voor alle moeders!
zondag 11 mei 2014 om 00:05
Voor alle moeders jong en oud, een hele fijne moederdag!!
Zeg mama, 't is een fijne dag
vooral voor jou: het is moederdag!
En een speciale groet voor alle moeders met een mooie mamma engel, die schittert in de hemel!
Ik hoop dat elke moeder een fijne moederdag heeft, zelf geknutselde cadeautjes en tekeningen een lekker ontbijt, een en al gezelligheid!
Zeg mama, 't is een fijne dag
vooral voor jou: het is moederdag!
En een speciale groet voor alle moeders met een mooie mamma engel, die schittert in de hemel!
Ik hoop dat elke moeder een fijne moederdag heeft, zelf geknutselde cadeautjes en tekeningen een lekker ontbijt, een en al gezelligheid!
zondag 11 mei 2014 om 00:14
Ik plaats hier een bloemetje voor mijn eigen lieve moeder en morgen breng ik een hele bos. Als kind was ze er voor me en nu als volwassene ook, onze band is supersterk. Ik bof met mijn moeder en hoop haar nog heel lang bij me te hebben
TO, ik meen gelezen te hebben dat jij in verwachting bent, toch? Dat jij volgend jaar ook lekker kunt genieten van moederdag en een goede zwangerschap nog gewenst!
TO, ik meen gelezen te hebben dat jij in verwachting bent, toch? Dat jij volgend jaar ook lekker kunt genieten van moederdag en een goede zwangerschap nog gewenst!
zondag 11 mei 2014 om 08:25
Haha DH zo hoort het.
Hier zijn ze al "groot" (14 en 15) en slapen ze nog.
Toevallig 2 weken terug iets leuks gekregen van ze. Ik hoef niks, vind het anders zo verplicht
Heb voor mijn eigen moeder een knutselwerkje van mezelf en ook voor mijn tante die nooit mama is geworden.
Jullie allemaal een fijne gezellige Moederdag, ik ga eerst naar het sportveld
Hier zijn ze al "groot" (14 en 15) en slapen ze nog.
Toevallig 2 weken terug iets leuks gekregen van ze. Ik hoef niks, vind het anders zo verplicht
Heb voor mijn eigen moeder een knutselwerkje van mezelf en ook voor mijn tante die nooit mama is geworden.
Jullie allemaal een fijne gezellige Moederdag, ik ga eerst naar het sportveld
zondag 11 mei 2014 om 08:55
quote:Hilary schreef op zondag 11 mei 2014 00:14 Ik plaats hier een bloemetje voor mijn eigen lieve moeder en morgen breng ik een hele bos. Als kind was ze er voor me en nu als volwassene ook, onze band is supersterk. Ik bof met mijn moeder en hoop haar nog heel lang bij me te hebben
TO, ik meen gelezen te hebben dat jij in verwachting bent, toch? Dat jij volgend jaar ook lekker kunt genieten van moederdag en een goede zwangerschap nog gewenst! Wat mooi dat jullie band zo sterk is, gelukkig mag ik dat ook zeggen! Dankje voor je felicitatie, ik heb zojuist mijn soort van moederdag cadeau gekregen een heel mooi zwangerschapssierraad!
TO, ik meen gelezen te hebben dat jij in verwachting bent, toch? Dat jij volgend jaar ook lekker kunt genieten van moederdag en een goede zwangerschap nog gewenst! Wat mooi dat jullie band zo sterk is, gelukkig mag ik dat ook zeggen! Dankje voor je felicitatie, ik heb zojuist mijn soort van moederdag cadeau gekregen een heel mooi zwangerschapssierraad!
zondag 11 mei 2014 om 08:57
quote:tamaar1983 schreef op zondag 11 mei 2014 08:46 Heerlijk wakker worden.. 3 blije enthousiaste kinderen op m'n bed.. Ik loop vandaag versierd rond met zelfgemaakte kettingen , broche en medaille..
Happy mothersday you all Heerlijk he, helaas zijn wij die fase al uitgegroeid, mijn moeder vond het altijd prachtig die zelfgemaakte dingen!
Happy mothersday you all Heerlijk he, helaas zijn wij die fase al uitgegroeid, mijn moeder vond het altijd prachtig die zelfgemaakte dingen!
zondag 11 mei 2014 om 09:51