Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Kan je dat zelf niet terugvinden in een legging, Cateau. Of kan je alleen voor andere leggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 22 december 2016 @ 20:01:

@ Fee, wil je voor mij een legging doen?

Hoe ziet mijn financiële situatie eruit in 2017?

Kaarten: Zon+Anker+Hond

Kernwoorden per kaart: Vreugde/Warmte+Werk/Stabiliteit+Vriendschap/Loyaliteit

Duiding in combinatie: Succes in een werksituatie of zakelijke transactie waardoor er stabiliteit onstaat, veel vreugde wordt daarin ervaren. Dit is een blijvende stijgende lijn, er wordt een basis gelegd waar je op verder kunt bouwen, dus geen tijdelijk succes maar een langetermijn overvloed,

Extra opmerking: Vast contract/nieuw contract? In ieder geval een verbintenis die positief uit zal pakken.
quote:Bruise schreef op 22 december 2016 @ 20:07:

Kan je dat zelf niet terugvinden in een legging, Cateau. Of kan je alleen voor andere leggen?Ik kan dat zelf ook zien, maar ben benieuwd naar het inzicht van een ander.
Een soort van test?
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 20:05:

[...]

Het gaat meer om heling dan om genezing en ik geef je toestemming om er naar te kijken, dus dan is het goed. Als het goed is krijg je te zien waar het over gaat en dan zie je ook dat je gewoon antwoord kunt geven.Toch trek ik daar de grens, ik heb geen medische opleiding gevolgd en wil me daar niet aan branden. Ik weet dat het kan, maar ik vind het een grens over en daarin voelt het voor mij niet goed. Waar ik al met "gewone" vragen heel voorzichtig wil zijn met de uitwerking vind ik dat er medisch helemaal een zorgvuldigheid in acht genomen moet worden:) Ik weet dat het kan, voor mezelf mooie inzichten op dat gebied maar naar een ander voelt het niet o.k. sorry:)
Ik moet helaas weg nu. Vind het een heel leuk topic!
never mind.
Fee, zou je mijn vraag nog willen doen?
Oké fee90, mag ik je dan een andere vraag stellen? Hoe ziet mijn liefdesleven eruit in 2017?
Die vraag is bij mij ook heel prangend.
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 20:08:

[...]

Kaarten: Zon+Anker+Hond

Kernwoorden per kaart: Vreugde/Warmte+Werk/Stabiliteit+Vriendschap/Loyaliteit

Duiding in combinatie: Succes in een werksituatie of zakelijke transactie waardoor er stabiliteit onstaat, veel vreugde wordt daarin ervaren. Dit is een blijvende stijgende lijn, er wordt een basis gelegd waar je op verder kunt bouwen, dus geen tijdelijk succes maar een langetermijn overvloed,

Extra opmerking: Vast contract/nieuw contract? In ieder geval een verbintenis die positief uit zal pakken.

Dank je!

Geen nieuw contract maar beginnende Zzp-er die het best zwaar heeft nu.

Ik ben ook benieuwd.

En dan vooral over het stichten van een gezin. Eierstokken rammelen all over the place, tegelijkertijd heel veel twijfels.
quote:Phaedra_ schreef op 22 december 2016 @ 19:57:

[...]

Hoe gaat mijn relatie zich ontwikkelen in 2017?

Muizen+Roede+Zeis

Stress/Drainage/Diefstal/Rommel/troep/vies+Strijd/Discussies/ruzies+Afkappen/afsnijden/snel

Het gevoel van stress en verlies van grip op de situatie zorgt voor strijd en discussies,kan met een dreiging van buitenaf te maken hebben. Moeilijk elkaar te vinden. Het kan zorgen voor een erg scherp randje, dit is een fase van erop of eronder, óf door de spanning wordt er weer echt gepraat en start er een nieuwe cyclus of het drijft uit elkaar en er worden ook heel snel keuzes gemaakt waardoor de relatie breekt.

Heftige kaarten Phaedra... Op het gebied van een relatie dus een spannend jaar, niet gegarandeerd slecht maar wel bepalend en stressvol.. Speelt daar nu al iets in?
quote:canvas schreef op 22 december 2016 @ 20:05:

[...]

Dan moet je die functie wel aanzetten. Account- instellingen-andere mogen mij berichten sturen aanvinken.PB Staat aan, dankje, had het niet opgeslagen. Ga nu de openstaande vragen beantwoorden:)
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 20:18:

[...]

Muizen+Roede+Zeis

Stress/Drainage/Diefstal/Rommel/troep/vies+Strijd/Discussies/ruzies+Afkappen/afsnijden/snel

Het gevoel van stress en verlies van grip op de situatie zorgt voor strijd en discussies,kan met een dreiging van buitenaf te maken hebben. Moeilijk elkaar te vinden. Het kan zorgen voor een erg scherp randje, dit is een fase van erop of eronder, óf door de spanning wordt er weer echt gepraat en start er een nieuwe cyclus of het drijft uit elkaar en er worden ook heel snel keuzes gemaakt waardoor de relatie breekt.

Heftige kaarten Phaedra... Op het gebied van een relatie dus een spannend jaar, niet gegarandeerd slecht maar wel bepalend en stressvol.. Speelt daar nu al iets in?

Dank je

Nu speelt er nog niets, straks wel voor langere tijd fysiek een eind uit elkaar. En dat vind ik erg moeilijk, vandaar mijn vraag.

Ik weet nog niet hoe ik het in moet passen.
Skip mijn vraag maar Fee, ik was vooral nieuwsgierig. De andere dames hebben denk ik meer behoefte aan een legging dan ik
quote:Bruise schreef op 22 december 2016 @ 20:09:

Een soort van test?

Nee, geen test.

Ik heb zelf ook die kaarten, maar leg er altijd 36 en dan krijg je een heel verhaal dat veel kanten uit kan. Nooit bij stil gestaan om 3 kaarten te kiezen, dat heb ik nu gedaan en heb het antwoord waar ik naar op zoek was.

Ik vind het wel jammer, doe altijd alles voor anderen en als ik eens een vraag heb word ik overspoeld met principes.

Word er niet vrolijk van.
quote:Grapes schreef op 22 december 2016 @ 20:01:

Mag ik ook, Fee? Ik ben heel benieuwd!

Hoe ziet mijn professionele situatie eruit in 2017?

Lelies+Huis+Zon

Rustig/Vredig/ lange aanlooptijd/+ Comfortabel/huiselijk/stabiel/familie/geen risico+ Succes/Wamte/vreugde/levensenergie/promotie

Begint een beetje "ingekakt", ligt wel een veilige situatie maar het voelt weinig uitdagend of inspirerend, traditioneel haast. Halverwege kantelt dit en wordt een een kans aangeboden een stap vooruit te zetten, wellicht een thuisstudie voor nodig maar het gaat zeker geluk en vreugde brengen. Dit wordt zowel door anderen gezien maar vooral ook door jou zelf ervaren, energie voor tien.

Kans moet je wel zelf alert op zijn, wordt niet in de schoot geworpen. Jaar van groei!
Dan wil ik ook wel weten hoe mijn prille relatie zich gaat ontwikkelen in 2017
quote:Grapes schreef op 22 december 2016 @ 20:21:

Skip mijn vraag maar Fee, ik was vooral nieuwsgierig. De andere dames hebben denk ik meer behoefte aan een legging dan ik Te laat grapes:D
Fee, ik ben wel benieuwd hoe eea zich gaat ontwikkelen in mijn werk in 2017?
quote:Cateautje schreef op 22 december 2016 @ 20:26:

[...]

Nee, geen test.

Ik heb zelf ook die kaarten, maar leg er altijd 36 en dan krijg je een heel verhaal dat veel kanten uit kan. Nooit bij stil gestaan om 3 kaarten te kiezen, dat heb ik nu gedaan en heb het antwoord waar ik naar op zoek was.

Ik vind het wel jammer, doe altijd alles voor anderen en als ik eens een vraag heb word ik overspoeld met principes.

Word er niet vrolijk van.

Hopelijk mocht het je dan op die manier naar de juiste informatie leiden:)

Ik vind het een heel tricky thema. Stel ik zou iets zien waardoor iemand zijn behandeling aanpast ( al dan niet door de eigen interpretatie van wat ik zie) en het loopt "slecht "af, ik vind dat wel iets om heel serieus in af te wegen. Doe je zelf wel gezondheid voor anderen?
quote:celine2906 schreef op 22 december 2016 @ 18:13:

Cateau of TO zeggen de kaarten iets over een Indisch persoon in mijn omgeving?

Ben zo benieuwd naar jullie antwoord.

Edit.: Ik zie dat TO morgen weer terug is.Fee wil jij voor mij kaarten leggen.
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 20:27:

[...]

Te laat grapes:DDankjewel!! Ik zou inderdaad e.e.a. willen veranderen. Leuk vooruitzicht zo!
Het is ook tricky, Fee. Ik moet heel erg aan Sylvia Millecam denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven