Vivamod
donderdag 21 oktober 2010 om 16:42
Beste allemaal,
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
woensdag 3 november 2010 om 16:58
quote:lookatme wrote on 03 November 2010 @ 15:54:
Als ik niet kan slapen tegenwoordig lees ik ff hier dit topic d
Vind ik ook, dat het dodelijk saai moet zijn voor de Angels om zichzelf te blijven herhalen, Lookatme.
Angel, ik snap dat niet álle antwoorden verwerkt kunnen worden, maar schijnbaar worden vele, vele vragen wel steeds maar weer opnieuw gesteld, dus kunnen het niet zoveel verschillende zijn.
Is er misschien iets anders aan de hand? Dat Viva liever niet meer herhaalt waarom een en ander hier verboden is, omdat dat wellicht niet geheel klopt met de regels en daardoor vraagtekens oproept en dat Viva daarom dan maar vaagjes verwijst naar inmiddels verwijderde - dus door niemand meer te raadplegen - antwoorden? Ik vind het wel slim, hoor!
Als ik niet kan slapen tegenwoordig lees ik ff hier dit topic d
Vind ik ook, dat het dodelijk saai moet zijn voor de Angels om zichzelf te blijven herhalen, Lookatme.
Angel, ik snap dat niet álle antwoorden verwerkt kunnen worden, maar schijnbaar worden vele, vele vragen wel steeds maar weer opnieuw gesteld, dus kunnen het niet zoveel verschillende zijn.
Is er misschien iets anders aan de hand? Dat Viva liever niet meer herhaalt waarom een en ander hier verboden is, omdat dat wellicht niet geheel klopt met de regels en daardoor vraagtekens oproept en dat Viva daarom dan maar vaagjes verwijst naar inmiddels verwijderde - dus door niemand meer te raadplegen - antwoorden? Ik vind het wel slim, hoor!
woensdag 3 november 2010 om 16:58
quote:extrahalo schreef op 03 november 2010 @ 16:17:
[...]
Per mail medegedeeld inderdaad, maar zonder uitleg waarom je een waarschuwing kreeg.... dat is lekker. Ik was on topic en stelde een vraag, waarom werd het verwijderd en kreeg ik een waarschuwing aan mijn broek, daar werd niet op geantwoord door 2. Geeft niet, die zat tegen het plafond, maar maak dan minstens die bannenregen ongedaan.
Heb je al in het ws/ban topic gekeken? Er zijn die zondag vele, vele forummers gewaarschuwd én geband n.a.v. die "topicwaarschuwing" die tig pagina's terug te lezen was en door velen waarschijnlijk nooit gelezen is. Ik heb daarop in dit topic aan Naomi gevraagd om wélke waarschuwing het dan ging want niet gelezen en hoe ver terug forummers dan moeten lezen? Daar hebben geloof ik 1 of 2 andere forummers op ingehaakt, waarop de hele bups die een paar minuten eerder een waarschuwing kregen hop een ban hadden om.......... ja? Officieel wordt gezegd het negeren van officiële waarschuwing.
Zou het niet kunnen dat jij een van die velen bent geweest? Dan zou je in dat topic moeten staan???
[...]
Per mail medegedeeld inderdaad, maar zonder uitleg waarom je een waarschuwing kreeg.... dat is lekker. Ik was on topic en stelde een vraag, waarom werd het verwijderd en kreeg ik een waarschuwing aan mijn broek, daar werd niet op geantwoord door 2. Geeft niet, die zat tegen het plafond, maar maak dan minstens die bannenregen ongedaan.
Heb je al in het ws/ban topic gekeken? Er zijn die zondag vele, vele forummers gewaarschuwd én geband n.a.v. die "topicwaarschuwing" die tig pagina's terug te lezen was en door velen waarschijnlijk nooit gelezen is. Ik heb daarop in dit topic aan Naomi gevraagd om wélke waarschuwing het dan ging want niet gelezen en hoe ver terug forummers dan moeten lezen? Daar hebben geloof ik 1 of 2 andere forummers op ingehaakt, waarop de hele bups die een paar minuten eerder een waarschuwing kregen hop een ban hadden om.......... ja? Officieel wordt gezegd het negeren van officiële waarschuwing.
Zou het niet kunnen dat jij een van die velen bent geweest? Dan zou je in dat topic moeten staan???
when you wish upon a star...
woensdag 3 november 2010 om 17:01
Extrahalo volgens mij kun je alleen een consequentie krijgen volgens het bansysteem als je daarvoor via de mail een waarschuwing hebt gekregen dat je bij de vólgende OT een officieele waarschuwing of ban zal krijgen.
Ik vind het een beetje jammer dat niemand betreffende wijziging destijds, zoals gepost door Naomi, even opsnort. Dan komt daar tenminste duidelijkheid over.
Ik vind het een beetje jammer dat niemand betreffende wijziging destijds, zoals gepost door Naomi, even opsnort. Dan komt daar tenminste duidelijkheid over.
woensdag 3 november 2010 om 17:04
Pixiedust, in het ws&bantopic sta ik ook alléén maar met mijn ban vermeld. Ik heb al eerder gevraagd hoe dat zit, gezien ik éérst een mail kreeg dat ik een 24uursban had en daarna pas een mail met een 'officiele' waarschuwing. En in het ws&btopic dus alleen een ban. Ik heb nog geen engelse daarop zien reageren. Nou, tis goed, ik hou er ook mee op het te proberen te snappen.
Naomi komt denk ik niet meer terug, die gaat lekker de zeiktewet in en laat haar vervanger stront ruimen. Ik hoop dat die dat goed gaat doen, het zal me verder aan mn derrière oxideren ook.
Ik heb gezocht Frizzy maar het is niet zo terug te vinden. Opgeschoond engelsen?
Naomi komt denk ik niet meer terug, die gaat lekker de zeiktewet in en laat haar vervanger stront ruimen. Ik hoop dat die dat goed gaat doen, het zal me verder aan mn derrière oxideren ook.
Ik heb gezocht Frizzy maar het is niet zo terug te vinden. Opgeschoond engelsen?
woensdag 3 november 2010 om 17:12
quote:[message=7641823,noline]frizzy schreef op 03 november
Ik vind het een beetje jammer dat niemand betreffende wijziging destijds, zoals gepost door Naomi, even opsnort. Dan komt daar tenminste duidelijkheid over.
Waarom heb je het zelf niet even gedaan dan, zoveel moeite is het niet.
Hier het origineel: Vivamod in "Vragen aan Vivamod"quote:Over de topicwaarschuwing hebben we net de knoop doorgehakt: die schaffen we met ingang van nu af. We zijn 't met jullie eens dat die topicwaarschuwingen voor teveel vragen en onduidelijkheid zorgen, dus met uitzondering van de moderatortopics, (die standaard een topicwaarschuwing in de OP hebben staan) worden waarschuwingen vanaf nu weer uitsluitend gemaild. Ik heb een lading berichten uit dit topic verwijderd waarin jullie discussieerden over die topicwaarschuwingen, maar wil nog wel even duidelijk zeggen dat ik de bezwaren die jullie tegen die topicwaarschuwingen hebben herken en deel. Bedankt voor de nuttige input dus! Ik ga dit ook aanpassen in het banbeleid zoals dat in de huisregels staat beschreven (http://www.viva.nl/huisregels/)
Ik vind het een beetje jammer dat niemand betreffende wijziging destijds, zoals gepost door Naomi, even opsnort. Dan komt daar tenminste duidelijkheid over.
Waarom heb je het zelf niet even gedaan dan, zoveel moeite is het niet.
Hier het origineel: Vivamod in "Vragen aan Vivamod"quote:Over de topicwaarschuwing hebben we net de knoop doorgehakt: die schaffen we met ingang van nu af. We zijn 't met jullie eens dat die topicwaarschuwingen voor teveel vragen en onduidelijkheid zorgen, dus met uitzondering van de moderatortopics, (die standaard een topicwaarschuwing in de OP hebben staan) worden waarschuwingen vanaf nu weer uitsluitend gemaild. Ik heb een lading berichten uit dit topic verwijderd waarin jullie discussieerden over die topicwaarschuwingen, maar wil nog wel even duidelijk zeggen dat ik de bezwaren die jullie tegen die topicwaarschuwingen hebben herken en deel. Bedankt voor de nuttige input dus! Ik ga dit ook aanpassen in het banbeleid zoals dat in de huisregels staat beschreven (http://www.viva.nl/huisregels/)
woensdag 3 november 2010 om 17:38
Dié bedoel ik dus!
En nu ben ik net thuis en ingelogd op de pc, klaar om te zoeken voordat ik de deur weer uitstorm. En het is er dus al. Thanks Nevanka!
En eehhh... ik had al een paar keer gepost dat ik niet kan zoeken omdat overdag alleen mobiel kon forummen.
Afijn, kunnen we nu concluderen dat ik het toch wel juist heb opgevat Drie? En nou was ik niet betrokken bij dat debacle waarbij iedereen van alles aan z'n broek kreeg wegens het niet opvolgen van een topicwaarschuwing, maar kunnen we nu dan constateren dat dat onterecht was omdat de topicwaarschuwingen reeds waren afgeschaft?
En nu ben ik net thuis en ingelogd op de pc, klaar om te zoeken voordat ik de deur weer uitstorm. En het is er dus al. Thanks Nevanka!
En eehhh... ik had al een paar keer gepost dat ik niet kan zoeken omdat overdag alleen mobiel kon forummen.
Afijn, kunnen we nu concluderen dat ik het toch wel juist heb opgevat Drie? En nou was ik niet betrokken bij dat debacle waarbij iedereen van alles aan z'n broek kreeg wegens het niet opvolgen van een topicwaarschuwing, maar kunnen we nu dan constateren dat dat onterecht was omdat de topicwaarschuwingen reeds waren afgeschaft?
woensdag 3 november 2010 om 17:44
De Zeiktewet.
Eigenlijk zou je met goed gedrag, dus zoals iemand al eerder zei zonder vloeken, racistische uitlatingen, bedreigingen etc. gewoon moeten kunnen forummen, ook al ken je de regels niet. Naomi, is het niet het overdenken waard om een Fair Behaviour 'Use Your Common Sense, (Wo)man' Policy in te voeren i.p.v. zo'n strikt beleid zoals nu wordt gevoerd?
(Hoef ik niet per se een antwoord op, mag wel, natuurlijk, ik denk gewoon maar even mee. Zo ben ik wel. Alweer.)
Eigenlijk zou je met goed gedrag, dus zoals iemand al eerder zei zonder vloeken, racistische uitlatingen, bedreigingen etc. gewoon moeten kunnen forummen, ook al ken je de regels niet. Naomi, is het niet het overdenken waard om een Fair Behaviour 'Use Your Common Sense, (Wo)man' Policy in te voeren i.p.v. zo'n strikt beleid zoals nu wordt gevoerd?
(Hoef ik niet per se een antwoord op, mag wel, natuurlijk, ik denk gewoon maar even mee. Zo ben ik wel. Alweer.)
woensdag 3 november 2010 om 20:35
quote:NevankaLetonja schreef op 03 november 2010 @ 17:12:
[...]
Waarom heb je het zelf niet even gedaan dan, zoveel moeite is het niet.
Hier het origineel: Vivamod in "Vragen aan Vivamod"
[...]
Jij weet toch ook dat dat betekent dat de topic waarschuwing niet meer telt als officiele waarschuwing?
Dat hij niet meetelt in het oplopende bansysteem.
[...]
Waarom heb je het zelf niet even gedaan dan, zoveel moeite is het niet.
Hier het origineel: Vivamod in "Vragen aan Vivamod"
[...]
Jij weet toch ook dat dat betekent dat de topic waarschuwing niet meer telt als officiele waarschuwing?
Dat hij niet meetelt in het oplopende bansysteem.
woensdag 3 november 2010 om 20:45
quote:StabiloBoss schreef op 03 november 2010 @ 20:35:
[...]
Jij weet toch ook dat dat betekent dat de topic waarschuwing niet meer telt als officiele waarschuwing?
Dat hij niet meetelt in het oplopende bansysteem.En dat er pas actie wordt ondernomen volgens het bansysteem nádat je per mail een waarschuwing hebt gekregen voor offtopic. Dát maakt dat er vanaf dan geband gaat worden voor offtopic. Eerder niet.
[...]
Jij weet toch ook dat dat betekent dat de topic waarschuwing niet meer telt als officiele waarschuwing?
Dat hij niet meetelt in het oplopende bansysteem.En dat er pas actie wordt ondernomen volgens het bansysteem nádat je per mail een waarschuwing hebt gekregen voor offtopic. Dát maakt dat er vanaf dan geband gaat worden voor offtopic. Eerder niet.
woensdag 3 november 2010 om 20:50
quote:frizzy schreef op 03 november 2010 @ 20:45:
[...]
En dat er pas actie wordt ondernomen volgens het bansysteem nádat je per mail een waarschuwing hebt gekregen voor offtopic. Dát maakt dat er vanaf dan geband gaat worden voor offtopic. Eerder niet.
Geen waarschuwing gehad maar ook de melding van de ban is niet op de mail gegaan. Maar het kan ook nog andersom, dat iemand ook een waarschuwing had maar niet in het ban/waarschuwingstopic staat. Dus de lijst is langer dan we denken.
(sorry Angels, was wat geirriteerd, zal nou ophouden met het offtopic gaan)
[...]
En dat er pas actie wordt ondernomen volgens het bansysteem nádat je per mail een waarschuwing hebt gekregen voor offtopic. Dát maakt dat er vanaf dan geband gaat worden voor offtopic. Eerder niet.
Geen waarschuwing gehad maar ook de melding van de ban is niet op de mail gegaan. Maar het kan ook nog andersom, dat iemand ook een waarschuwing had maar niet in het ban/waarschuwingstopic staat. Dus de lijst is langer dan we denken.
(sorry Angels, was wat geirriteerd, zal nou ophouden met het offtopic gaan)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 3 november 2010 om 21:19
Dus als ik het goed begrijp zijn de bans van 2 dus wel allemaal terecht?
En als dat zo is Naomi waarom wordt deze lijn dan niet nu aangehouden?
Er staan nu weer continu opmerkingen die niets met vragen aan jou te maken hebben. Hoe kan dit?
En waarom doet die Annerieke niets zolang je niet terug bent Naomi?
En als dat zo is Naomi waarom wordt deze lijn dan niet nu aangehouden?
Er staan nu weer continu opmerkingen die niets met vragen aan jou te maken hebben. Hoe kan dit?
En waarom doet die Annerieke niets zolang je niet terug bent Naomi?
woensdag 3 november 2010 om 21:31
Ik wil nogmaals het antwoord van Angel3 herhalen betreffende de verwarring over hoe het precies zit betreffende de topicwaarschuwing.
De waarschuwingen en bans die door Angel2 zijn uitgedeeld zijn terecht. Jullie kunnen er tot in den treure over door discussiëren, maar we gaan ze niet terugdraaien.
Voor klachten over ons beleid wil ik jullie nogmaals doorverwijzen naar forum@viva.nl.
quote:Viva Angel3 schreef op 03 november 2010 @ 11:31:Vroeger telde een topicwaarschuwing mee in het oplopend bansysteem. Stel iemand heeft nog nooit een waarschuwing of ban gehad. In het oude systeem was het zo, dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeerde, er direct een ban van 24 uur op volgde. Dát is afgeschaft. Nu is het zo dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeert, er een officiële waarschuwing per e-mail volgt.
Als iemand echter al wel een waarschuwing of banverleden heeft, gaat na het overtreden van een topicwaarschuwing deze geschiedenis gewoon verder.
Stel iemand heeft als laatste ban een ban van 24 uur gehad en die overtreedt een topicwaarschuwing. In dat geval volgt, conform banbeleid, een ban van 48 uur. (Oplopend bansysteem.)
De waarschuwingen en bans die door Angel2 zijn uitgedeeld zijn terecht. Jullie kunnen er tot in den treure over door discussiëren, maar we gaan ze niet terugdraaien.
Voor klachten over ons beleid wil ik jullie nogmaals doorverwijzen naar forum@viva.nl.
quote:Viva Angel3 schreef op 03 november 2010 @ 11:31:Vroeger telde een topicwaarschuwing mee in het oplopend bansysteem. Stel iemand heeft nog nooit een waarschuwing of ban gehad. In het oude systeem was het zo, dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeerde, er direct een ban van 24 uur op volgde. Dát is afgeschaft. Nu is het zo dat als zo iemand een topicwaarschuwing negeert, er een officiële waarschuwing per e-mail volgt.
Als iemand echter al wel een waarschuwing of banverleden heeft, gaat na het overtreden van een topicwaarschuwing deze geschiedenis gewoon verder.
Stel iemand heeft als laatste ban een ban van 24 uur gehad en die overtreedt een topicwaarschuwing. In dat geval volgt, conform banbeleid, een ban van 48 uur. (Oplopend bansysteem.)
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 21:36
quote:Viva Angel4 schreef op 03 november 2010 @ 21:31:
Ik wil nogmaals het antwoord van Angel3 herhalen betreffende de verwarring over hoe het precies zit betreffende de topicwaarschuwing.
De waarschuwingen en bans die door Angel2 zijn uitgedeeld zijn terecht. Jullie kunnen er tot in den treure over door discussiëren, maar we gaan ze niet terugdraaien.
Voor klachten over ons beleid wil ik jullie nogmaals doorverwijzen naar forum@viva.nl.
[...]
Dat vind ik wel bijzonder. Dus Naomi besluit na overleg met het Angelsteam en input van ons dat de topicwaarschuwingen worden afgeschaft, verandert dit in de huisregels en brengt dit nieuws aan ons, en vervolgens gaat Twee toch bannen naar aanleiding van een (reeds afgeschafte) topicwaarschuwing en vinden Drie en Vier dat terecht. Schiet mij maar lek.
Ik wil nogmaals het antwoord van Angel3 herhalen betreffende de verwarring over hoe het precies zit betreffende de topicwaarschuwing.
De waarschuwingen en bans die door Angel2 zijn uitgedeeld zijn terecht. Jullie kunnen er tot in den treure over door discussiëren, maar we gaan ze niet terugdraaien.
Voor klachten over ons beleid wil ik jullie nogmaals doorverwijzen naar forum@viva.nl.
[...]
Dat vind ik wel bijzonder. Dus Naomi besluit na overleg met het Angelsteam en input van ons dat de topicwaarschuwingen worden afgeschaft, verandert dit in de huisregels en brengt dit nieuws aan ons, en vervolgens gaat Twee toch bannen naar aanleiding van een (reeds afgeschafte) topicwaarschuwing en vinden Drie en Vier dat terecht. Schiet mij maar lek.
woensdag 3 november 2010 om 21:36
Dat jullie die waarschuwingen en bans terecht vinden wil nog niet zeggen dat ze dat ook zijn!
Ik heb hier die middag mensen geband zien worden voor het gebruik van het woord opbokken wat ik ergens anders gewoon kan lezen in een topic en daar niet bestraft wordt
er zijn duidelijke vragen gesteld maar die zijn allemaal verdwenen inmiddels
en als je, zoals mylene deed dan iemand waarschuwt is het terecht om te bannen?
als je, zoals ik deed, antwoorden ipv van naomi of een angel en daarbij je mening geeft is dat een reden om te bannen?
maar ach...
beleid is beleid he
Ik heb hier die middag mensen geband zien worden voor het gebruik van het woord opbokken wat ik ergens anders gewoon kan lezen in een topic en daar niet bestraft wordt
er zijn duidelijke vragen gesteld maar die zijn allemaal verdwenen inmiddels
en als je, zoals mylene deed dan iemand waarschuwt is het terecht om te bannen?
als je, zoals ik deed, antwoorden ipv van naomi of een angel en daarbij je mening geeft is dat een reden om te bannen?
maar ach...
beleid is beleid he
woensdag 3 november 2010 om 21:37
woensdag 3 november 2010 om 21:40
quote:misspoez schreef op 03 november 2010 @ 21:37:
Angel4, krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Ik heb éérst een ban gekregen, zowel in de mail als op het ws&btopic en pas 10 minuten later een waarschuwing, alleen in de mail. Geen uitleg, geen antwoorden, behalve dat mijn mails niet voor hem/haar bestemd waren.
Zie screencap:
[afbeelding]
Dat is een vraag waar ik momenteel geen antwoord op kan geven, daar ik Angel2 niet ben..
Ik laat deze vraag staan voor Naomi.
Angel4, krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Ik heb éérst een ban gekregen, zowel in de mail als op het ws&btopic en pas 10 minuten later een waarschuwing, alleen in de mail. Geen uitleg, geen antwoorden, behalve dat mijn mails niet voor hem/haar bestemd waren.
Zie screencap:
[afbeelding]
Dat is een vraag waar ik momenteel geen antwoord op kan geven, daar ik Angel2 niet ben..
Ik laat deze vraag staan voor Naomi.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 november 2010 om 21:44
Beste Angel(s),
Ik begrijp dat jullie de aktie van Angel 2 niet mogen terug draaien. Dat zou m.i. ook een leidinggevende moeten aansturen. Vandaar ook de vraag aan Naomi/Annerieke en niet aan jullie.
En ook in dat daglicht ken ik Viva grotendeels om niet de fouten toe te geven dus ik vrees met grote vrees dat we aan het korste eind trekken.
Maar ik blijf vertrouwen hebben in Naomi en wie weet verrast ze ons nog wel!!!
Ik begrijp dat jullie de aktie van Angel 2 niet mogen terug draaien. Dat zou m.i. ook een leidinggevende moeten aansturen. Vandaar ook de vraag aan Naomi/Annerieke en niet aan jullie.
En ook in dat daglicht ken ik Viva grotendeels om niet de fouten toe te geven dus ik vrees met grote vrees dat we aan het korste eind trekken.
Maar ik blijf vertrouwen hebben in Naomi en wie weet verrast ze ons nog wel!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 3 november 2010 om 21:45
Mensen willen het geloof ik niet begrijpen. De topic waarschuwing telt niet mee in je ban. Maar je moet wel de topic waarschuwingen en angel aanwijzingen opvolgen. Doe je dat niet dan krijg je dus een normale ban of waarschuwing. En daarmee zijn dus alle bans van 2 terecht.
Maar waarom gebeurd dat nu niet meer??? Consistent beleid toepassen aub
En waar blijft Annerieke als plaats vervanger van Naomi nou?
Maar waarom gebeurd dat nu niet meer??? Consistent beleid toepassen aub
En waar blijft Annerieke als plaats vervanger van Naomi nou?
woensdag 3 november 2010 om 21:47
quote:Hemera schreef op 03 november 2010 @ 21:38:
Het is toch wel bijzonder te noemen dat Angel2 een topicwaarschuwing uitdeelt terwijl deze zijn afgeschaft?Zoals ik het lees zijn de topicwaarschuwingen niet afgeschaft, misschien de bovenstaande posts nog even goed doorlezen of hardop lezen. Misschien leg je de nadruk op de verkeerde woorden.
Het is toch wel bijzonder te noemen dat Angel2 een topicwaarschuwing uitdeelt terwijl deze zijn afgeschaft?Zoals ik het lees zijn de topicwaarschuwingen niet afgeschaft, misschien de bovenstaande posts nog even goed doorlezen of hardop lezen. Misschien leg je de nadruk op de verkeerde woorden.
woensdag 3 november 2010 om 21:51
quote:heleen1234 schreef op 03 november 2010 @ 21:47:
[...]
Zoals ik het lees zijn de topicwaarschuwingen niet afgeschaft, misschien de bovenstaande posts nog even goed doorlezen of hardop lezen. Misschien leg je de nadruk op de verkeerde woorden.Over de topicwaarschuwing hebben we net de knoop doorgehakt: die schaffen we met ingang van nu af.
[...]
Zoals ik het lees zijn de topicwaarschuwingen niet afgeschaft, misschien de bovenstaande posts nog even goed doorlezen of hardop lezen. Misschien leg je de nadruk op de verkeerde woorden.Over de topicwaarschuwing hebben we net de knoop doorgehakt: die schaffen we met ingang van nu af.