Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
LaVie, jij is ook mooi!
quote:La Vie en Rose schreef op 04 juli 2009 @ 11:24:

Ik heb nu mamalief en Zoete op mijn Hyves, wat leuk!!

Zoete, hihi, wat ben je mooi! Ook al zei je een keer dat je donker haar had, ik kon het beeld dat je blond was niet naast me neerzetten. maar nu moet ik wel!

En mamalief wat heb jij PRACHTIGE dochters!! Wow, die ogen!

En zegt ze direct daarna dat ze de verkeerde te pakken heeft...

Ben ik mooi klaar mee.
Liv, ik wil jou wel op mijn Hyves hoor, gezelli

Mail me anders op lavie.enrose@hotmail.com
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:misschicken schreef op 04 juli 2009 @ 11:29:

[...]

Dat geld ook voor mij, ik ben een delftsblauw tegeltje met een 4-letterige naam.En MissC en ik zijn bij elkaar te vinden. Niet zo moeilijk.
*gaat snel zoeken op Hyves*
Ik heb je een mailtje gestuurd Zoeteke...wahahaha
quote:misschicken schreef op 04 juli 2009 @ 11:29:

[...]

Dat geld ook voor mij, ik ben een delftsblauw tegeltje met een 4-letterige naam.Haha, ik las dat jij uit het kippendorp komt. Ik heb daar ooit eens gewerkt ten tijde dat het geweldige 'Kip Artistique' werd georganiseerd
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:mamalief schreef op 04 juli 2009 @ 11:29:

LaVie, jij is ook mooi!Thanks badass
...Wacht maar tot je mijn echte hyves te pakken hebt!

quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 09:58:

[...]

Waar ik nu woon is echt niet superbruisend maar het wordt wel steeds leuker.

En ik woon midden in het centrum, 2 keer vallen en ik ben op de markt, de kroeg, het theater, de winkels en het recreatiemeer.

Tel daarbij op dat het redelijk veilig wonen is, dus ik zit hier prima.Als jij woont waar ik denk dat je huis staat, woonden wij vlak bij elkaar... Ik in de vogelbuurt, jij?
quote:Olijfje_ schreef op 04 juli 2009 @ 11:32:

[...]

Haha, ik las dat jij uit het kippendorp komt. Ik heb daar ooit eens gewerkt ten tijde dat het geweldige 'Kip Artistique' werd georganiseerd ha, dat was leuk, met die kippeninvasie!
...... wat gaat het hier hard! Dit ga ik nooit meer inhalen als ik een paar dagen oversla...

En het is zelfs al ontwikkelt tot 'zien wie er achter de nick' zit!

Pfff..... hoefde ik vandaag maar niet te werken.
quote:Bij mij mag je rustig spieken. Stel je er alleen niet te veel van voor

Mail me anders ff op lieveke557@hotmail.comIk heb je gemaild Leaferd!
"Zien wie achter de nick zit" is al vele malen voorbij gekomen

Al jaren, ghegheghe.
quote:La Vie en Rose schreef op 04 juli 2009 @ 11:31:

Liv, ik wil jou wel op mijn Hyves hoor, gezelli

Mail me anders op lavie.enrose@hotmail.comhttp://www.lavieenroze.hyves.nl/

Ja hoor, echt wel knap!
Ja, ik ben altijd te laat met dat soort dingen :\
quote:misschicken schreef op 04 juli 2009 @ 11:34:

[...]

ha, dat was leuk, met die kippeninvasie!Er zaten ook hele mooie bij! Waar zijn ze eigenlijk gebleven? Of staan ze er nog steeds?
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:misschicken schreef op 04 juli 2009 @ 09:48:

[...]

Woehahahaha nou diegene die een vraagje in hyves heeft gekregen of je Zamirah heet: Hohoi!!!!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Okee dan nu mijn liefdesverhaal.

Ik werkte in het weekend in een discotheek in het westen des lands en door de weeks in een gewoon gezellig kroegje. Ik was hopeloos verliefd op een jongen die daar ook werkte en het werd niks. Hij was niet verliefd op mij. Ik heb nog wel een tijdje verkering gehad met een broer van hem, maar dat was niet helemaal eerlijk. Dus dat heb ik eerlijkheidshalve maar weer uitgemaakt.

Omdat ik hem iedere dag zag, werd mijn liefdesverdriet alleen maar groter en op mijn 18e besloot ik weg te gaan en ergens anders te solliciteren. Ik kwam in Limburg terecht. Leuke discotheek, leuk appartement erboven. Leuke tijd gehad daar. Ik deed alles, achter de bar en disc jockey. Na anderhalf jaar kwam ik manlief tegen. Die ging er altijd op stap met een hele kliek vrienden en ik zag hem wel zitten. Net voor carnaval kregen we een beetje verkering. Maar ik wist alleen nog zijn voornaam. Toen gebeurde er tijdens carnaval een vreselijk ongeluk. Een van de vrienden met dezelfde voornaam als manlief viel na de optocht van de carnavalswagen en was op slag dood. En ik wist niet wie het was. Was het mijn lief of de andere? Pas op de begrafenis kwam ik erachter. Maar mijn lief zag er zo verslagen uit, dat ik niets durfde te zeggen. Ik heb hem weken niet gezien en toen kwam hij opeens weer in mijn kroeg. We hebben lang zitten praten. En toen werd de liefde sterker. We kregen "vaste verkering" zoals dat toen heette. Na een half jaar zijn we getrouwd. Ik was zwanger.

(Toen een grote schande). Mijn ouders waren laaiend, maar zijn vader bleef er nuchter onder. Die zei: "Ge kunt er beter ene biemaken dan ene kapot maken". Op zijn Limburgs.

Zijn vrienden konden het niet begrijpen. "Ga jij met die Hollander trouwen"? Hij was de eerste.

Zijn vrienden zijn allemaal gescheiden. Wij hebben stormen doorstaan. 98 % van de ouders die een overleden kind aan kanker hebben gaan vroeg of laat uit elkaar. De liefde blijkt hecht. Ondanks alles zijn we nog steeds bij elkaar. Dit jaar zijn we 35 jaar getrouwd. Alleen weten we nog niet of we kunnen feesten. Ligt helemaal aan de uitslagen of de kanker van manlief echt weg is en of hij het aankan na de operatie.
quote:Olijfje_ schreef op 04 juli 2009 @ 11:37:

[...]

Er zaten ook hele mooie bij! Waar zijn ze eigenlijk gebleven? Of staan ze er nog steeds?

Heel veel zijn er door bedrijven opgekocht, en staan daar voor het bedrijf. We hebben ook een rotonde met 5 kippen.

Ik wilde er ook wel eentje hebben voor in de tuin, maar ze waren zo duur!
quote:jasmine schreef op 04 juli 2009 @ 11:37:

[...]

quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 11:38:

Leuke discotheek, leuk appartement erboven. Den Haag? Bleijenburg? Herenstraat?
Whahahaha MissKip...je hebt me gevonden!
Mooi verhaal, Zoebie.
Zoebie, wat een mooi verhaal. Ik wens jullie zo toe dat jullie straks kunnen feesten.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven