Vogel als een bouwvakker??
dinsdag 30 december 2008 om 14:11
Hoi allemaal,
even een klein vraagje wat mij en mijn vriend al maanden bezig houd... Er is bij ons in de straat steeds een geluid. Het klinkt als het fluiten van een bouwvakker. Mijn vriend denkt dat het een tuinkabouter oid met een sensor is die fluit. Ik denk aan een vogel. We horen het de hele dag door, maar voornamelijk snachts. Misschien omdat het dan stiller is...
Wie kent het geluid? We beginnen een beetje gefrustreerd te raken. Hebben zelfs al snachts in de brandpoort staan luisteren waar het geluid vandaan komt?
even een klein vraagje wat mij en mijn vriend al maanden bezig houd... Er is bij ons in de straat steeds een geluid. Het klinkt als het fluiten van een bouwvakker. Mijn vriend denkt dat het een tuinkabouter oid met een sensor is die fluit. Ik denk aan een vogel. We horen het de hele dag door, maar voornamelijk snachts. Misschien omdat het dan stiller is...
Wie kent het geluid? We beginnen een beetje gefrustreerd te raken. Hebben zelfs al snachts in de brandpoort staan luisteren waar het geluid vandaan komt?
dinsdag 30 december 2008 om 15:03
Je hebt die fluitende kabouters ook in de vorm van kikkers. In mijn jonge jaren werkte ik in een bouwmarkt waar we ze verkochten. Ik werkte in de kelder en als mijn collega's en ik stiekem in de berging gingen roken, dan zetten we er eentje bij de trap neer, konden we tenminste op tijd de peuk weggooien als de baas eraan kwam .
dinsdag 30 december 2008 om 15:10
woensdag 31 december 2008 om 18:40