Voor wie mag ik kaarten leggen

woensdag 21 december 2016 om 11:20
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
donderdag 22 december 2016 om 17:15

donderdag 22 december 2016 om 19:48
Ok, ik doe in eerste instantie 5 kaartleggingen.
Ik gebruik lenormand kaarten, dit zoomt meer in op het leven van alle dag, antwoorden op vragen en details, niet zoals tarot kan doen op grotere processen. ( Geen tijd voor lappen tekst )
Ik kan dus ook geen algemene leggingen doen, ik heb een vraag nodig. Als ik je vraag niet helemaal kloppend ervaar pas ik hem een beetje aan, hopelijk nog dicht genoeg bij wat je wil weten.
Ik doe het serieus en vanuit al mijn kennis en vermogens , maar laat de antwoorden nooit jouw eigen gevoel overschaduwen.
Dus, stel je vraag, dan probeer ik zsm te antwoorden, als het vlot lukt doe ik er nog een paar.
Voorbeeldvragen:
Hoe is de relatie tussen mij en Piet
Komt er in 2017 een nieuwe liefde op mijn pad
Hoe ziet mijn financiële situatie in 2017 er uit
Wat kan ik hetbeste doen om de band met mijn broer te herstellen
Ofwel,voorspellende vragen mogen maar ook adviesvragen hoe je ergens mee om moet gaan.
Ik gebruik lenormand kaarten, dit zoomt meer in op het leven van alle dag, antwoorden op vragen en details, niet zoals tarot kan doen op grotere processen. ( Geen tijd voor lappen tekst )
Ik kan dus ook geen algemene leggingen doen, ik heb een vraag nodig. Als ik je vraag niet helemaal kloppend ervaar pas ik hem een beetje aan, hopelijk nog dicht genoeg bij wat je wil weten.
Ik doe het serieus en vanuit al mijn kennis en vermogens , maar laat de antwoorden nooit jouw eigen gevoel overschaduwen.
Dus, stel je vraag, dan probeer ik zsm te antwoorden, als het vlot lukt doe ik er nog een paar.
Voorbeeldvragen:
Ofwel,voorspellende vragen mogen maar ook adviesvragen hoe je ergens mee om moet gaan.
donderdag 22 december 2016 om 19:50
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 17:08:
Wat gebeurt er weinig hier. Waar is Tomcat gebleven?Cateaaautje, wil je voor mij alstu ook leggen of ben je gestopt? Ik heb niet alles terug gelezen maar ik vind dit altijd zo interessant.
Wat gebeurt er weinig hier. Waar is Tomcat gebleven?Cateaaautje, wil je voor mij alstu ook leggen of ben je gestopt? Ik heb niet alles terug gelezen maar ik vind dit altijd zo interessant.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

donderdag 22 december 2016 om 19:57
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 19:48:
Voorbeeldvragen:
Ofwel,voorspellende vragen mogen maar ook adviesvragen hoe je ergens mee om moet gaan.Hoe gaat mijn relatie zich ontwikkelen in 2017?
Voorbeeldvragen:
Ofwel,voorspellende vragen mogen maar ook adviesvragen hoe je ergens mee om moet gaan.Hoe gaat mijn relatie zich ontwikkelen in 2017?

donderdag 22 december 2016 om 19:59

donderdag 22 december 2016 om 20:03
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 19:58:
[...]
heling./genezing.
Goede vraag, maar gezondheid mag ik niks over zeggen.
Voelt niet ethisch verantwoord. Ik kan wel kijken wat je kan helpen zoveel mogelijk naar balans toe te werken, maar niet met een garantie dat dat ook qua gezondheid zal helpen.
Jullie mogen me ook PB sturen als je liever niet hier je vraag stelt.
[...]
heling./genezing.
Voelt niet ethisch verantwoord. Ik kan wel kijken wat je kan helpen zoveel mogelijk naar balans toe te werken, maar niet met een garantie dat dat ook qua gezondheid zal helpen.
Jullie mogen me ook PB sturen als je liever niet hier je vraag stelt.

donderdag 22 december 2016 om 20:04
quote:canvas schreef op 22 december 2016 @ 20:00:
Bruise, ik had net zo'n vraag willen stellen over een van mijn kinderen. Maar inderdaad, eigenlijk wil ik het niet weten. Liever dat ik hoop houd dan dat ik te horen krijg dat ie niet beter wordt.
Nou weet ik dat 'ze' geen negatieve uitslagen mogen geven.
Maar beter een ander soort categorie kiezen ja.
Bruise, ik had net zo'n vraag willen stellen over een van mijn kinderen. Maar inderdaad, eigenlijk wil ik het niet weten. Liever dat ik hoop houd dan dat ik te horen krijg dat ie niet beter wordt.
Nou weet ik dat 'ze' geen negatieve uitslagen mogen geven.
Maar beter een ander soort categorie kiezen ja.

donderdag 22 december 2016 om 20:05

donderdag 22 december 2016 om 20:05
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 20:03:
[...]
Jullie mogen me ook PB sturen als je liever niet hier je vraag stelt.Het gaat meer om heling dan om genezing en ik geef je toestemming om er naar te kijken, dus dan is het goed. Als het goed is krijg je te zien waar het over gaat en dan zie je ook dat je gewoon antwoord kunt geven.
[...]
Jullie mogen me ook PB sturen als je liever niet hier je vraag stelt.Het gaat meer om heling dan om genezing en ik geef je toestemming om er naar te kijken, dus dan is het goed. Als het goed is krijg je te zien waar het over gaat en dan zie je ook dat je gewoon antwoord kunt geven.