Voetbalgekte......

13-06-2010 18:18 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Zamirah schreef op 13 juni 2010 @ 18:45:

Wij gaan met de leerlingen (onderwijs) kijken morgen.Oww, morgen mogen onze meiden verkleed naar school en kijken dan via het DIGI-bord....Leuk voor de kids!
Vlakbij waar ik jaren geleden woonde versieren ze de boel ook met alles, dit jaar hebben ze blijkbaar wel rustiger aan gedaan.

quote:Noni schreef op 13 juni 2010 @ 19:00:

Vlakbij waar ik jaren geleden woonde versieren ze de boel ook met alles, dit jaar hebben ze blijkbaar wel rustiger aan gedaan.

[afbeelding]OMG......wat erg!!!
Ik erger mij aan mensen die al weken zitten te zeiken over de oranjegekte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heerlijk. Om precies die redenen die Jules opgeeft. En idd, die mevrouw moet niet zo zeuren. Eéns in de twee jaar last van vlaggetjes. Gutteguttegut. Da's er vast ook één die iedere week naar het plaatselijke suffertje schrijft om haar beklag te doen over de bomen, de poep op de straten, de mentaliteit van de mensen en meer.
quote:Zuigstengel schreef op 13 juni 2010 @ 19:02:

[...]

OMG......wat erg!!!

Niet mooi?

Moet trouwens zeggen dat dit serieus nog wel mee valt in vergelijking met andere buurten die ik gezien heb.
Ja, zo'n frigide teef die nooit eens lol heeft waarschijnlijk, en jaloers is op andermans lol.

Dit zijn wij!
Ach als ze verliezen is de rommel ook zo weer opgeruimd.

Dat de supermarkt dicht is, vind ik toch wat minder. Ik dacht lekker rustig te kunnen winkelen.

Die beessies vind ik wel leuk hoor, kun je lekker overal aanknopen haha.

En die rust op straat heerlijk, ik ga lekker een dvdtje kijken en verder doe ik mijn oordoppen in.
Dat is weer wel leuk Zam, dat carnavaleske gebeuren, daar ben ik ook zèker wel voor te porren ( Brabant ) maar niet heel je huis/straat in het orange! ( daarvoor wonen wij tè mooi denk ik, het zou als een vlag op een modderschuit staan )

Wel euh, oranje zeg maar.
Ik vind het prachtig! Eensgezindheid. (hou ook van voetbal, dat heeft er vast mee te maken).
Goeie foto Zam!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zo'n beetje iedere horeca zaak biedt voetbal aan middels TV's/flatscreens..........

Volgens mij kun je je nu 't best onderscheiden en meer klandizie trekken door juist géén ultra commerciele sporthysterie te tonen......
quote:Zamirah schreef op 13 juni 2010 @ 18:45:

Wij gaan met de leerlingen (onderwijs) kijken morgen.

Mijn kids mogen niet kijken van de directeur.....uit protest gaan ze wel in het oranje naar school en bij de oudste zet de meester stiekum de radio aan (en misschien ook wel het digibord

de meester is zelf een groot voetbalfan....)
Maar wij zijn VO, Siepje. Misschien dat dat uitmaakt.
quote:quattro35 schreef op 13 juni 2010 @ 19:22:

Zo'n beetje iedere horeca zaak biedt voetbal aan middels TV's/flatscreens..........

Volgens mij kun je je nu 't best onderscheiden en meer klandizie trekken door juist géén ultra commerciele sporthysterie te tonen......

Volgens mij wordt er algemeen aangenomen dat iedereen van voetbal houdt?

Ik niet, nooit gedaan. Begrijp ook niet waarom die voetballers zo veel geld moeten verdienen. Alsof een andere sport er niet toe doet... En als er dan verloren is, houd ik mijn hart vast.

Want wat zal er nu weer allemaal vernielt en in elkaar geslagen worden....
quote:quattro35 schreef op 13 juni 2010 @ 19:22:

.

Volgens mij kun je je nu 't best onderscheiden en meer klandizie trekken door juist géén ultra commerciele sporthysterie te tonen......Ja, zou je denken? De mensen die anders niet (zo vaak ) naar een kroeg gaan zijn juist nu in de horeca te vinden omdat het zoveel leuker is om met zijn allen te genieten. Of te balen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
tja, het schijnt dat ik in een, hoe zeg ik het netjes, echte volksbuurt woon waar wij gewoon de vlaggetjes netjes opruimen als er verloren is, we een biertje nemen met zijn allen en vervolgens een nieuw team kiezen waar we dan maar voor zijn.

er wordt niets gesloopt behalve de touwtjes van de vlaggetjes want anders krijg je ze niet van de dakgoot los, maar wel verder gekeken, want ondanks die oranjegekte is het bovenal sport en sportiviteit dus verliezen doe je op een nette manier zonder vernielingen.
quote:Zamirah schreef op 13 juni 2010 @ 19:33:

Maar wij zijn VO, Siepje. Misschien dat dat uitmaakt.Bij ons gewoon BO, dus hebben onze meiden geluk..
Stom spelletje, stom feestje, stomme oranje meuk, ik mag leien dat ze er de eerste ronde uitliggen.
Helaas ben ik blijkbaar 1 van de weinige mensen/vrouwen die niét van voetbal houd. En dus ook niet van die oranjegekte. Maar als anderen daar aan mee willen doen, moeten ze dat zelf weten. Zolang ze maar niet van mij verwachten dat ik mee doe aan versieren van mijn huis of in oranje-kleding verschijn...
quote:2Italy2 schreef op 13 juni 2010 @ 20:04:

Stom spelletje, stom feestje, stomme oranje meuk, ik mag leien dat ze er de eerste ronde uitliggen.

Jij krijgt het nog zwaar dus de komende weken??

Ik vind het allemaal prachtig/leuk/gezellig/lachwekkend/mooi/spannend tijdens zo'n wk! Laat maar lekker gaan, ole ole ole ole!!!!!!!
2Italy2, ik denk dat jij vette pech gaat hebben. :-)
Ik vind het echt een imbeciliteit dat oranje gedoe.Vooral die kl*te vuvuzela's ofzoiets, die vlaggetjes, de oranje staarten weer uit de achterbak, de klompjes aan de antennes en vooral die nederlandse vlaggen die buiten gehangen worden. Een nationalisme waar ik eng van word , en dat allemaal voor 'onze' jongens.

Rot toch op. Ik ken die gasten niet en dat wil ik graag zo houden.

Miljonairs die een balletje trappen. Pffffffffffffffffffffffff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven