voor alle moeders!
zondag 11 mei 2014 om 00:05
Voor alle moeders jong en oud, een hele fijne moederdag!!
Zeg mama, 't is een fijne dag
vooral voor jou: het is moederdag!
En een speciale groet voor alle moeders met een mooie mamma engel, die schittert in de hemel!
Ik hoop dat elke moeder een fijne moederdag heeft, zelf geknutselde cadeautjes en tekeningen een lekker ontbijt, een en al gezelligheid!
Zeg mama, 't is een fijne dag
vooral voor jou: het is moederdag!
En een speciale groet voor alle moeders met een mooie mamma engel, die schittert in de hemel!
Ik hoop dat elke moeder een fijne moederdag heeft, zelf geknutselde cadeautjes en tekeningen een lekker ontbijt, een en al gezelligheid!
zondag 11 mei 2014 om 09:52
Het succes van een goed moederdag ontbijt, staat of valt met het in voorraad hebben van de juiste spullen. Dus heb ik vrijdag de koelkast goed gevuld, want pubers maken wel een ontbijt, maar denken niet aan de boodschappen. Er zijn sinaasappels, maar ook sap in pak. Er is rookvlees en ham voor onder mijn zachtgekookte eitje, er is lek, er is brood waar ik dol op ben.
De pubers ruziënflansen nu een ontbijtje in elkaar. Man is inmiddels naar beneden en ik wacht nog even af. Niemand wil sinaasappels persen hoor ik, dus doen ze dat maar niet! Er is ook sap in pak, maar daar hoor ik ze niet over!
De pubers ruziënflansen nu een ontbijtje in elkaar. Man is inmiddels naar beneden en ik wacht nog even af. Niemand wil sinaasappels persen hoor ik, dus doen ze dat maar niet! Er is ook sap in pak, maar daar hoor ik ze niet over!
zondag 11 mei 2014 om 13:57
quote:itsmyempire schreef op 11 mei 2014 @ 08:55:
[...]
Wat mooi dat jullie band zo sterk is, gelukkig mag ik dat ook zeggen! Dankje voor je felicitatie, ik heb zojuist mijn soort van moederdag cadeau gekregen een heel mooi zwangerschapssierraad!
Wat fijn dat jij hetzelfde kunt zeggen! En wat een mooi cadeau heb je gekregen Dat moet heel speciaal zijn, als aanstaande moeder zijnde een mooi cadeau op moederdag!
Een voor iedereen die haar moeder moet missen.
[...]
Wat mooi dat jullie band zo sterk is, gelukkig mag ik dat ook zeggen! Dankje voor je felicitatie, ik heb zojuist mijn soort van moederdag cadeau gekregen een heel mooi zwangerschapssierraad!
Wat fijn dat jij hetzelfde kunt zeggen! En wat een mooi cadeau heb je gekregen Dat moet heel speciaal zijn, als aanstaande moeder zijnde een mooi cadeau op moederdag!
Een voor iedereen die haar moeder moet missen.