Vraag het de forummer
vrijdag 3 juli 2009 om 19:41
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2009 om 10:02
zaterdag 4 juli 2009 om 10:03
Oh die hel daar. Ik heb er nooit kunnen wennen. Ja zeg als je 10 jaar midden in een redelijke stad hebt gewoond en dan terecht komt in zo'n tuindersdorp. Ik zat dan ook met 18 jaar op kamers in de stad. En dan kom ik dus een Limburgse boerenzoon tegen. Liefde op het eerste gezicht. En ik ben bij hem in Limburg gebleven.

zaterdag 4 juli 2009 om 10:04
quote:lola68 schreef op 04 juli 2009 @ 10:02:
[...]
Ik heb altijd gedacht dat we even oud waren, maar met een kind van 24 denk ik het toch niet. Of je was er wel heel vroeg bij
Het kind van 24 heb ik niet zelf gebaard Die is aankomen lopen en we hebben haar maar gehouden
Die van 20 heb ik wel gebaard. En ik was er best vroeg bij
No further questions, ik ben al 10 jaar 36.
[...]
Ik heb altijd gedacht dat we even oud waren, maar met een kind van 24 denk ik het toch niet. Of je was er wel heel vroeg bij
Het kind van 24 heb ik niet zelf gebaard Die is aankomen lopen en we hebben haar maar gehouden
Die van 20 heb ik wel gebaard. En ik was er best vroeg bij
No further questions, ik ben al 10 jaar 36.
Geen bijzonderheden
quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 10:03:
Oh die hel daar. Ik heb er nooit kunnen wennen. Ja zeg als je 10 jaar midden in een redelijke stad hebt gewoond en dan terecht komt in zo'n tuindersdorp. Ik zat dat ook met 18 jaar op kamers in de stad. En dan kom ik dus een Limburgse boerenzoon tegen. Liefde op het eerste gezicht. En ik ben bij hem in Limburg gebleven.Mr. Zwieber komt uit Naaldwijk en ik kan je vertellen,een man als westlander is ook niet alles hoor. Al die rare gewoontes.
Oh die hel daar. Ik heb er nooit kunnen wennen. Ja zeg als je 10 jaar midden in een redelijke stad hebt gewoond en dan terecht komt in zo'n tuindersdorp. Ik zat dat ook met 18 jaar op kamers in de stad. En dan kom ik dus een Limburgse boerenzoon tegen. Liefde op het eerste gezicht. En ik ben bij hem in Limburg gebleven.Mr. Zwieber komt uit Naaldwijk en ik kan je vertellen,een man als westlander is ook niet alles hoor. Al die rare gewoontes.

zaterdag 4 juli 2009 om 10:05
zaterdag 4 juli 2009 om 10:06
quote:Ainne schreef op 04 juli 2009 @ 10:05:
Holy moly, ik ging naar bed op pagina 20! Daar valt toch niet tegenop te lezen!
Heb ik interessante onthullingen gemist? Is Leo de dubbelnick van Wivina? Heeft HPL drie kinderen in de opvang? Is Minny's lievelingskleur blauw? Is POBE een man en Xan een vrouw?Ik ben in ieder geval NIET lesbisch
Holy moly, ik ging naar bed op pagina 20! Daar valt toch niet tegenop te lezen!
Heb ik interessante onthullingen gemist? Is Leo de dubbelnick van Wivina? Heeft HPL drie kinderen in de opvang? Is Minny's lievelingskleur blauw? Is POBE een man en Xan een vrouw?Ik ben in ieder geval NIET lesbisch
zaterdag 4 juli 2009 om 10:07
quote:Zwieber schreef op 04 juli 2009 @ 10:04:
[...]
Mr. Zwieber komt uit Naaldwijk en ik kan je vertellen,een man als westlander is ook niet alles hoor. Al die rare gewoontes.Gaaafff Zwieb, ik ging altijd in Naaldwijk op stap en heb er nog in de Wip en 't Winkeltje gewerkt en nog eens ooit verkering gehad met een Droogje. Jou man weet dit allemaal vast nog wel.
[...]
Mr. Zwieber komt uit Naaldwijk en ik kan je vertellen,een man als westlander is ook niet alles hoor. Al die rare gewoontes.Gaaafff Zwieb, ik ging altijd in Naaldwijk op stap en heb er nog in de Wip en 't Winkeltje gewerkt en nog eens ooit verkering gehad met een Droogje. Jou man weet dit allemaal vast nog wel.

zaterdag 4 juli 2009 om 10:11