Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 17:08:

Wat gebeurt er weinig hier. Waar is Tomcat gebleven?

Geen idee.

Ik ben zo nieuwsgierig of jij of TO mij uit kunnen zeggen over mijn werk en/of liefdesleven.

Maar ik blijf geduldig wachten..!
I'm a goal digger.
quote:SaveAngie schreef op 21 december 2016 @ 20:21:

Cato, Roodhaar, Tomcat??? Mag ik ook? *kuch*
When they go low, we go high. (M.Obama)

Wat gebeurt er weinig hier. Waar is Tomcat gebleven?Volgens mij komt ie morgen weer online
Nothing takes the past away like the future
Cateau of TO zeggen de kaarten iets over een Indisch persoon in mijn omgeving?

Ben zo benieuwd naar jullie antwoord.

Edit.: Ik zie dat TO morgen weer terug is.
Ben ik al voorbij gekomen? Ik sta op pagina 6. Wilt iemand anders mij nog doen?
Ligt eraan.
Ok, ik doe in eerste instantie 5 kaartleggingen.

Ik gebruik lenormand kaarten, dit zoomt meer in op het leven van alle dag, antwoorden op vragen en details, niet zoals tarot kan doen op grotere processen. ( Geen tijd voor lappen tekst )

Ik kan dus ook geen algemene leggingen doen, ik heb een vraag nodig. Als ik je vraag niet helemaal kloppend ervaar pas ik hem een beetje aan, hopelijk nog dicht genoeg bij wat je wil weten.

Ik doe het serieus en vanuit al mijn kennis en vermogens , maar laat de antwoorden nooit jouw eigen gevoel overschaduwen.

Dus, stel je vraag, dan probeer ik zsm te antwoorden, als het vlot lukt doe ik er nog een paar.

Voorbeeldvragen:

Hoe is de relatie tussen mij en Piet

Komt er in 2017 een nieuwe liefde op mijn pad

Hoe ziet mijn financiële situatie in 2017 er uit

Wat kan ik hetbeste doen om de band met mijn broer te herstellen

Ofwel,voorspellende vragen mogen maar ook adviesvragen hoe je ergens mee om moet gaan.
Oh potver, wat heb ik weer van alles gemist. Mag ik ook? Gewoon algemeen is prima.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Wat gebeurt er weinig hier. Waar is Tomcat gebleven?Cateaaautje, wil je voor mij alstu ook leggen of ben je gestopt? Ik heb niet alles terug gelezen maar ik vind dit altijd zo interessant.
Okay Fee, een vraagje.

Komt het allemaal goed met mij?
Binnen welk kader Cateautje? Op welk gebied?
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 19:48:

Ok, ik doe in eerste instantie 5 kaartleggingen.

Ik gebruik lenormand kaarten, dit zoomt meer in op het leven van alle dag, antwoorden op vragen en details, niet zoals tarot kan doen op grotere processen. ( Geen tijd voor lappen tekst )

Ik kan dus ook geen algemene leggingen doen, ik heb een vraag nodig. Als ik je vraag niet helemaal kloppend ervaar pas ik hem een beetje aan, hopelijk nog dicht genoeg bij wat je wil weten.

Ik doe het serieus en vanuit al mijn kennis en vermogens , maar laat de antwoorden nooit jouw eigen gevoel overschaduwen.

Dus, stel je vraag, dan probeer ik zsm te antwoorden, als het vlot lukt doe ik er nog een paar.

Voorbeeldvragen:

Hoe is de relatie tussen mij en Piet

Komt er in 2017 een nieuwe liefde op mijn pad

Hoe ziet mijn financiële situatie in 2017 er uit

Wat kan ik hetbeste doen om de band met mijn broer te herstellen

Ofwel,voorspellende vragen mogen maar ook adviesvragen hoe je ergens mee om moet gaan.Hoe gaat mijn relatie zich ontwikkelen in 2017?
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 19:56:

Binnen welk kader Cateautje? Op welk gebied?heling./genezing.
Dat is mooi kut als lenormand zegt van niet.
Eerlijk gezegd wil ik wel specifieke vragen stellen maar dat durf ik niet, dus ik houd het liever bij het algemene.
Bruise, ik had net zo'n vraag willen stellen over een van mijn kinderen. Maar inderdaad, eigenlijk wil ik het niet weten. Liever dat ik hoop houd dan dat ik te horen krijg dat ie niet beter wordt.
@ Fee, wil je voor mij een legging doen?

Hoe ziet mijn financiële situatie eruit in 2017?
Mag ik ook, Fee? Ik ben heel benieuwd!

Hoe ziet mijn professionele situatie eruit in 2017?
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 19:58:

[...]

heling./genezing.

Goede vraag, maar gezondheid mag ik niks over zeggen.

Voelt niet ethisch verantwoord. Ik kan wel kijken wat je kan helpen zoveel mogelijk naar balans toe te werken, maar niet met een garantie dat dat ook qua gezondheid zal helpen.

Jullie mogen me ook PB sturen als je liever niet hier je vraag stelt.
Ooo mag ik ook?

Ik heb een vraag! Blijf ik in 2017 bij mijn huidige werkgever of ga ik een ander pad kiezen?
quote:canvas schreef op 22 december 2016 @ 20:00:

Bruise, ik had net zo'n vraag willen stellen over een van mijn kinderen. Maar inderdaad, eigenlijk wil ik het niet weten. Liever dat ik hoop houd dan dat ik te horen krijg dat ie niet beter wordt.

Nou weet ik dat 'ze' geen negatieve uitslagen mogen geven.

Maar beter een ander soort categorie kiezen ja.
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 20:03:

[...]

Jullie mogen me ook PB sturen als je liever niet hier je vraag stelt.Dan moet je die functie wel aanzetten. Account- instellingen-andere mogen mij berichten sturen aanvinken.
quote:canvas schreef op 22 december 2016 @ 20:00:

Bruise, ik had net zo'n vraag willen stellen over een van mijn kinderen. Maar inderdaad, eigenlijk wil ik het niet weten. Liever dat ik hoop houd dan dat ik te horen krijg dat ie niet beter wordt.Ik hoop met je mee!
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 20:03:

[...]

Goede vraag, maar gezondheid mag ik niks over zeggen.

Voelt niet ethisch verantwoord. Ik kan wel kijken wat je kan helpen zoveel mogelijk naar balans toe te werken, maar niet met een garantie dat dat ook qua gezondheid zal helpen.

Jullie mogen me ook PB sturen als je liever niet hier je vraag stelt.Het gaat meer om heling dan om genezing en ik geef je toestemming om er naar te kijken, dus dan is het goed. Als het goed is krijg je te zien waar het over gaat en dan zie je ook dat je gewoon antwoord kunt geven.
Ik zie dat fee het zelf ook al zegt, niets over gezondheid en dat soort zaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven