Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Bruise schreef op 21 december 2016 @ 13:49:

Wat leuk!

Ik zie dat je het al heel druk hebt met alle aanvragen, maar hopelijk kan je mij voor 10 januari 2017 nog iets vertellen over mijn liefdesleven.

Wat staat me te wachten, en raad je me het af of aan.

Je mag mij hier gewoon in het openbaar beantwoorden.

Groet, Bruise

je lijkt in afwachting van nieuws, heb je misschien actie ondernomen en is het wachten op een reactie?

voeten op de aarde houden gaat je helpen, heb geen onredelijke verwachtingen, ga niet te veel in je dromen op, de vwrachte uitkomst is dat het goed komt, er komt geluk aan.
vanaf blz4 lijkt dit het cateau topic te zijn geworden dus ik houd daar op en ga de volgende keer aan de PB's beginnen. Dat zal vandaag niet meer worden denk ik maar morgen moet lukken.
quote:miedo schreef op 21 december 2016 @ 21:19:

[...]

Tomcat, vergeet je de pb's niet?Nee, die ga ik vanaf morgen doen
quote:Ameliaaa schreef op 21 december 2016 @ 23:34:

[...]

Hee! Ik sta ook op pagina 2 hoor. Tomcat, je hebt het er maar druk mee.

Ben ik je vergeten? excuses..het is ook zo'n digitaal kippenhok geworden

Familie..eum..wat over familie? Die waar je in geboren bent..ik krijg een familie dir materieel best goed boert maar misschien op andere gebieden teveel zaken als normaal beschouwd, niet beseffen welke rijkdom op andere gebieden er ook voor het grijpen liggen.

Beetje een long shot maar vor jou in die familie zie ik dat je veel taken op je hebt genomen die je best kan delegeren, je draagt teveel verantwoording voor zaken die niet allemaal alleen voor jou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Mag ik ook? algemeen!
quote:tomcat schreef op 22 december 2016 @ 09:45:

[...]

je lijkt in afwachting van nieuws, heb je misschien actie ondernomen en is het wachten op een reactie?

voeten op de aarde houden gaat je helpen, heb geen onredelijke verwachtingen, ga niet te veel in je dromen op, de vwrachte uitkomst is dat het goed komt, er komt geluk aan.

Een ander heeft actie ondernomen, maar je plaatst dan ook niet voor niets een vraagteken.

Máár ik wacht inderdaad wel op een reactie die nog even op zich laat wachten. Dus wat dat betreft zit je toch weer goed.

Wat de onredelijke verwachtingen betreft en dromen, je slaat de spijker op zijn kop.

Fijn dat het goed komt inclusief geluk.

Thanx Tom!
quote:tomcat schreef op 22 december 2016 @ 09:48:

vanaf blz4 lijkt dit het cateau topic te zijn geworden dus ik houd daar op en ga de volgende keer aan de PB's beginnen. Dat zal vandaag niet meer worden denk ik maar morgen moet lukken.

Ja je werd zomaar bij je kaarten vandaan getrapt.

Mijn kaarten laten jaloezie zien.
Effe wachten....
quote:Maccaron schreef op 22 december 2016 @ 10:11:

Effe wachten.... Pizzaaaaa!!!!!!
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 10:22:

[...]

Pizzaaaaa!!!!!!Mag ik ook van jou een legging?
quote:tomcat schreef op 22 december 2016 @ 09:28:

[...]

Als je verandering wilt moet je het idee loslaten dat rechtvaardigeid vanzelf komt, in plaats daarvan zal je analytischer te werk moeten gaan. Het is niet erg om te plannen en een beetje wat bewust te sturen.

Veracht niet dat er spontaan nieuws komt, als dat al komt dan is dat niet in jouw voordeel, in plaats daarvan moet je je beseffen dat je bang bent voor niets, prik door de illusie die jou tegenhoud.

Organiseer je leven, kies wat je wil en werk dan die kant op, dat is hoe jouw omslag werkelijkheid wordt.Deze sluit wel heel erg aan, dankjewel!
Ik heb een hele specifieke vraag. Geen idee of jullie daar iets over kunnen zeggen.

Ik wil graag weten of de relatie met mijn zus hersteld gaat worden.
quote:tomcat schreef op 22 december 2016 @ 09:42:

[...]

mooie kaarten voor je.

Op dit moment lijk je erg close met iemand, werk of prive, waarmee je echt een hechte band hebt. Misschien moet je samen een beslissing gaan nemen binnenkort.

Voor de toekomst kwam een vrij simpele kaart, de wens kaart en die geeft simpelweg geluk aan, wensen vervuld.Dank je, dit klopt helemaal!!! Compleet to-the-point. Ongelooflijk
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:jennie77 schreef op 22 december 2016 @ 08:45:

Zou je voor mij ook een kaartje willen leggen cateau?

Je hebt met een keuze te maken tussen werken en leren. Op dit moment ben je hard aan het werk, maar het heeft je niet gebracht wat je er van verwachte en nu hoop je op iets anders, maar bent bang dat je niet succesvol zult zijn.

Eigenlijk moet de hele boel instorten eer je een beslissing neemt die goed voor je is, je hebt wel hulp van iemand die jou het beste gunt.

Bespaar jezelf een gevoel van achterdocht, want dat zal je niets goeds brengen. Als je je hart volgt en zuiver blijft denken dan komen er vanzelf de zaken op je pad die goed voor je zijn.
Haha wat coool! Klopt als een bus! Leuk tomcat, dank je wel
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 10:22:

[...]

Pizzaaaaa!!!!!!

Neeheee,ik wil ooook!!! Asjetoe?..
Ik durf het bijna niet te vragen maar wil je voor mij ook een kaartlegging doen Cateautje?
Iemand die kan zien hoe het een vriendin van mij vergaat met haar zaak?
quote:ChillBill schreef op 22 december 2016 @ 10:59:

Ik durf het bijna niet te vragen maar wil je voor mij ook een kaartlegging doen Cateautje? Ik eerst!
En de liefde, hoe dat zit. Want dat is ook een grote warboel bij haar op dit moment.
Oooo ik wil ook hoe ziet mijn toekomst eruit wat betreft werk??

Leuk topic dit
Verkeerde topic.
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 10:54:

[...]

Je hebt met een keuze te maken tussen werken en leren. Op dit moment ben je hard aan het werk, maar het heeft je niet gebracht wat je er van verwachte en nu hoop je op iets anders, maar bent bang dat je niet succesvol zult zijn.

Eigenlijk moet de hele boel instorten eer je een beslissing neemt die goed voor je is, je hebt wel hulp van iemand die jou het beste gunt.

Bespaar jezelf een gevoel van achterdocht, want dat zal je niets goeds brengen. Als je je hart volgt en zuiver blijft denken dan komen er vanzelf de zaken op je pad die goed voor je zijn.Wauw ik ben er even stil van. Ik ben heel onzeker inderdaad en er is mijn al vaak gevraagd om weer te gaan leren omdat ik beter kan dan ik nu eigenlijk doe.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Maccaron schreef op 22 december 2016 @ 10:56:

[...]

Neeheee,ik wil ooook!!! Asjetoe?..

Je bent wakker geschrokken uit een situatie die alles te maken heeft met alles of niets. Op dit moment klamp je je vast aan alles dat jou dierbaar lijkt omdat je bang bent voor een verlies. Dat verlies waar je bang voor bent ligt in de relationele sfeer. De persoon waar het om gaat gebruikt zijn/haar krachten niet goed , daar moet wat aan gedaan.

Er komt een nieuw begin aan en in de toekomst zul je je pad vinden naar waarin je je thuis voelt. Je zult vertrouwen moeten hebben en proberen de situatie niet te manipuleren, maar te laten ontwikkelen op een natuurlijke manier en dan komt het goed. Ik zie dan een situatie ontluiken van harmonie en warmte.
Oh ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig! Wil je het ook voor mij doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven