VivaVictimGirls

09-06-2009 19:58 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de oudgediende van het topic over the killers, maar ook voor nieuw-gediende die lekker willen meekletsen over The Killers en hun prachtige nummers of die weg willen zwijmelen bij de beelden van Brandon en verder over alles wat jullie maar kwijt willen.

Wees welkom VivaVictimGirls!
Hier een klein stukje van die videoclip!

http://www.youtube.com/watch?v=Y7Nq7JgyKIk

LL: *knuffel* Sterkte ermee. Enne, als je je verhaal kwijt wilt, dan weet je ons te vinden, he?
voor LL
http://www.youtube.com/watch?v=VK6PQXoUxgY

En dit is de volledige versie!

Hoe is het met iedereen? Hier alles prima. Wel toe aan vakantie.
Girlies!! Alles goed met jullie?? Wat zijn we rustig opeens hè?!...

Heb mezelf nog niet eens tijd gegund om het clippie te bekijken, fout fout...Foei ook, hahaha!!

Heb vanochtend kaarten besteld voor Just Jack (Melkweg) en James Morrison (in Paradiso...yay). Beiden in Okt, leuk leuk!!

Bedankt voor de lieve knuffels!! Zal ff snel wat vertellen....Ik ben nogal een denker....Heb nu een heeeeeeeele leuke jongen ontmoet, met tig dezelfde interesses, zo lief, leuk en grappig en ontzettend jummie om naar te kijken...

Vier weken geleden ongeveer....maar alles is nog onduidelijk.

Op zich geen ramp, maar voor een denker als ik soms wel, hihihi.

Maar ik heb me voor genomen om lekker te genieten en ik zie wel waar dit naar toe gaat....Hij is iig ontzettend leuk, dus de tijd zal het leren...Must have faith!!

Fijn weekend en een dikke knuffel terug!!!
Nou dit weer......Allerlei leuke dingen met hem gedaan zo. en ma., ontzettend gezellig.

Ben nog niet verliefd maar vind hem heel erg leuk.

Later met hem gepraat en hij vindt het net zo leuk enzo, alleen zit er voor hem alleen maar vriendschap in omdat ie simpelweg geen energie heeft voor een relatie op dit moment. Hij zit ook nog ergens midden in, dat weet ik ook...(niet op relatie-gebied hoor...)

Alleen dacht ik van "goh, als je iemand echt leuk vindt...." Alleen werkt dat bij hem niet zo, zegt ie. Hij wil met de volle 100% voor een relatie kunnen gaan.

Wat we tot nu toe doen is allemaal hartstikke leuk en dat kan ik nog wel volhouden, maar stel dat ik meer ga voelen??

Maar om nu met het contact te kappen, voor het geval ik iets ga voelen, terwijl ik dat misschien helemaal niet ga doen.....??

Zucht, MEGA zucht!!!!
Hey,

Met mij gaat het wel goed, hoor!

Alleen heel erg toe aan vakantie. Maar gelukkig alleen deze week nog maar en dan 3 heerlijke weken niks!

Ben druk met het werk. Vakantieperiode, dus moet invallen voor collega's, zoon- en dochterlief hebben vakantie dus moeten vermaakt worden en druk met het regelen van de trouwdingen. Hotel is geboekt en locatie en tijdstip besproken. Nu de dagindeling maken en kleine dingetjes bedenken en verzinnen.

LL: tja, ken zelf het probleem niet echt. Ben al echt jaaaaaaaaaaren bij dezelfde. Dus aan mij heb je niet echt wat, hahaha.....

Maar ik zou zomaar niet het contact verbreken en gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.

Ik ben ook iets minder bezig met The Killers dan een tijdje terug.

Ga bankhangen. Ben moe!

Trusten!
Ik ben er nog hoor!

Net terug van een lang weekend weg en nu stress, stress, stress, omdat ik uhm vanavond nog twee verslagen op de mail moet doen. 1 (de ergste is af), nu de ander nog, dus ben weer weg.

Heb morgen hopelijk meer tijd om even op jullie in te gaan.

Denk nog wel aan jullie hoor!
Zo, eindelijk heb ik tijd.

Ik heb het gigadruk gehad op het werk en met school de afgelopen weken.

Maar nu heb ik op school alles afgerond en gehaald en ook heb ik inmiddels het eindgesprek op stage en ik heb het gehaald!!! Had ik wel verwacht, maar toch fijn als het zeker is.

Dus ik mag gaan afstuderen, nog een klein jaartje en het zit er op, heerlijk!!!

Verder lekker een lang weekend weggeweest, even lekker ontspannen, was ook fijn.

En nu, nu heb ik een zieke cavia thuis, echt zo zielig. Ze heeft waarschijnlijk een longontsteking en dat is geen goede prognose bij cavia's. Gister nog naar de spoedkliniek geweest en nu aan de antibiotica. Ze eet amper, drinken geef ik via een spuitje, want anders drinkt ze niet en ze is ook kortademig. Nog even aankijken of de antibiotica werkt, maar als het niks verbeterd is het beter voor haar om haar te laten inslapen, als ze het zelf al niet opgeeft.

Maar hoe is het met jullie???

LL weet je al wat je doet met die jongen? Ik zou gewoon vrienden blijven. Het is gezellig, dus waarom zou je dat opgeven. Het siert hem dat hij zo eerlijk is, hij houdt je niet aan het lijntje. I.i.g. 2 leuke concerten in het vooruitzicht!

Mamarlu druk met de voorbereidingen bezig en dan moet je nog zo lang wachten! Wanneer was De Dag ook alweer gepland (of ongeveer als je dat niet wilt vertellen i.v.m. bekendheid)

Poisongirl waar ben je? Tijd niet gezien hier, nog steeds zo druk op het werk?
Heee hier ben ik hoor!!

Hier ook alles goed, DRUK, MOE, what's new

Afgelopen dinsdag naar U2 geweest, was echt helemaal geweldig!! Wat een show was dat! Was eerste concert voor mij van ze, en had ze gewoon veel eerder moeten 'ontdekken'. Maarja beter laat dan nooit..

Ben nog steeds doodmoe van dat concert, had gelukkig de dag zelf en daarna halve dagen vrij zodat ik kon uitslapen. Maar goed ook want we waren pas om 2 uur thuis. En om 4 uur stond onze kat opeens miauwend aan de deur, onder het frituurvet Echt zo zielig, had het later ook pas door (dacht eerst dat ie gewoon nat was van de regen, maar het stonk wel heel erg..). Dus smorgens vroeg wij dat beest proberen te wassen, lukte voor geen meter natuurlijk. Hij was later ook heel sloom en rillerig, helemaal zichzelf niet (en ik herkende 'm qua uiterlijk al niet eens meer terug, hij had echt zo'n gremlin-koppie gekregen). Dus 's avonds naar de dierenarts geweest en daar is ie een nachtje gebleven, konden ze 'm wassen en hij bleek koorts te hebben, konden ze dat in de gaten houden. Werd ie dus op z'n 1e verjaardag (!) wakker bij de dierenarts..... was blij toen ie weer thuis was, en inmiddels weer de oude gelukkig! Maar die nacht heeft er wel ingehakt zeg, gaaaap..

Hoe is het nu met je cavia Discovery? Arm beessie.. wij hadden, voor we onze kat hadden , muisjes als huisdieren en eentje had ook longontsteking. Die is er wonder boven wonder weer bovenop gekomen na antibiotica. Dus als zo'n muissie het redt zou je caaf het toch ook moeten redden, hopelijk.. heel veel sterkte!! En gefeliciteerd met het halen van je stage, lekker joh!

Jee wat een lastige situatie LL, ik snap hem ook niet helemaal hoor, een (vooral beginnende) relatie kost toch geen energie, daar krijg je juist energie van! Nouja afwachten maar, en je weet het nooit...

Mamarlu, wat gaaf dat jullie al zo aan het plannen zijn, leuk zeker die voorpret!! Gaan jullie nog ergens heen op vakantie of gewoon lekker thuis niksen?

Ben ook zooo aan vakantie toe.. maar ik weet nog niet eens wanneer ik vrij ben! Op dit moment run ik in m'n eentje de afdeling (en ik werk er net 2 maanden, toch wel weer knap van mezelf ) dus lekker druk, maar nog steeds heel veel plezier in!

Nou ik ga eens aan de boodschappen enzo....
Owww wat zielig van het katje Poisongirl!! Wie doet in godsnaam zoiets?? Gaat het nu weer helemaal goed? Zou die mensen echt zoooo graag wat aan doen, grrrr!

Ook zo sneu voor jouw cavia Discovery!! Beterschap ermee!!!!!

Het is ook allemaal wat met dieren. Vind het altijd zo'n triest iets al ze pijn hebben, kunnen niks zeggen enzo.

Mamarlu heel veel succes met alles hè!! Hou ons op de hoogte. Wij zijn nieuwsgierig!!

Weet zelf niet meer wat ik moet doen, voel me zwaar shit even.

Ik zit er qua gevoel toch dieper in dan hem. Hij wilt zich beschermen en weet ik veel wat. Moet dat ook maar eens gaan doen. Hij heeft totaal geen energie voor een nieuwe relatie omdat ie kapot zit. Had me dan in godsnaam met rust gelaten en me niet overstelpt met heeeeeel veel aandacht in het begin. Nu heb ik 'm leren kennen, toch wel voor 'm gevallen en krijg ik nu dit.

Weet ook even niet wat wijsheid is.....

Het is nu toch al stiller dan normaal tussen ons.

Aan de ene kant wil ik dolgraag contact en van de andere kant weet ik dat ik alleen maar dieper in de shit val, als ik 'm vaker zie. Misschien laat ie wel niks meer van zich horen, nu ie weet dat ik er wel open voor sta.

Zou wel beter zijn, maar zou 'm wel missen. Het is zo moeilijk!!

Het verstand zegt "kappen met contact" en mijn hart smacht naar hem. Maar ja, om nu achter iemand aan te lopen die op dit moment er toch niet voor open staat....

Heb zin om met iets te gooien!!!!!!!!

Sorry voor gezeik!!! Fijn weekend en tot snel!! X
Aaah ja shitzooi joh.. Ik zou het even heel rustig aan doen, dan slijt het makkelijker dan als je er te diep in zit straks. Misschien als het weer beter met 'm gaat dat ie dan weer toenadering gaat zoeken? Zeik hier maar een eind raak hoor! En veel afleiding zoeken, dat helpt altijd!

Ik denk dat onze poezerd zelf dat spul over zich heen heeft gegooid.. zo is ie namelijk wel. Het vuilnis stond buiten en ik denk dat ie een emmer heeft omgeflikkerd ofzo (hij drinkt hier ook altijd uit bekers water, dan gaat ie er met z'n pootje tegenaan douwen als ie er niet bij kan en gooit ie 't om). Het zat alleen op z'n kop en zn poten/buik, als iemand het echt over 'm heen heeft gegooid zou het ook op zn rug moeten zitten lijkt me.. Gelukkig was het ook gewoon koud vet. Ranzig frituurvet zei de dierenarts, ja letterlijk ja, wat een goor spul! Maar hij heeft gelukkig nergens last meer van. Behalve nog een vetkuif op z'n voorhoofd haha (geeft ook lekker af op zn kattenluikje, bleh)
Thanx voor het luisteren Poisongirl!! En advies....

Het is echt super stil tussen ons. Al veeel langer dan normaal.We zeiden dat er niks zou veranderen...Maar ja, ik ben natuurlijk zelf na het gesprek ook na gaan denken en wie weet hij vast ook....Deze stilte is al 2 keer zo lang dan wat we normaal hadden.

Ik ga zelf echt geen contact zoeken, dat heb ik me voorgenomen.

Misschien is hij daar wel blij om, dat ik hem na het gesprek met rust laat. Want tja, iemand die toch wel gevoelens voor je heeft, terwijl jijzelf alleen maar vrienden wilt zijn....Maar vrienden doen bepaalde dingen niet...Heb ook de lieve smsjes allemaal gewist, werd er alleen maar verdrietig van

Zou zo graag willen weten wat hij nu denkt. Ik hoop zo vurig dat hij wel een sms van mij verwacht binnenkort...en die ik dus niet ga sturen. Maar wie weet denkt hij wel geen seconde meer aan mij.

Het ene moment voel ik me heel stoer en zo van "up yours" om even later me weer heel anders te voelen.

Heb nu vakantie, wat hij weet. Wil hier zo van gaan genieten zonder het hierdoor te laten verpesten.

Zou normaal allang een blij "jippie, je hebt vakantie (of toen was het "weekend")" smsje hebben gehad en nu nada, noppes...Mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk kijkt jou katje de volgende x beter uit. Misschien dat ie dan de geur herkent en er met een grote bocht omheen gaat lopen?? Is ie nog steeds plakkerig??
Ah joh niet je vakantie erdoor laten verpesten hoor!! Ja makkelijker gezegd dan gedaan... maar ga veel leuke dingen doen!! Mannen.. zeggen ze dat vrouwen moeilijk zijn Inmiddels nog niks van zich laten horen?

Poes hebben we gister een beetje geschrobt met een lauw washandje met kattenshampoo, vond ie wel lekker geloof ik Hij meurt alweer wat minder gelukkig. Blijft echt lang hangen die lucht

Pff ben vandaag ziek, werd niet lekker op mn werk. Helemaal duizelig en misselijk.. kwam heel wat uit toen ik naar huis was gegaan, getverdemme zeg Hoop dat ik zaterdag wel beter ben want ik ga naar de Gay Pride
Ik voel me eigenlijk best verrot. Heb nl. gisteren het contact beëindigd. Niet van harte natuurlijk, maar ik trok het niet meer.

Ik realiseerde me dat ik toch echt verliefd op hem ben. En na weer contact op MSN met hem te hebben gehad, wat verliep zoals normaal, niks meer of minder, terwijl ik meer wilde: afspreken bijvoorbeeld....heb ik besloten dat het beter voor mezelf zou zijn geen contact meer te hebben.

Tuurlijk wil ik hem meer dan dolgraag zien, maar als ie vervolgens weer gaat en ik me weer kan gaan zitten afvragen wanneer ik hem weer kan zien, word ik daar niet blij van. Ik mis hem na een paar dagen alweer...

Wist niet zeker of ie zou reageren op mijn mail, maar hij reageerde en nog lief ook...zucht.

Dat het niet is dat ie ons niet een kans wilt geven, maar op dit moment echt niet kan...

Love sucks, echt waar, vanuit mijn oogpunt dan.

Ik weet dat dit een wijs besluit is, maar ik barst nog regelmatig in snikken uit, vooral bij die emo nummers, hihihi.

Hopelijk slijt dit snel, maar mezelf kennende.....

Veel beterschap Poisongirl, doe rustig aan meis!!!
Aaahw meissie wat klote zeg.. Maar ik denk dat je er wel goed aan hebt gedaan. Stel dat jullie al iets waren begonnen, jij in de 7e hemel en dat ie er dan na een maandje op terug was gekomen, dan was het nog veeeeel moeilijker geweest. En nu is het ook niet te harden natuurlijk, snap ik heel goed, herken de situatie ook!! Maar je komt er echt snel weer overheen, dat weet ik zeker! Veel sneller dan bij een verbroken relatie, ookal is het gevoel nu hetzelfde. En nu lekker van je vakantie genieten want als je straks weer druk bent denk je, had ik nog maar vakantie...

Ik ben gelukkig weer helemaal beter, niks meer aan het handje vandaag. Gewoon weer gewerkt dus. Geeft wel weer aan hoe leuk mn werk is, dat ik op vrijdag toch nog kom werken

Hee rustig aan he!!! Pak een lekkere jankfilm erbij, laat alles lekker stromen en daarna voel je je weer een stuk beter. En morgen doe je dat gewoon nog een keer. Niks opkroppen, en alles komt vanzelf goed!
Gelukkig ben je weer helemaal de oude. Zou balen zijn met dit weer ziek te zijn. Ziek zijn is altijd bagger, maar dan helemaal!!

Bedankt voor de opbeurende woorden.

Het k#tte is gewoon dat ALLES aan ons samenzijn leuk was, we voelden ons allebei vanaf seconde 1 op ons gemak bij elkaar. Zoals bij eerste date al gek dansend voorbij een café lopen, elkaar pesten en noem maar. Dat viel hem ook op, alsof we elkaar al langer kenden.

Nou ja, echt alles was super fijn en we sms-ten ons gek, tot midden in de nacht, telefoongesprekken die uren duurden.

Alleen zei hij traag te zijn met dingen willen benoemen. Prima.... maar uiteindelijk gaf ie dus aan niks te kunnen beginnen. Hij bleef bij het feit het niet te kunnen. En ik maar zeggen, "als je iets of iemand leuk vindt, dan wil je het toch graag een kans geven...".

Als ie dat al 4x ofzo gezegd heeft dan zal ik 'm wel moeten geloven. Hij gaf ook aan te hopen dat ik het begreep, dat tussen ons niet een kans willen geven, of ons niet een kans kunnen geven, een groot verschil zit.

Maar ja, uiteindelijk schiet ik er niks mee op, verlang ik naar 'm en kan ik 'm maar zo nu en dan zien....

Werkt niet met dit gevoel wat ik heb, wil more, more, more, hihihi!

We hebben maar 5 wkn contact gehad, klinkt heel weinig.

Maar ik stond met hem ingedachten op en ging er mee naar bed, elke dag weer.

Hij mailde ook nog "wie weet zien we elkaar ooit nog eens in een andere situatie...". Maar ik geef het weinig hoop, wil ook niet gaan zitten hopen. Ook daar schiet ik weinig mee op.

Maar f@#ck, hij is zooooooo leuk. Hadden we maar ruzie gehad ofzo, maakte het misschien makkelijker. Nu zat ik het af te sluiten, en kreeg een "liefs" onder zijn mailtje terug, vreemd gevoel geeft dat.

Owwww, ik kan hier uren over doorgaan. Zelfkwelling!!!!!!!!!

Heb cd van Jack Peñate gekocht, happy happy muziek. Nu ik nog, zucht!!!

Fijn weekend!! Ga morgen lekker aan 't water liggen en weer tegen vriendinnetje zeuren, hihi!!
Jeetje LL, wat een k*tweek heb je achter de rug

Lijkt me ook vreselijk als je iemand vindt met wie het op alle fronten klikt en het ontzettend gezellig en leuk is, maar je toch die stap verder niet mag/kan maken.

Ik hoop dat je voor jezelf de juiste beslissing hebt genomen en dat je je weer wat beterder bent gaan voelen en nog een beetje van je vakantie hebt kunnen genieten. Of heb je nu nog vakantie?

Heeft de CD van Jack Peñate je weer een beetje happy gemaakt?

Hier alles goed, bijna op vakantie, moet dan mijn vriendje vier weken missen en nu het vertrek dichterbij komt wordt het wel heel realistisch. Niet dat ik niet zonder hem kan hoor, we zijn beide heel individualistisch, maar het is vooral dat ik aan de andere kant van de wereld zit en er niet een vertrouwd iemand is met wie je alles wat je meemaakt kan delen.

Maar goed, ik heb zelf deze keuze gemaakt. Ik wilde alleen weg, ik wilde even iets helemaal voor mezelf doen en mij even alleen redden, dus dat ga ik ook zeker doen en er volop van genieten.

Cavia is trouwens bij de dierenarts. Longontsteking was wel overgegaan met de antibiotica, maar ze ging maar niet eten en drinken. Oorzaak van alle problemen lag bij haar kiezen en die hebben ze vanmorgen onder narcose geveild. Morgen mag ik haar weer ophalen en dan maar hopen dat ze gaat eten.
Fijne vakantie Discovery, geniet er lekker van!!!!!!!!

Hoe is het nu met je cavia??

Ja heb hierna ook nog 'n week vakantie! Het is nu een week geleden dat ik het contact verbroken heb en je wilt niet weten hoe vaak ik 'm heb willen mailen of smsen. Ik mis het contact zooooooo ontzettend en zou hem zo graag willen zien.

Maar ik weet ook dat ik 1) er niks mee opschiet, nu al helemaal niet meer, nu hij weet wat ik voor hem voel. Waarschijnlijk wilt hij me dan al niet eens meer zien....en 2) zo verloochen ik ook mezelf natuurlijk..Wil ik eerst mezelf beschermen en dan zou ik 'm een week later gaan mailen. Komt ook dom en hopeloos over.

Nee, diep in mijn hart weet ik dat ik hier goed aan heb gedaan, maar ik heb nog geen rust gevonden. Maar als ik denk aan dat onzekere gevoel wat ik steeds kreeg als hij weer weg ging, daar word ik ook niet blij van. En van een paar opmerkingen van hem sta ik ook niet te lachen nu....

Maar helaas zijn er veeeeeeeel meer positieve dingen om aan terug te denken. En als je zou weten dat ik het helemaal niet snel te pakken heb van een man, dan kan je je misschien indenken hoe ik dit ervaar...heeeeeeeeeeeel verrot.

Zucht...

Lijk wel of ik aan het bloggen ben....
Hoi meiden,

Wilde even zeggen dat ik vanaf morgen voor vier weken aan de andere kant van de wereld ben, met heel weinig internet, dus kom na afloop mijn verhalen hier vertellen.

LL, hoop dat het weer wat beter met je gaat en een manier heb gevonden om er mee om te gaan. Hoop dat je nog wel een beetje van je vakantie heb kunnen genieten.

Ohja cavia hebben we afgelopen maandag moeten laten inslapen. Ze ging maar niet eten en was nog meer afgevallen (totaal 1/4 van haar lichaamsgewicht kwijt in drie weken tijd) en ze had ook nog problemen met haar bekken, daar had ze echt pijn aan.

Zo zielig om te zien als ze dat prikje geven, maar ze was echt heel zwak want halverwege het prikje zakte ze al weg. Ze piepte niet eens echt toen ze het prikje kreeg en cavia's zijn echt kleinzerig, maar daar had ze blijkbaar geen energie meer voor.

Maar we hebben er nog twee hoor, dus het is niet helemaal stil in huis.

Met Poisongirl en Mamarlu ook alles goed????
Wijfie, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier hoor!!!!!

Ben echt niet jaloers....*kuch*!

Geniet er lekker van!!!!

Ik moet ma. weer werken, bah bah!

Vakantie was redelijk. Met mij gaat het wel wat beter, maar toch....zou nog steeds heeeeel graag willen dat alles anders was.

Maar ja, soms gaat t niet zoals je zou willen hè......SUCKS!!

HAVE FUN!!!!
Oh shit lees het te laat.. nouja alsnog heeeel veeel plezier!! Wat sneu van je caaf... arm beessie...

LL fijn dat het weer ietsie beter gaat. Als je weer aan het werk bent zul je daar ook wel wat afleiding aan hebben misschien. Nog wel wat leuke dingen gedaan??

Met mij alles goed, heb helaas helemaal geen vakantie en voorlopig ook niet in zicht, eind september pas! En volgende week een lang weekend. Achjaaa..
Heeee meiden!

Het topic is nog gewoon te vinden! Had ik niet gedacht, hahaha....

Wilde even laten weten dat alles goed is hier.

Eind deze maand trouwen wij! Dus druk bezig met de voorbereidingen enzo. Erg leuk, maar wel veel stress. (erg druk in mijn hoofd)

Afgelopen zaterdag nog in de HMH geweest. Concert van de Editors! Was super! Live zeer zeer goed!

Maar nu weer de kriebels wil ik vaker, hahaha.....

Helaas dit jaar geen PinkPop voor ons. Wil ik zooooo graag een keertje heen! Maar goed, wij trouwen die zaterdag, dus dat gaat hem niet worden.

Elk jaar is er wel iets dat het niet kan. Nu maar hopen op volgend jaar.

Maar goed, de reden waarom ik ineens aan jullie dacht is dat Brandon met een soloplaat komt!! Jaja.....

Ze gaan niet uit elkaar. Sterker nog, ze hebben net bijgetekend, maar ze mogen ook solo-uitstapjes doen.

De plaat gaan Flamingo heten en komt binnenkort uit.

En Ronnie Vannucci zit nu tijdelijk in de band Mt.Everlast.

Wilde dit nieuws even met jullie delen.

@Discovery: hoe was het in Afrika?

@LL: hoe is het ondertussen met de liefde?

@Poisongirl: en hoe is het met jou? Had jij ook niet een andere baan sinds vorig jaar mei?

Even kijken of jullie dit topic ook terug kunnen vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven