Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
*
quote:Amaqanda schreef op 22 december 2016 @ 20:26:

Dan wil ik ook wel weten hoe mijn prille relatie zich gaat ontwikkelen in 2017 komt goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sosa85 schreef op 22 december 2016 @ 20:04:

Ooo mag ik ook?

Ik heb een vraag! Blijf ik in 2017 bij mijn huidige werkgever of ga ik een ander pad kiezen?

Zon+Muizen+ Schip

Geluk/Warmte/Succes+Stress/Onrust/negativiteit/troep+Reis/Beweging/verandering

Super duidelijk, je gaat veranderen. De situatie dwingt je daar zelfs een beetje toe, illusies, het huidige werk maakt het niet waar en gaat je steeds meer tegen staan. Zowel inhoudelijk als qua sfeer. Dit geeft je het laatste zetje op zoek te gaan naar iets anders en dat zal relatief snel lukken, misschien wel wat verder weg dan je huidige werk óf zelfs buitenland gerelateerd, als we het heel spannend maken:)
Oh tof zeg! Dankje! ik hoop dat het uitkomt!
Hoi fee90, zou je voor mij ook willen kijken hoe het zit met werk in 2017?
Oooh, mag ik ook? Leuk topic!

Moet ik een specifieke vraag stellen? Ik wil graag weten wat 2017 voor een (positieve) dingen voor mij in petto heeft. Of is dat te algemeen?

Wat leuk trouwens dat jullie dit voor iedereen doen.
quote:canvas schreef op 22 december 2016 @ 20:13:

Oké fee90, mag ik je dan een andere vraag stellen? Hoe ziet mijn liefdesleven eruit in 2017?

Muizen+Maan+Man

Stress/Rommel/Chaos/Viezigheid+Creativiteit/Dromen/Aantrekkingskracht/Erkenning/Waardering+Manspersoon/mannelijk/wederhelft

Teleurstelling en verdriet kan nog een nasleep geven of moet verwerkt worden. Tijd om de rommel op te ruimen, letterlijk zou je een grote opruiming kunnen doen om een fase achter je te laten maar voelt voor mij ook op emotioneel vlak. Maar dat gaat je zeker lukken want het beeld kan niet helderder ( tenzij je niet op mannen valt , geen idee of je een man of vrouw bent en wat je voorkeur is:P Anders heb je bij deze een ander beeld over jezelf dan je misschien dacht )

Er komt een droom uit, een geweldige wederhelft die aan alle droombeelden voldoet, chemie tot het dak, hele mooie aantrekkingskracht en passie maar ook (eindelijk) erkenning voor jou als persoon en wat je allemaal doet. Je wordt gezien en er is oprechte interesse.
Nou... Gaat iemand mij nog een kaartlezing geven?
Wauw. Ontzettend correct, dank je wel. Veel emotionele rommel inderdaad. Maar met een prachtig vooruitzicht, wat mooi!
quote:Philae2 schreef op 22 december 2016 @ 20:50:

Nou... Gaat iemand mij nog een kaartlezing geven?Hier kun je het ook laten doen.
Wie wil er voor mij een algemene legging doen ? Alvast bedankt
Enjoy the little things in life
quote:Theamuts schreef op 22 december 2016 @ 20:53:

[...]

Hier kun je het ook laten doen.Maar daar moet ik voor die onzin betalen.
@fee, mag ik jou dan een specifieke vraag stellen? We staan op het punt om belangrijke beslissingen te maken omtrent verhuizen, en we lopen een beetje vast. Verder ben ik benieuwd wat ik qua werk/opleiding moet gaan ondernemen...?
quote:Philae2 schreef op 22 december 2016 @ 20:54:

[...]

Maar daar moet ik voor die onzin betalen.Nee hoor, die site is gratis.
Ik zou het ook heel fijn vinden als er kaarten voor mij worden gelegd .

Ik heb een roerig verleden en nu mijn leven in rustig vaarwater is gekomen vraag ik me weleens af of er nu voor de verandering iets moois in het verschiet ligt en of ik ooit echt los kom van mijn verleden en hoe het mij gevormd heeft.
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 20:26:

[...]

Nee, geen test.

Ik heb zelf ook die kaarten, maar leg er altijd 36 en dan krijg je een heel verhaal dat veel kanten uit kan. Nooit bij stil gestaan om 3 kaarten te kiezen, dat heb ik nu gedaan en heb het antwoord waar ik naar op zoek was.

Ik vind het wel jammer, doe altijd alles voor anderen en als ik eens een vraag heb word ik overspoeld met principes.

Word er niet vrolijk van.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:abarth schreef op 22 december 2016 @ 20:16:

Ik ben ook benieuwd.

En dan vooral over het stichten van een gezin. Eierstokken rammelen all over the place, tegelijkertijd heel veel twijfels.vraag: Wat is de consequentie om nu voor een gezin stichten te gaan?

Klavers+Kruis+Ster

Klein geluk/Mogelijkheid/een plotselinge omslag/vrolijkheid+Teleurstelling/spijt/zware periode/huilen+Licht aan het einde van de tunnel/Kalmte en sereniteit/Hoop en Harmonie/ een nieuw pad

Als je er nu voor zou gaan ( nu he, dit moment) zal dat gelijk een soort gelukservaring geven. De knoop is doorgehakt, een nieuwe mogelijkheid. Toch zal je daar best snel weer onrustig in in kunnen worden,alsof het je allemaal zwaar valt ( dit hoeft niet per se over een zwangerschap zelf te gaan, kan ook al over het gaan voor de zwangerschap gaan, het idee dat het echt raak kan zijn vliegt je bijvoorbeeld naar de keel)..

De uitkomst voelt heel mooi. Hoop, je ziet het nieuwe plaatje voor je en voelt je hierin kalm en sereen. Alles in je zegt dat het klopt en dat het mag.

Ik wil geen dwingend advies geven, maar zou ik de kaarten echt voor je interpreteren in jouw vraag zou ik nog even de tijd nemen totdat een gevoel van kalmte overheerst wanneer je er aan denkt, want dat gaat naar mijn gevoel echt komen, je blijft niet in deze vertwijfeling zitten, dit hoort echt bij de periode waar je nu inzit.
@Fee, ik heb een nieuwe baan en ik ben benieuwd of dat goed gaat uitpakken.

Dus mocht je nog zin hebben ...
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Wauw... ik ben er even stil van.

Dankjewel.... ik ga jouw woorden even laten bezinken.

Mijn gevoel is dat er nog iets wordt afgesloten, in de nabije toekomst. En dat dan het kalmte gevoel er daadwerkelijk zal zijn. Maar dit gaat wat te persoonlijk worden om hier te beschrijven. Na het lezen van jouw woorden denk ik wel dat ik daarmee qua gevoel goed zit.

Nogmaals.. heel erg bedankt.
@fee wij hebben ons huis te koop staan en krijgen in mei de sleutel van ons nieuwe huis. Gaan wij ons huis snel verkopen?
Nothing takes the past away like the future
@fee mocht je iets ermee kunnen, graag!

Haper.
Nothing takes the past away like the future
quote:Phaedra_ schreef op 22 december 2016 @ 20:21:

[...]

Dank je

Nu speelt er nog niets, straks wel voor langere tijd fysiek een eind uit elkaar. En dat vind ik erg moeilijk, vandaar mijn vraag.

Ik weet nog niet hoe ik het in moet passen.Dan hoop ik dat ik er helemaal naast zit, kanme voorstellen dat je ertegen op ziet.
Lieve mensen,ik ga van het forum af,volgens mij heb ik er vijf gehad, misschien kijk ikmorgen nog naar watvragen als ik tijd heb! Fijne avond.
Dank je wel fee, jij ook een fijne avond!
@Fee, oké toch een vraagje dan maar. Ik vraag me af of ik meer (geestelijke) rust ga vinden of meer wat ik nodig ga hebben om dit te kunnen krijgen.

Edit: oh ik zie dat je weg gaat. Fijne avond! Misschien dat je nog terug komt.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven