Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.

* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?

Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.

* Waar blijft een reactie van de angels?

De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.

* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?

Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).

* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?

Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.

Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.

Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.

groetjes, Naomi
Wie moeten er morgen ook vroeg op maar zijn nog druk op het Vivaforum??
Houdt wijselijk haar mond en gaapt nog een keer.

Verrader!
Kikker, wat is jouw excuus??
Ik ben over mijn slaap heen en heb stiekem het gevoel dat het morgen zaterdag is.
Nah, heb ik elke dag.

En elke dag weer trap ik erin. Weinig zelfreflectie, dat zal het zijn.

Morgen voelt ook als zaterdag, op het werk
quote:Julus schreef op 22 oktober 2010 @ 00:38:

[...]

Maakt die van jou ook zoveel irritant veel teringherrie?

Doordeweeks als je naast 'm wakker wordt een uur repeat van twee of drie verschillende wekkers voordat ie opstaat maar die overlast heeft Sgaap vast nog niet gehad.

Of had je het over die wekker die gewoon met een stekker in het stopcontact zit en niet via de gsm werkt? Dan heb ik niks gezegd.
Wat jij wilt Bam!
Ben je het ritme van vroeg naar je bed nu alweer kwijt?

Ik ga zo toch maar eens slapen, anders dan kom ik morgen om 11 uur aan op het werk zoals sommige collega´s ook doen
quote:Kikkerrr schreef op 22 oktober 2010 @ 00:51:

Wie moeten er morgen ook vroeg op maar zijn nog druk op het Vivaforum?? Morgen niet, straks wel maar dat zien we dan wel weer.
Nee?? Zijn er echt mensen die zo laat nog komen aankakken?? Tssss.

Lijkt er wel op, ik ben doorgaans erg slecht in vaste structuren.

Slaap lekker kikkertje!
Heuj
quote:BadAss schreef op 22 oktober 2010 @ 00:59:

[...]

Morgen niet, straks wel maar dat zien we dan wel weer.Precies, waarom druk maken over de dag van morgen?
quote:_minny_ schreef op 22 oktober 2010 @ 01:00:

Heuj
Minny, uit je winterslaap?
Nee ga me ook niet druk maken over de dag van morgen. Overmorgen is vroeg genoeg en daarvan weet ik dat ik dan toch vrij ben en me weer niet druk hoef te maken.

Trusten allemaal.
quote:Julus schreef op 22 oktober 2010 @ 01:00:

[...]

Precies, waarom druk maken over de dag van morgen?

Juist.

Morgen is vandaag niet meer.

Kant aan m'n broek, kant aan m'n broek.

Morgen is vandaag niet meer.

Kant aan m'n broek meneer.
quote:Julus schreef op 22 oktober 2010 @ 01:01:

Minny, uit je winterslaap?Heeft de prop uit haar mond gehaald, boeien afgegooid en hey, daar is ze weer!
Nee, Min net uit de kroeg en Min ziet dat Min beticht wordt van hacken. Dat is best wel een tikkie niet cool eigenlijk, vindt Min.
quote:Kikkerrr schreef op 22 oktober 2010 @ 01:01:

Nee ga me ook niet druk maken over de dag van morgen. Overmorgen is vroeg genoeg en daarvan weet ik dat ik dan toch vrij ben en me weer niet druk hoef te maken.

Trusten allemaal.Thats the spirit!
Krijg nou boobies!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_minny_ schreef op 22 oktober 2010 @ 01:03:

Nee, Min net uit de kroeg en Min ziet dat Min beticht wordt van hacken. Dat is best wel een tikkie niet cool eigenlijk, vindt Min.

De kroeg? Zomaar doordeweeks?

Moet je ook niet doen, dat zie je maar weer.
Maar nu ik toch op dat onderwerp zit, wie is Gwennie exact en in welke dimensie is zij voor mij interessant genoeg om te hacken? Even aangenomen dat ik wie dan ook interessant genoeg vind om te hacken uiteraard. Ik post liever met mijn eigen nick, als ik dan toch vervelend wil doen.
quote:_minny_ schreef op 22 oktober 2010 @ 01:03:

Ja Gwennie zei dat hoor, wij niet!

Maar vertel, hoe is het met je? Hans nog gesproken lately?
minny, zuipschuit
quote:Julus schreef op 22 oktober 2010 @ 01:04:

[...]

De kroeg? Zomaar doordeweeks?

Moet je ook niet doen, dat zie je maar weer.Nee, het blijkt maar weer, voor ik het weet ben ik onbewust iemand telepathisch aan het hacken. Best knap wel van mijzelf toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven