Volle maan

08-10-2014 08:08 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die gevoeliger zijn als het volle maan is?

Ik was gisteren heel erg geprikkeld van boosheid en verdriet. Vannacht ben ik pas tegen 3 uur in slaap gevallen en ik was om 6 uur vanochtend alweer klaarwakker. Ik slaap vaak slecht met volle maan en denk zelf dat dit een fabeltje is. Gewoon toeval of hebben meer mensen hier last van?
Ja! appart he? Ik ben een hooggevoelig persoon. En dacht ineens hey het is volle maan. Heel raar maar het zal wel zo zijn dan?quote:dramaqueend schreef op 08 Ja oktober 2014 @ 10:52:

Allemaal rond 4 uur snachts wakker vannacht? Ik vind het "spooky".
Was het vannacht volle maan? Nu snap ik waarom vriendlief en ik zo slecht sliepen. Meer dan 3 uur wakker gelegen.
Lijkt me vrij logisch.

Het is natuurlijk van de zotte om te denken dat de maan wel invloed heeft op de wereldzeeen (eb en vloed) maar niet op het water in ons lichaam (ong 60%)
quote:StoraHuntur schreef op 08 oktober 2014 @ 08:52:

Ik moet me wel altijd meer scheren.

Nee, ik ben niet gevoeliger als het volle maan is en ik slaap ook niet slechter. Het viel me gisteren wel op dat het buiten lichter was dan normaal, is dat ook gelijk verklaard.
Ik heb er ook altijd last van. Ook ongesteld trouwens
Ja hoor, ik ben onrustiger en wat agressiever, niet dat de mensen om me heen daar last van hebben. Ik moet alleen wat vaker op mijn tong bijten. Iedereen hier is wat rusteloos, een collega die nooit te laat is had zich verslapen.
Onze jongste van 4 weken oud heeft vannacht voor het eerst 6 uur geslapen! Heerlijke nacht gehad, toen ik er uit moest voor een plasje viel het me wel op dat het zo mooi licht was :-)
Computer says nooooo
Ik lig wakker met volle maan.

Nu lig ik wel vaker wakker 's nachts, omdat ik licht slaap. Maar het voelt anders. Met Volle Maan lig ik klaar wakker, mijn lijf tintelt van energie! En ik ben de volgende dag niet gebroken door een slechte nacht.
Let it Bee
Ik voel me gelukkig weer erg rustig, heb weer energie en heb vannacht heerlijk geslapen.
Ik heb dan juist mega-zin..

Mijn eerste vaste vriendje ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven