VivaVictimGirls

09-06-2009 19:58 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de oudgediende van het topic over the killers, maar ook voor nieuw-gediende die lekker willen meekletsen over The Killers en hun prachtige nummers of die weg willen zwijmelen bij de beelden van Brandon en verder over alles wat jullie maar kwijt willen.

Wees welkom VivaVictimGirls!
Nog 1tje om het af te leren!

I like Mamarlu, bedankt hoor!!! Maar geef toe dat jou het ook niet koud laat....en daarom nog een paar.

1 hele grappige, hahahaha, 2 hele sexy...zucht!

Jammie... die middelste!

Je hebt gelijk, LL. *betrapt* Kijk natuurlijk graag naar mooie mannen!
Ik wist het wel....

Ja die's errug appetijtelijk, hahaha!!

Oww, we gaan alweer goed met dit topic...
Gewoon een mooie foto!

Nice!

Als 007!

Leuk!!!

Cute!

O my god!!!!

Super cute!

Broekie

Hahahahahaha... we zijn net van die bakvissen!

Nou ja, toen zwijmelde in weg bij New Kids On The Block :rolf:
First time was a great time, second time was a blast...vertel mij wat, hahahahaha! Tis ook nooit over gegaan, dat gedrag...Maar ben gelukkig niet de enige, lol!!

Mooie piccies!! Thank U! Vooral die met al die hokkies, vond ik altijd al zo grappig....en sexy, en mooi en en en...

En hier is hij ook erg jammiejammie..... (a little bit boel jalours op dat meisje..... (gemaakt op 12 maart bij de HMH))
Oww, hij is met die hoodie wel errug schattig. Wat volgens zo'n site uit de collectie van vrouwenkleding komt, hahahaha! F#ck dat wij 'm dan weer niet buiten HMH hebben gespot....

Nog iets, hij is toch helemaal gek van Dior Homme....kwam ik laatst op zo'n site allemaal plaatjes tegen van mannen op de catwalk met die jasjes en daarna had Brandon er verschillende aan op het podium. Lekker prijzig...
Leuk is die he? (die met al die kleine foto's)

Maar goed, hier mogen natuurlijk ook plaatjes worden geplakt van ander woest aantrekkelijke mannen! Dus kom maar op!

Dior Homme.. wie het breed heeft, laat het breed hangen.....

Heb de 29e wel hun toerbussen gezien! Toen wij aan kwamen lopen langs de achterkant, stond daar een deur open met een securitymannetje ervoor. Ik dus flink naar binnen gluren. Want ja, er moet maar eens wat leuks langslopen. Maar ik zag alleen een paar grote, luxe bussen staan.

Deze is ook zeer lekker!
Ja ben ik mee eens! En in How 2 loose a guy in 10 days ook zoooo leuk!!

Maar hier weer 1 van mijn favo, beetje jong hier maar ik moet toch mijn reputatie in ere houden, hahaha...

Oh meeeeen, dacht kom nog even langs hier, glij nu zowat van mijn stoel af van al die lekkere foto's, mjamsie

Mamarlu je hebt niet alleen LL de avond door geholpen, maar je laat mijn dag ook heel fijn eindigen!

Ik kan natuurlijk niet achterblijven, dus hier nog een paar wegzwijmelpics

Beetje vage foto, maar mijn verbeelding zegt genoeg

Gewoon prachtig, zucht....

En LL, jouw laatste foto, wauw ik zou zowat verdrinken in die ogen.

Dit topic haalt mijn puberaal gedrag weer helemaal naar boven en wat is dat fijn!!!!!
Ja hè Discovery, die kwam ik tegen en dacht ook allerlei schunnige dingen...*bloos*.

Heb er nog 1 waar ie heel mooi naar boven kijkt, daar is ie blijkbaar goed in, hahaha..."mooi omhoog kijken".....

Die van die douche van het ATTTIHD clippie...als ik dat stukje zie denk ik ook altijd verder dan het clippe laat zien...mooooi!

Puberaal zijn is de nieuwste mode. In Jambers stem "overdag zijn het serieuze harde werksters (kuch..), maar in de avond en zelfs soms al overdag, kunnen ze veranderen in giebelende, speelse jonge dames, met rode blosjes op de wangen. Oververhit door ene Brandon Flowers, mij geheel niet bekend..."

Hier dan de foto..watch the snailtrails..oopsie!!!

Whahaha... ik lig hier helemaal dubbel (mijn collega kijkt mij aan van: die is niet goed.).

Ik hoor in mijn hoofd echt de stem van Jambers erbij! Whahaha.... Geweldig!

Ik denk ook bij de douchefoto: zakken met die camera!!

Heb ook heerlijk geslapen vannacht! Hoe zou dat nou komen......

Goed, ik ga vanavond of morgen wel even plakken. Kan moeilijk op mijn werk leuke (lekkere) plaatjes gaan zitten zoeken, hahaha.... (eigenlijk moet er nog een mailing de deur uit..... ook leuk......)
Whahaha zit hier ook te lachen om Jambers, hoor het zo voor me

Zo m'n eerste post hier, is al gezellig zo te zien!!

Ik was het trouwens met m'n Amsterdamseweg verleden Burgemeesterswijk is inderdaad geweldig, vind het zulke ontiegelijk mooie huizen! Vooral die met uitzicht op Sonsbeek... zwijmel... Wij hebben ook nog in Rijkerswoerd rondgekeken, omdat het daar lekker goedkoop is. Maar we vonden het zooo sfeerloos.. en grauw inderdaad. Elke keer als we er doorheen fietsten ging het nog spontaan regenen ook haha. Nu doet het me vooral aan rijles/examen denken....

Oh houden jullie van Matthew McC? Heb laatst voor m'n werk verplicht naar hem moeten kijken, muhaha. Er komt nl binnenkort een nieuwe film met hem uit (tipje van de sluier waar ik werk..!), kunnen jullie je hart weer ophalen.. Vind 'm zelf verschrikkelijk..!! Doe mij maar Ewan McG...

Ohja geweldig die Brandon onder de douche, enige leuke stukje uit die clip, vind de rest niet zo geweldig namelijk.. doe mij maar de eerste versie van die clip, doet zo lekker engels aan!

Zo nog een half dagje werken morgen en dan lekker weekend! Ben morgen 5 jaar samen met m'n vriend en dat gaan we vieren met een weekendje naar de Wadden, lekker uitwaaien!

Hee als jullie nog een fijne muzikale tip willen, de nieuwe cd van Placebo is zoooo geweldig!!! Ben er helemaal aan verslaafd! Was vroeger helemaal gek van ze, vond ze toen een tijdje wat minder maar wat ze nu hebben uitgebracht, ben iedere keer weer onder de indruk. Vriend heeft het voor elkaar gekregen het complete Pinkpop optreden op dvd te fikken dus daar ga ik zometeen eens lekker van genieten...
Ohja LL ik moest nog wel aan je denken hoor toen ik in Arnhem was, had me idd leuk geleken om effe een bakkie te komen doen! Maar was blij dat ik weer een beetje vroeg naar huis kom om bij te slapen.... Had trouwens onbewust nog m'n nieuwe Killers shirt aan dus je had me zo kunnen herkennen haha! Maar misschien moeten we gewoon es effe een keer wat afspreken, loop zo naar je toe vanaf t station (toch?)!
Hier Jambers weer, hahaha....

Sorry ja, heb jullie nicks door elkaar lopen gooien!! JIJ poisongirl komt uit Ede..zucht...dom van mij!! Dadelijk wonen jullie allemaal bij mij in de stad!!! Mamarlu?? Jij ook??

Grappig, jouw verhaal over Rijkerswoerd, zie het al helemaal voor me. Lollig dat jij het ook grauw vindt.

Vind Matt wel leuk ja, maar niet in elke film aantrekkelijk. Ewan McGregor vind ik een snoeppie, alles aan hem vind ik zoet, ook zijn stem. Heb zelfs een tijd lang zijn docu op de motor zitten volgen.....

Wat mysterieus ben jij over jouw werk...de 20 cent vallen nog steeds niet en ga ook maar niet gokken, want ik suck at gokken, hahaha!

Oww ik was vroeger ook helemaal into Placebo, toen ik begin 20 was ofzo...Nancy Boy!!!! Zoooo lekker! Heb ook errug genoten van hun op Pinkpop en een paar jaar terug op Lowlands!! Kon ik de weken maar ff terugdraaien en The Killers concert en PP overdoen en dan nog meer genieten!!!!!!
quote:poisongirl schreef op 11 juni 2009 @ 20:07:

Ohja LL ik moest nog wel aan je denken hoor toen ik in Arnhem was, had me idd leuk geleken om effe een bakkie te komen doen! Maar was blij dat ik weer een beetje vroeg naar huis kom om bij te slapen.... Had trouwens onbewust nog m'n nieuwe Killers shirt aan dus je had me zo kunnen herkennen haha! Maar misschien moeten we gewoon es effe een keer wat afspreken, loop zo naar je toe vanaf t station (toch?)!Lijkt me gezellig!!! Goed idee!! Moeten we snel doen!!!
Jaaaa The long way down, heb er ook wel eens stukjes van gezien. Daar is ie echt op z'n leukst, als zichzelf. Ken je dat stukje dat z'n moeder hem als verrassing opzoekt (of zat die in The long way around). TE lief gewoon... En die kuiltjes doen het 'm he..

Geweldig he Nancy Boy, ik ontdekte ze pas echt in de periode van Black Market Music (ook geweldig album trouwens). Vond Brian toen vroeger zo leuk, zo lekker apart. Vind 'm nu niet meer zo eeh aantrekkelijk haha (dat kapsel op PP, net zo'n Spaanse glijerd)

Nou ik ga nu echt naar beneden om even na te genieten!
Ik hoorde ook gelijk de stem van Jambers in mijn achterhoofd, lees ik later dat Poisongirl en Mamarlu dat ook hadden. Dus je kan erg realistisch schrijven LL, mijn complimenten

Enne bedankt voor jullie sfeerimpressie over Rijkerswoerd, we nemen het mee! Want het huis kan nog zo leuk zijn, maar als de wijk een sfeer uitademt wat vergelijkbaar is met de ochtendadem na een avondje flink stappen vol alcohol, roken en shoarma extra knoflook dan hoeft het voor mij ook niet.

Placebo heb ik drie jaar geleden op Pinkpop gezien, was toen erg verrast. Kende hun eigenlijk niet echt, heb toen wel gelijk de CD gekocht, maar verder eigenlijk ook niet meer in verdiept. Moet wel zeggen dat dat nieuwe nummer ook best lekker klinkt.

En P'girl je hebt mij ook wel nieuwsgierig gemaakt naar je baan, lijkt me dat jij eventueel gratis bioscoopkaartjes voor ons zou kunnen regelen. Je baan klinkt i.i.g. leuk als je de nieuwste films al mag voorkijken.

Fijn weekend trouwens, lekker genieten op de wadden!

Ik moet weer werken dit weekend, moet gewoon drie weekenden achter elkaar werken, mijn sociaal leven staat stil. Hoewel morgen wel uit eten met groep vrienden, de nieuwe lover van een vriendin van mij ontmoeten ben benieuwd.

Mamarlu en LL nog leuke weekendplannen? Of wordt het nog steeds bijslapen.
Drie jaar geleden, hmm was Meds toen uit? Toen ben ik echt afgehaakt (alleen de single vond ik leuk).. Ben nu weer helemaal verliefd! For what it's worth is zo'n godsgruwelijk lekker nummer (hee hij begint net op m'n playert, fijn)

Gratis bioscoopkaartjes, gna, voor mezelf wel idd

Ja echt joh Rijkerswoerd, er is 1 stukje wat op zich niet verkeerd is (helemaal achterin, waar de bus z'n rondje maakt terug richting de stad), heb je nog een beetje natuur enzo (voor zolang het duurt). Maar al die grijze huizen, werd er gewoon depri van.. En als je Amsterdam gewend bent word je helemaal gek denk ik..
Hallo!!!

Pfff.... wat een geren en gevlieg vandaag. Blij dat ik even zit. Kids zijn nog bij oma, dus even rust......

Placebo.... Dat hoorde ik gister op de radio. Wist niet dat ze dat waren. Ik zat al mee te wuppen en dacht: leuk liedje! Blijkt het dus Placebo te zijn. Met hun nieuwe single.. Kan dat?

Erg leuk dus! Ga er maar even meer van horen.

PG: ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar jouw baan! (misschien even uitleg in een privebericht? )

Gefeliciteerd met jullie jubileum! Ooh, de waddeneilanden zijn leuk! Toen wij nog in Groningen woonden, gingen we regelmatig naar Schier. Zalig!

Hihi... wat een beschrijving van een wijk, "Elke keer als we er doorheen fietsten ging het nog spontaan regenen ook haha"

Is het zo erg? Volgens mij heeft elke stad wel zo'n wijk....

Discovery: jakkes, 3 weekenden..... Is nie leuk.

Maar ik doe volgende week zaterdag met je mee. Mag ik ook komen opdraven. Dan is er een openhuizenroute en is het kantoor geopend.

LL: woon dus niet in Arnhem. Ook niet van plan. Maar het is niet zo gek ver rijden. Dus een meeting in Arnhem zie ik wel zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven