Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:renske1975 schreef op 21 december 2016 @ 20:44:[/b

Ik word eigenlijk ook heel nieuwsgierig...

Als een van jullie nog tijd/ zin heeft?Geen idee wie waar mee bezig id, maar ik ben wel benieuwd of iemand nog wat wijze woorden voor mij heeft
Ik heb ook al op pagina 3 gevraagd voor een lezing en nog steeds niks.
Wat leuk zeg, ik krijg nu al feedback.
Op wat je gewist hebt? Dat heb ik helaas niet meegekregen.

De principes kan je toch wel begrijpen. Er zijn bepaalde 'wetten'. Jij kent ze.
quote:Bruise schreef op 22 december 2016 @ 21:57:

Op wat je gewist hebt? Dat heb ik helaas niet meegekregen.

De principes kan je toch wel begrijpen. Er zijn bepaalde 'wetten'. Jij kent ze.

Er zijn geen wetten, er zijn alleen principes en ik ben dankbaar dat ik ze niet heb. Als iemand mij om hulp vraagt, dan ben ik er gewoon, ongeacht waar het over gaat.

Er leiden meerdere wegen naar Rome en er is een heel groot verschil tussen iemand de dood voorspellen en licht brengen in een proces dat gaande is. De kaarten hebben niets met de materie, dus het is waanzin om te denken dat je daar iets over kunt voorspellen.
Ik denk dat er weinig tegenin valt te brengen, dus ga ik dat ook niet doen.
quote:Cateautje schreef op 21 december 2016 @ 21:16:

[...]

Ik zie niets in de kaarten die iets met het maken van een keuze te maken hebben. Ik zie wel geestelijke vermoeidheid en die duurt al een tijdje. Ik zie dat je waarschijnlijk een gevecht te wachten staat, maar dat dat een goed einde kent in de toekomst, maar je bent bang om voor het goede en warme in je leven en vreest dat als je dat bereikt hebt dat er dan weer iets anders staat te wachten om je rust te verstoren.

Er is iemand hoteldebotel verliefd. Ik zie dat je opknapt en tot rust komt en ik zie leergierigheid.

Wat betreft het maken van een belangrijke keuze kan ik er geen chocola van maken.Lees het nu pas Cateau, druk met werk en privé. Dankjewel! Ik kan me er wel in vinden, het helpt.
Lieve Cateau, kaarten leggen kan ik niet, maar zoals ik je van het forum ken ben je een wijze vrouw die vaak zonnestraaltjes verspreidt. Wat er ook speelt, ik hoop dat die innerlijke kracht je kan helen - ik gun het je in elk geval van harte.

En hier is nu eens een zonnestraaltje voor jou.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 22 december 2016 @ 23:46:

Lieve Cateau, kaarten leggen kan ik niet, maar zoals ik je van het forum ken ben je een wijze vrouw die vaak zonnestraaltjes verspreidt. Wat er ook speelt, ik hoop dat die innerlijke kracht je kan helen - ik gun het je in elk geval van harte.

En hier is nu eens een zonnestraaltje voor jou.

Dankjewel! Dat is heel erg lief.

Welterusten voor straks.
quote:tomcat schreef op 21 december 2016 @ 20:08:

[...]

Liefde zie jij als samen zijn, samen leven, elkaar sterker maken en dat komt komend jaar dik in orde, een gelukkig huis de kart die hiervoor viel is zelfs een indicatie voor huwelijk en kinderen maar dat lijkt mij wat hard van stapel..

Voor de verdere toekomst ben je in controle over je eigen leven en geluk..

Bedankt.... het zal me benieuwen! Ik zal het over een jaar laten weten....

quote:dianavankrimpen schreef op 21 december 2016 @ 20:11:

Ik gun dreamchild ook een nieuwe liefde. Ik heb jouw topic gelezen. Hoop dat het goed met je gaat.Dank je. Ja gaat goed.... Heb mijn huisje en mijn leven aardig op orde. Veel leuke dingen in de planning maar op dit moment nog niet echt behoefte aan een vaste relatie....
Voor wie er tijd heeft, ik zou heel graag een kaartje gelegd hebben. Voel me niet zo fijn momenteel.
quote:gemini2009 schreef op 22 december 2016 @ 21:47:

Ik heb ook al op pagina 3 gevraagd voor een lezing en nog steeds niks. Ik ook niet (wel pb van cateau maar dat was niet algemeen)
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 december 2016 @ 07:23:

[...]

Ik ook niet (wel pb van cateau maar dat was niet algemeen)
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 december 2016 @ 07:23:

[...]

Ik ook niet (wel pb van cateau maar dat was niet algemeen)

En dan nog huilen??? Das toch hartstikke lief.

Dergelijke dingen kosten vaak best wel energie hoor.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb een specifieke vraag.

Zal de relatie met mijn zus hersteld worden?
quote:Ceylon schreef op 23 december 2016 @ 09:13:

[...]

En dan nog huilen??? Das toch hartstikke lief.

Dergelijke dingen kosten vaak best wel energie hoor.Je hebt een PBtje.
quote:canvas schreef op 22 december 2016 @ 20:33:

Het is ook tricky, Fee. Ik moet heel erg aan Sylvia Millecam denken.Wat een waanzin!!! Ik lijd helemaal niet aan een dodelijke ziekte en vraag ook helemaal niets over een lichamelijke klacht. Stel je in hemelsnaam niet zo aan.
Nou moe, ik bedoelde jou helemaal niet, maar in het algemeen.
Lieve TO, Cateau of Fee. Ik snap dat jullie het er druk mee hebben maar ik probeer het nu voor de 4e keer ik hoop dat 1 van jullie de tijd wil nemen om voor mij een legging te doen.

Ik ben ontzettend benieuwd wat jullie mij kunnen vertellen over mijn werk- en liefdesleven.

Zou het heel erg waarderen!
I'm a goal digger.
Cateau, Tomcat, zouden jullie voor mij ook kaarten willen leggen?
Als iemand nog tijd heeft zou ik ook wel graag een legging willen, vraag wil ik liever per PB doen.. Leuk topic, zelf ook tarot gelegd maar dat is al zo lang geleden, zal de kaarten weer eens afstoffen.
Voor mij, leuk! Ik heb wel wat issues, haha!
Ik heb denk ik vanmiddag of vanavond wel wat tijd, maar begin dan bij de PB's, daar heb ik nog niks aan gedaan dus die zijn nu aan de beurt
quote:gemini2009 schreef op 22 december 2016 @ 21:47:

Ik heb ook al op pagina 3 gevraagd voor een lezing en nog steeds niks. waar dan? ik zie je niet op pagina 3 (ook niet op 2 of 4 trouwens)
quote:tomcat schreef op 23 december 2016 @ 11:47:

Ik heb denk ik vanmiddag of vanavond wel wat tijd, maar begin dan bij de PB's, daar heb ik nog niks aan gedaan dus die zijn nu aan de beurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven