Vivamod
donderdag 21 oktober 2010 om 16:42
Beste allemaal,
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
woensdag 3 november 2010 om 12:57
Drie ik geloof niet dat ik dingen door elkaar haal. De nieuwe regel destijds (topic waarschuwing telt niet mee voor het bansysteem, eerst dient er een mail gestuurd te worden aan betreffende forummers) is volgens mij juist ingesteld zodat voorkomen wordt dat iemand per ongeluk post zonder de topic waarschuwing te hebben gezien en dus wordt geband zonder zich ergens van bewust te zijn. De waarschuwing was dan bedoeld voor diegenen die tot dan toe OT gingen en zij kregen een mail. Naomi heeft hier destijds een duidelijke posting over geplaatst, wellicht kan iemand die terugvinden? Ik helaas niet omdat ik nu mobiel forum...
woensdag 3 november 2010 om 13:11
quote:damarus schreef op 03 november 2010 @ 12:39:
Is er al zich op een terugkeer van Naomi? Ik vind 2 weken voor een griepje nogal zorgelijk. Misschien is er meer aan de hand??
En indien Naomi niet terugkomt, waarom geeft Annedinges geen openheid van zaken?
En als laatste klopt het gerucht dat Viva dit forum gaat sluiten als er niet snel een einde komt aan de rellen?
Naomi heeft gewoon griep, zoals veel mensen deze tijd van het jaar.
Er zijn geen plannen om het Viva forum te sluiten, dat wil ik bij deze uit de wereld helpen.
Is er al zich op een terugkeer van Naomi? Ik vind 2 weken voor een griepje nogal zorgelijk. Misschien is er meer aan de hand??
En indien Naomi niet terugkomt, waarom geeft Annedinges geen openheid van zaken?
En als laatste klopt het gerucht dat Viva dit forum gaat sluiten als er niet snel een einde komt aan de rellen?
Naomi heeft gewoon griep, zoals veel mensen deze tijd van het jaar.
Er zijn geen plannen om het Viva forum te sluiten, dat wil ik bij deze uit de wereld helpen.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 13:22
De ip check geeft geen uitsluitsel over de nick van Damarus.
Damaris heeft mij echter een e-mail gestuurd, ik heb geen reden om aan te nemen dat zij Damarus is.
Damaris heeft mij echter een e-mail gestuurd, ik heb geen reden om aan te nemen dat zij Damarus is.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 13:23
De offtopic is weer verwijderd.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 13:27
Four, waarom verwijder je berichten zonder het aan te geven?
Waarom verwijder je mijn bericht over de ( niet ) antwoorden van Naomi en niet mijn berichten over Damarus?
Ik wil echt weten waarom wij onze vingers hier blauw zitten te tikken bij gebrek aan een napraat terwijl de Loepgeschiedenis van Naomi volstrekt duidelijk aantoont dat wij echt geen antwoorden gaan krijgen, aangezien we die al in geen 5 weken hebben gekregen.
Waarom verwijder je mijn bericht over de ( niet ) antwoorden van Naomi en niet mijn berichten over Damarus?
Ik wil echt weten waarom wij onze vingers hier blauw zitten te tikken bij gebrek aan een napraat terwijl de Loepgeschiedenis van Naomi volstrekt duidelijk aantoont dat wij echt geen antwoorden gaan krijgen, aangezien we die al in geen 5 weken hebben gekregen.
woensdag 3 november 2010 om 13:33
quote:Evidenza schreef op 03 november 2010 @ 13:27:
Four, waarom verwijder je berichten zonder het aan te geven?
Hoe bedoel je? Nadat ik offtopic berichten verwijder plaats ik er een bericht over op dit topic, zoals je hieronder kunt lezen.
quote:Evidenza schreef op 03 november 2010 @ 13:27:
Waarom verwijder je mijn bericht over de ( niet ) antwoorden van Naomi en niet mijn berichten over Damarus?
Het waren vragen die al (tig keer) eerder zijn gesteld, dat is niet nodig. Naomi gaat dit topic doorlezen als ze weer herstelt is.
quote:Evidenza schreef op 03 november 2010 @ 13:27:
Ik wil echt weten waarom wij onze vingers hier blauw zitten te tikken bij gebrek aan een napraat terwijl de Loepgeschiedenis van Naomi volstrekt duidelijk aantoont dat wij echt geen antwoorden gaan krijgen, aangezien we die al in geen 5 weken hebben gekregen.Ik kan hier alleen maar op antwoorden dat Naomi dit topic gaat doorlezen en erop reageert wanneer zij weer beter is. Ik kan hier namens Naomi geen uitspraken over doen.
Four, waarom verwijder je berichten zonder het aan te geven?
Hoe bedoel je? Nadat ik offtopic berichten verwijder plaats ik er een bericht over op dit topic, zoals je hieronder kunt lezen.
quote:Evidenza schreef op 03 november 2010 @ 13:27:
Waarom verwijder je mijn bericht over de ( niet ) antwoorden van Naomi en niet mijn berichten over Damarus?
Het waren vragen die al (tig keer) eerder zijn gesteld, dat is niet nodig. Naomi gaat dit topic doorlezen als ze weer herstelt is.
quote:Evidenza schreef op 03 november 2010 @ 13:27:
Ik wil echt weten waarom wij onze vingers hier blauw zitten te tikken bij gebrek aan een napraat terwijl de Loepgeschiedenis van Naomi volstrekt duidelijk aantoont dat wij echt geen antwoorden gaan krijgen, aangezien we die al in geen 5 weken hebben gekregen.Ik kan hier alleen maar op antwoorden dat Naomi dit topic gaat doorlezen en erop reageert wanneer zij weer beter is. Ik kan hier namens Naomi geen uitspraken over doen.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 13:34
quote:frizzy schreef op 03 november 2010 @ 13:24:
En Damarus heeft nu een ws wegens provoceren en op de man spelen?
Ja, conform ons bansysteem.
Vanavond bespreek ik met de andere angels wat er verder met hem/haar gaat gebeuren.
En Damarus heeft nu een ws wegens provoceren en op de man spelen?
Ja, conform ons bansysteem.
Vanavond bespreek ik met de andere angels wat er verder met hem/haar gaat gebeuren.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 13:39
Four,
Dit hele topic is een zoethoudertje. Als je op het loepje van Naomi klikt zie je dat ze een keer of 6 in 5 weken inhoudelijk iets gezegd heeft in reactie op de tientallen vragen die gesteld zijn. Niemand gaat mij wijsmaken dat ze straks iets anders gaat doen.
Kortom, er komt geen antwoord op welke vraag dan ook.
Jullie blijven hier opschonen, wij blijven vragen om een napraat of doen pogingen dit tot een napraat te maken.
Waar eindigt dit?
Dit hele topic is een zoethoudertje. Als je op het loepje van Naomi klikt zie je dat ze een keer of 6 in 5 weken inhoudelijk iets gezegd heeft in reactie op de tientallen vragen die gesteld zijn. Niemand gaat mij wijsmaken dat ze straks iets anders gaat doen.
Kortom, er komt geen antwoord op welke vraag dan ook.
Jullie blijven hier opschonen, wij blijven vragen om een napraat of doen pogingen dit tot een napraat te maken.
Waar eindigt dit?
woensdag 3 november 2010 om 13:41
quote:Evidenza schreef op 03 november 2010 @ 13:39:
Four,
Dit hele topic is een zoethoudertje. Als je op het loepje van Naomi klikt zie je dat ze een keer of 6 in 5 weken inhoudelijk iets gezegd heeft in reactie op de tientallen vragen die gesteld zijn. Niemand gaat mij wijsmaken dat ze straks iets anders gaat doen.
Kortom, er komt geen antwoord op welke vraag dan ook.
Jullie blijven hier opschonen, wij blijven vragen om een napraat of doen pogingen dit tot een napraat te maken.
Waar eindigt dit?Ik laat deze vraag voor Naomi staan, ik kan er (zoals al eerder aangegeven) op dit moment geen antwoord op geven.
Four,
Dit hele topic is een zoethoudertje. Als je op het loepje van Naomi klikt zie je dat ze een keer of 6 in 5 weken inhoudelijk iets gezegd heeft in reactie op de tientallen vragen die gesteld zijn. Niemand gaat mij wijsmaken dat ze straks iets anders gaat doen.
Kortom, er komt geen antwoord op welke vraag dan ook.
Jullie blijven hier opschonen, wij blijven vragen om een napraat of doen pogingen dit tot een napraat te maken.
Waar eindigt dit?Ik laat deze vraag voor Naomi staan, ik kan er (zoals al eerder aangegeven) op dit moment geen antwoord op geven.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 13:45
quote:feeks schreef op 03 november 2010 @ 13:27:
Mogen er weer engelentopics geplaatst worden?Zie topic der engelenNee, dat mag niet. Ik heb het topic verwijderd.
Mogen er weer engelentopics geplaatst worden?Zie topic der engelenNee, dat mag niet. Ik heb het topic verwijderd.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 13:52
Dan wil ik graag een vraag aan jou stellen Four: waarom zo rigide vasthouden aan iets wat niet werkt, en wat je is opgelegd door mensen die je laten zwemmen?
Nu zitten jullie de hele tijd vastgeplakt aan je beeldscherm om op te schonen en antwoord te geven, waarom laat je niet een napraat openen en kijk je of dat niet zelfregulerend kan werken? Het kan jullie hoogstens tijd schelen.
Wat kan daar nu misgaan wat hier niet al misgaat? En dan kunnen wij in ieder geval ons ei kwijt en dooft dat ongenoegen vanzelf uit, en filteren we de echte vragen eruit voor Naomi die dan hier geplaatst kunnen worden.
Het lijkt mij zo simpel op te lossen.
Nu zitten jullie de hele tijd vastgeplakt aan je beeldscherm om op te schonen en antwoord te geven, waarom laat je niet een napraat openen en kijk je of dat niet zelfregulerend kan werken? Het kan jullie hoogstens tijd schelen.
Wat kan daar nu misgaan wat hier niet al misgaat? En dan kunnen wij in ieder geval ons ei kwijt en dooft dat ongenoegen vanzelf uit, en filteren we de echte vragen eruit voor Naomi die dan hier geplaatst kunnen worden.
Het lijkt mij zo simpel op te lossen.
woensdag 3 november 2010 om 13:54
quote:Evidenza schreef op 03 november 2010 @ 13:52:
...
Hier is al meerdere malen op gereageerd en het is meerdere malen uitgelegd waarom dat op dit moment niet kan.
Mochten er meer vragen betreffende dit onderwerp komen verwijder ik ze.
...
Hier is al meerdere malen op gereageerd en het is meerdere malen uitgelegd waarom dat op dit moment niet kan.
Mochten er meer vragen betreffende dit onderwerp komen verwijder ik ze.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 14:02
Waarom halen jullie in hemelsnaam dat engelentopic weg? Volgens mijn bescheiden mening , had dat niets met jullie te maken. Waarom gaan jullie je niet gewoon moderator noemen , zodat er op topics als deze gewoon gereageerd kan worden?
Ik vind dat jullie je wel een beetje aanstellen hoor, alsof jullie echt engelen zijn. Wat een mal gedoe.
Ik vind dat jullie je wel een beetje aanstellen hoor, alsof jullie echt engelen zijn. Wat een mal gedoe.
woensdag 3 november 2010 om 15:24
quote:Viva Angel4 wrote on 03 November 2010 @ 13:54:
[...]
Hier is al meerdere malen op gereageerd en het is meerdere malen uitgelegd waarom dat op dit moment niet kan.
Mochten er meer vragen betreffende dit onderwerp komen verwijder ik ze.Niet iedereen heeft die 'meerdere malen reactie en uitleg' gezien (wellicht door die grondige schoonmaakacties), dus is het misschien een idee om de motivatie daarvoor in de openingspost te zetten? Zo hoeven jullie die vraag niet steeds opnieuw te beantwoorden.
[...]
Hier is al meerdere malen op gereageerd en het is meerdere malen uitgelegd waarom dat op dit moment niet kan.
Mochten er meer vragen betreffende dit onderwerp komen verwijder ik ze.Niet iedereen heeft die 'meerdere malen reactie en uitleg' gezien (wellicht door die grondige schoonmaakacties), dus is het misschien een idee om de motivatie daarvoor in de openingspost te zetten? Zo hoeven jullie die vraag niet steeds opnieuw te beantwoorden.
woensdag 3 november 2010 om 15:27
quote:Ligeia schreef op 03 november 2010 @ 15:24:
[...]
Niet iedereen heeft die 'meerdere malen reactie en uitleg' gezien (wellicht door die grondige schoonmaakacties), dus is het misschien een idee om de motivatie daarvoor in de openingspost te zetten? Zo hoeven jullie die vraag niet steeds opnieuw te beantwoorden.Daar kunnen we niet aan beginnen, straks willen er meerdere forummers dat we meerdere antwoorden in de OP gaan verwerken, die wordt dan veel te lang.
[...]
Niet iedereen heeft die 'meerdere malen reactie en uitleg' gezien (wellicht door die grondige schoonmaakacties), dus is het misschien een idee om de motivatie daarvoor in de openingspost te zetten? Zo hoeven jullie die vraag niet steeds opnieuw te beantwoorden.Daar kunnen we niet aan beginnen, straks willen er meerdere forummers dat we meerdere antwoorden in de OP gaan verwerken, die wordt dan veel te lang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 15:36
Is Naomi de enige die mails en verzoeken via forum@viva.nl kan beantwoorden?
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
woensdag 3 november 2010 om 15:50
Ligt het aan mij of is eigenlijk het merendeel van de antwoorden die er gegeven worden een negatief antwoord? Nee, kan niet. Nee, mag niet. Kunnen we niet aan beginnen. Nee, dat klopt niet, dat was net weer anders dan jullie bedoelen. Nee, das niet offtopic en dus deleten. Hoe zit dit, verzandt dit topic gewoon in een "zien wie het langste adem heeft, het waait wel weer over zoals altijd"? Er is overduidelijk een negatief spiraal. Ik ga er vanuit dat niemand daar happy mee is en ga dan maar even heel gemakkelijk uit van het gezegde waar er 2 vechten.......... Dat gezegd hebbende; hoe denkt Viva dat spiraal om te kunnen buigen?
Zoals we allemaal duidelijk zien is er al een hoop overgewaaid of wordt er eigenlijk gewoon meer gezwegen. Niet omdat er zo'n massale contentheid lijkt te zijn met de huidige lijn maar uit vermoeidheid, een "het heeft toch geen zin", steeds meer uitkijken óf je nog wel iets durft te zeggen als je geen waarschuwing of ban wilt riskeren.
Dan kan er hier tot in den treure naar de "topicwaarschuwing van Two" verwezen worden, duidelijk te vinden was die op dat moment niet. Op het moment dat ik postte was desbetreffende waarschuwing 9 pagina's terug te vinden, ik heb het toen eens terug gespit.* Vandaar ook mijn vraag na het verkrijgen van mijn waarschuwing omdat ik me in mijn onwetendheid niet aan desbetreffende -niet gelezen!!- topicwaarschuwing gehouden zou hebben om welke waarschuwing het ging en in hoeverre het normaal wordt geacht dat een forummer maar terug gaat spitten om een eventuele waarschuwing niet over het hoofd te zien. Die combinatievraag resulteerde hoppa in mijn eerste ban in 8 jaar forumtijd. Allemaal volgens de regeltjes naar wij hier mogen vernemen, het zal. Wat nog altijd onverlet laat dat mijn vraag nog altijd staat (en meermaals gedelete is door o.a. Two)
- hoe ver wordt een forummer geacht terug te lezen in speurtocht naar een eventuele topicwaarschuwing om te voorkomen dat ze onwetend en al hups tegen een waarschuwing aan lopen?
- is het vragen om wélke waarschuwing het gaat en bovenstaande vraag stellen echt een ban waardig? Mag ik vragen in welke van de huisregels ik dat kan terug vinden?
* na wat opschoonacties van Two kwam dit al heel anders gekleurd over, prompt stond de topicwaarschuwing in ene weer op een van de laatste pagina's (geeft ook een indruk over hoeveel Two gewist heeft).
Zoals we allemaal duidelijk zien is er al een hoop overgewaaid of wordt er eigenlijk gewoon meer gezwegen. Niet omdat er zo'n massale contentheid lijkt te zijn met de huidige lijn maar uit vermoeidheid, een "het heeft toch geen zin", steeds meer uitkijken óf je nog wel iets durft te zeggen als je geen waarschuwing of ban wilt riskeren.
Dan kan er hier tot in den treure naar de "topicwaarschuwing van Two" verwezen worden, duidelijk te vinden was die op dat moment niet. Op het moment dat ik postte was desbetreffende waarschuwing 9 pagina's terug te vinden, ik heb het toen eens terug gespit.* Vandaar ook mijn vraag na het verkrijgen van mijn waarschuwing omdat ik me in mijn onwetendheid niet aan desbetreffende -niet gelezen!!- topicwaarschuwing gehouden zou hebben om welke waarschuwing het ging en in hoeverre het normaal wordt geacht dat een forummer maar terug gaat spitten om een eventuele waarschuwing niet over het hoofd te zien. Die combinatievraag resulteerde hoppa in mijn eerste ban in 8 jaar forumtijd. Allemaal volgens de regeltjes naar wij hier mogen vernemen, het zal. Wat nog altijd onverlet laat dat mijn vraag nog altijd staat (en meermaals gedelete is door o.a. Two)
- hoe ver wordt een forummer geacht terug te lezen in speurtocht naar een eventuele topicwaarschuwing om te voorkomen dat ze onwetend en al hups tegen een waarschuwing aan lopen?
- is het vragen om wélke waarschuwing het gaat en bovenstaande vraag stellen echt een ban waardig? Mag ik vragen in welke van de huisregels ik dat kan terug vinden?
* na wat opschoonacties van Two kwam dit al heel anders gekleurd over, prompt stond de topicwaarschuwing in ene weer op een van de laatste pagina's (geeft ook een indruk over hoeveel Two gewist heeft).
when you wish upon a star...
woensdag 3 november 2010 om 16:12
quote:Viva Angel3 schreef op 03 november 2010 @ 11:31:
@Frizzy, je haalt denk ik 2 dingen door elkaar. Vroeger telde een topicwaarschuwing mee in het oplopend bansysteem. Stel iemand heeft nog nooit een waarschuwing of ban gehad. In het oude systeem was het zo, dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeerde, er direct een ban van 24 uur op volgde. Dát is afgeschaft. Nu is het zo dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeert, er een officiële waarschuwing per e-mail volgt.
Ik ben zondag gewaarschuwd dmv een permaban (die naar mailen met twee ogezet werd naar een waarschuwig, ze hadden geen werkend mailadres van mij) door twee, maar kreeg geen uitleg waarom ik nou geband was precies. In zo'n officiële waarschuwing zou dus wat mij betreft ook uitleg over waar je over de schreef ging ed moeten staan.... Misschien dat dat "normaliter" wel gebeurt, maar ik kreeg, ondanks verschillende mailtjes, geen antwoord....
@Frizzy, je haalt denk ik 2 dingen door elkaar. Vroeger telde een topicwaarschuwing mee in het oplopend bansysteem. Stel iemand heeft nog nooit een waarschuwing of ban gehad. In het oude systeem was het zo, dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeerde, er direct een ban van 24 uur op volgde. Dát is afgeschaft. Nu is het zo dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeert, er een officiële waarschuwing per e-mail volgt.
Ik ben zondag gewaarschuwd dmv een permaban (die naar mailen met twee ogezet werd naar een waarschuwig, ze hadden geen werkend mailadres van mij) door twee, maar kreeg geen uitleg waarom ik nou geband was precies. In zo'n officiële waarschuwing zou dus wat mij betreft ook uitleg over waar je over de schreef ging ed moeten staan.... Misschien dat dat "normaliter" wel gebeurt, maar ik kreeg, ondanks verschillende mailtjes, geen antwoord....
woensdag 3 november 2010 om 16:17
quote:frizzy schreef op 03 november 2010 @ 10:39:
Drie, misschien heb ik de commotie van de laatste dagen niet helemaal goed gevolgd, maar ik neem toch aan dat de topic waarschuwingen waar steeds aan gerefereerd wordt ook per mail zijn medegedeeld aan de schuldigen?
Want het beleid tov topic waarschuwingen is enige tijd geleden al veranderd bij mijn weten, waardoor de suggesties van Feow volgens mij niet meer nodig zijn (is destijds ook allemaal langsgekomen).Per mail medegedeeld inderdaad, maar zonder uitleg waarom je een waarschuwing kreeg.... dat is lekker. Ik was on topic en stelde een vraag, waarom werd het verwijderd en kreeg ik een waarschuwing aan mijn broek, daar werd niet op geantwoord door 2. Geeft niet, die zat tegen het plafond, maar maak dan minstens die bannenregen ongedaan.
Drie, misschien heb ik de commotie van de laatste dagen niet helemaal goed gevolgd, maar ik neem toch aan dat de topic waarschuwingen waar steeds aan gerefereerd wordt ook per mail zijn medegedeeld aan de schuldigen?
Want het beleid tov topic waarschuwingen is enige tijd geleden al veranderd bij mijn weten, waardoor de suggesties van Feow volgens mij niet meer nodig zijn (is destijds ook allemaal langsgekomen).Per mail medegedeeld inderdaad, maar zonder uitleg waarom je een waarschuwing kreeg.... dat is lekker. Ik was on topic en stelde een vraag, waarom werd het verwijderd en kreeg ik een waarschuwing aan mijn broek, daar werd niet op geantwoord door 2. Geeft niet, die zat tegen het plafond, maar maak dan minstens die bannenregen ongedaan.
woensdag 3 november 2010 om 16:53
quote:musicath schreef op 03 november 2010 @ 15:36:
Is Naomi de enige die mails en verzoeken via forum@viva.nl kan beantwoorden?Wij kunnen inderdaad niet in de dat e-mail account, Naomi is de enige die daar toegang voor heeft.
Is Naomi de enige die mails en verzoeken via forum@viva.nl kan beantwoorden?Wij kunnen inderdaad niet in de dat e-mail account, Naomi is de enige die daar toegang voor heeft.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 16:57
quote:fashionvictim schreef op 03 november 2010 @ 15:29:
Ik heb een vraagje aan de Angels:
Waarom doen jullie dit nog?Ik spreek even voor mijzelf: omdat ik het nog steeds erg leuk vind om te doen.
Ik heb een vraagje aan de Angels:
Waarom doen jullie dit nog?Ik spreek even voor mijzelf: omdat ik het nog steeds erg leuk vind om te doen.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com