon wanbeleid en het het verliezen van de controle van het forumbeheer. Men probeert het nog wat "body" te geven door maar steeds over de juridische afdeling te praten.
maandag 1 november 2010 om 12:23
Hoezo mag twee niet op deze wijze afscheid nemen zijn sommige forummers dan zo fair geweest?
Ik neem toch aan dat de verwensingen die angels naar hun hoofd hebben gekregen niet door jullie als normaal worden gezien?
Of ben ik dan zo ouderwets opgevoed met normen en waarden?
Verder hebben jullie antwoord, er word niks gezegt vanuit sanoma want of we angels hebben of niet de eindverantwoordelijke lijkt mij toch sanoma en die zullen (na zovele weken discussieren hier) de angels opdracht hebben gegeven te handelen zoals ze nu handelen en dat is zoveel als mogelijk zwijgen en hopen dat dit gedoe overwaait!
Hoop ik ook trouwens voordat er nog meer leuke forummers weg gaan..
Ik neem toch aan dat de verwensingen die angels naar hun hoofd hebben gekregen niet door jullie als normaal worden gezien?
Of ben ik dan zo ouderwets opgevoed met normen en waarden?
Verder hebben jullie antwoord, er word niks gezegt vanuit sanoma want of we angels hebben of niet de eindverantwoordelijke lijkt mij toch sanoma en die zullen (na zovele weken discussieren hier) de angels opdracht hebben gegeven te handelen zoals ze nu handelen en dat is zoveel als mogelijk zwijgen en hopen dat dit gedoe overwaait!
Hoop ik ook trouwens voordat er nog meer leuke forummers weg gaan..