Vogel als een bouwvakker??

30-12-2008 14:11 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

even een klein vraagje wat mij en mijn vriend al maanden bezig houd... Er is bij ons in de straat steeds een geluid. Het klinkt als het fluiten van een bouwvakker. Mijn vriend denkt dat het een tuinkabouter oid met een sensor is die fluit. Ik denk aan een vogel. We horen het de hele dag door, maar voornamelijk snachts. Misschien omdat het dan stiller is...

Wie kent het geluid? We beginnen een beetje gefrustreerd te raken. Hebben zelfs al snachts in de brandpoort staan luisteren waar het geluid vandaan komt?
Je hebt die fluitende kabouters ook in de vorm van kikkers. In mijn jonge jaren werkte ik in een bouwmarkt waar we ze verkochten. Ik werkte in de kelder en als mijn collega's en ik stiekem in de berging gingen roken, dan zetten we er eentje bij de trap neer, konden we tenminste op tijd de peuk weggooien als de baas eraan kwam .
*proest* ik lig hier helemaal dubbel.

Maar dat is natuurlijk omdat ik er snachts niet van wakker lig.

idd zeg wat bezield iemand om zoiets in je tuin te zetten

Ik hoop dat je de boosdoener snel vind en hang hem dan lekker met een strop om zijn kabouter/kikker nekje ,onder het raam van het "baasje".
Dat verhaal van die aliens bedenk ik me nou altijd als er voetbal op tv is, en de rellen die volgen....
Een Beo fluit ook als een bouwvakker
Hoi bedankt voor alle reacties. Het zou erg goed zo'n kabouter kunnen zijn. Ik heb een buurman met echt zijn hele tuin volgepropt met van die beesten. En hij heeft een vijver!

Ga vanacht wel weer op onderzoek uit!

Fijne jaarwisseling!
quote:lau72 schreef op 30 december 2008 @ 14:47:

Lievelente, als deze ergens in de buurt in een tuin staat heb je je fluiter gevonden

[afbeelding]

volgens de beschrijving een 'sexy fluitende tuinkabouter' Dan houd ik er toch wel echt héél andere opvattingen over "sexy" op na.
Misschien moeten we de angel even vragen of dit topic verplaatst kan worden naar de sekspijler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven