Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
quote:muchacha schreef op 04 juli 2009 @ 16:40:

Jeetje Leo, je lijkt wel een hoer...Dank je schat!
quote:eleonora schreef op 04 juli 2009 @ 16:45:

[...]

Jij wel!Ook , bedoel je ? Als laatste in de rij ? Als hekkensluiter ? Als bezemwagen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
flint schreef op 03 juli 2009 @ 20:02:

Ik vraag me altijd af wat de forummers doen die om 3 uur 's nachts nog aan het forummen zijn. Werken ze 's nachts, hebben ze weinig slaap nodig?

Weinig slaap nodig . En ik krijg pas hééél laat slaap .
quote:shining schreef op 04 juli 2009 @ 16:39:

Hyves is voor tieners.Waar staat dat beschreven?
quote:eleonora schreef op 04 juli 2009 @ 16:37:

Nee, zo heb ik er niet over nagedacht. Ik ben misschien heel naïef maar zelf heb ik niet de behoefte om te gaan zoeken naar mensen om ze vervolgens bijvoorbeeld lastig te vallen en zo.

En ik vind jou helemaal geen trut, moet dat?

Nee hoor, dat hoeft niet. Ik ben geen trut (vind ik zelf) en heb ook niet de behoefte mensen lastig te vallen of via google verder te gaan zoeken.

Maar ik was dan wel weer zo nieuwsgierig om even op hyves te kijken.

Dat zegt alleen niet dat die mensen er niet zijn, dus in die zin vind ik het wel een beetje naïef (en dat ben ik zelf soms ook).

Ik lees wel eens verhalen hier over mensen die lastig zijn gevallen. Het gebeurt dus wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 16:47:

[...]

Ook , bedoel je ? Als laatste in de rij ? Als hekkensluiter ? Als bezemwagen ?

Pffffffffffff ik probeer je al jaren te verleiden tot allerlei buitenforumlijke contacten maar meer dan één chatsessie op MSN per jaar kan er niet af, ik ging er dus maar vanuit dat jij geen hyves had.

En de officiële reden is dat ik nooit weet hoe ik iemand moet zoeken en ik dus geen idee heb hoe ik jou zou kunnen vinden en ik kan je dus ook niet uitnodigen. Ik roep altijd tegen iedereen dat ze me 'mogen' toevoegen maar dat is alleen omdat ik meestal geen idee heb hoe dat moet en ik nooit weet wie, wie is.....
quote:Xander68 schreef op 04 juli 2009 @ 16:51:

[...]

Waar staat dat beschreven? Vinnikgewoon
quote:saartje1980 schreef op 04 juli 2009 @ 16:51:

[...]

Nee hoor, dat hoeft niet. Ik ben geen trut (vind ik zelf) en heb ook niet de behoefte mensen lastig te vallen of via google verder te gaan zoeken.

Maar ik was dan wel weer zo nieuwsgierig om even op hyves te kijken.

Dat zegt alleen niet dat die mensen er niet zijn, dus in die zin vind ik het wel een beetje naïef (en dat ben ik zelf soms ook).

Ik lees wel eens verhalen hier over mensen die lastig zijn gevallen. Het gebeurt dus wel.

Ik ben ook wel eens nieuwsgierig naar iemand maar zoals ik aan Bianca al schreef, ik heb nooit een idee hoe ik iemand kan vinden, als dat al gebeurt is het stomtoevallig.

En ja, ik ben naïef , dat geloof ik meteen maar ik ben toch liever naïef dan wantrouwend over van alles en nog wat. Ik vergis me zelden in mensen, en als ze op hyves vervelend zijn o.i.d. dan gooi ik ze er net zo makkelijk weer af.
quote:shining schreef op 04 juli 2009 @ 16:54:

[...]

Vinnikgewoon

Mag je vinden

Ik vind Hyves ook wel leuk, ondanks dat ik dus allang geen tiener meer ben...
Goh, BGB, heb jij Hyves???

Nee Saartje1980 is geen trut, juist een heel leuk mens.
Ik heb amper tieners op mij Hyves, dus nee, ik denk niet dat het voor tieners is.
quote:eleonora schreef op 04 juli 2009 @ 16:53:

[...]

Pffffffffffff ik probeer je al jaren te verleiden tot allerlei buitenforumlijke contacten maar meer dan één chatsessie op MSN per jaar kan er niet af, ik ging er dus maar vanuit dat jij geen hyves had.

En de officiële reden is dat ik nooit weet hoe ik iemand moet zoeken en ik dus geen idee heb hoe ik jou zou kunnen vinden en ik kan je dus ook niet uitnodigen. Ik roep altijd tegen iedereen dat ze me 'mogen' toevoegen maar dat is alleen omdat ik meestal geen idee heb hoe dat moet en ik nooit weet wie, wie is.....

Haha !

Je hebt gelijk ; ik zal mijn leven beteren en vaker op MSN komen ......als jij belooft een keer wat zinigs te melden . ( lees ; me op de hoogte te houden van alles wat er achter de schermen gebeurt want ik weet nooit iets )
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 16:57:

.Ook ik ga met de tijd mee
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 16:58:

Ik heb amper tieners op mij Hyves, dus nee, ik denk niet dat het voor tieners is.Ik heb júist allemaal van dat grut ....afschuwelijk .
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 16:57:

Nee Saartje1980 is geen trut, juist een heel leuk mens.Bedankt! Was al even bang dat ik alleen stond in de mening over mezelf dat ik geen trut ben
Nou ik vond het anders beregezellig met jou bij Yas. Weet je nog, dat was met die hevige sneeuwval.
Ja, dat weet ik nog.

En het was zeker gezellig toen!
quote:shining schreef op 03 juli 2009 @ 21:01:

Oh, dat had ik kunnen verwachten natuurlijk, commentaar op mijn avater nu.

Misschien ben ik wel serieus, maar ik vraag me gewoon af waarom iemand zo'n nick kiest.

( Ik vind het meisje op mijn foto práchtig trouwens).ik ook! ze is prachtig... In Afghanistan heb je veel van zulke meisjes, beetje donkere huid, lichte ogen....Ook in Iran zijn er zo'n mensen...Ze hebben meestal iets heel mystieks/mysterieus/rustgevends over zich , vind ik. Die ogen spreken wel heel erg aan ook...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 17:00:

[...]

Haha !

Je hebt gelijk ; ik zal mijn leven beteren en vaker op MSN komen ......als jij belooft een keer wat zinigs te melden . ( lees ; me op de hoogte te houden van alles wat er achter de schermen gebeurt want ik weet nooit iets )

Je gaat nooit met een droge broek naar bed als wij ge-MSN-d hebben remember? Ik heb al-tijd de beste story's en de hardste grappen.

Zal ik je eens gaan zoeken op hyves?

Zie ik je over een week weer moedeloos hier ok?
Ik moet zeggen dat Leo heel erg in de richting komt van hoe ik me je had voorgesteld. Grappig hè.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf, heb ik jou nou ook op Hyves, of niet?
quote:LolitaLempicka schreef op 04 juli 2009 @ 17:13:

[...]

ik ook! ze is prachtig... In Afghanistan heb je veel van zulke meisjes, beetje donkere huid, lichte ogen....Ook in Iran zijn er zo'n mensen...Ze hebben meestal iets heel mystieks/mysterieus/rustgevends over zich , vind ik. Die ogen spreken wel heel erg aan ook...Ik heb zo'n zoon, gewoon uit Den Haag....
Je weet toch!
Inmiddels wat over en weer gemaild met Elle; we kwamen vroeger in dezelfde kroeg!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:eleonora schreef op 04 juli 2009 @ 17:14:

[...]

Zal ik je eens gaan zoeken op hyves?

Zie ik je over een week weer moedeloos hier ok?

ga jij maar zoeken op BGB hoor .........cu in a week .

Ik forum graag anoniem , en dat blijf ik niet meer als jij als slettebakkie alles en iedereen maar toevoegt .
Hallo, zeg! Wij zijn niet zomaar alles en iedereen. Wij zijn de die-hards.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven