Vraag het de forummer
vrijdag 3 juli 2009 om 19:41
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
zondag 5 juli 2009 om 13:03
quote:molie schreef op 05 juli 2009 @ 12:57:
Goh superstar, ik vroeg me al hetzelfde af...Jij zit nu dus aan de rose met ijs? Ik denk er nog ff over na.
En dan daarna graag een tukje doen!
Dat is een goed idee,ik schenk er nog eentje in en dan ga ik een schoonheidsslaapje doen..
Jaja die warmte maakt je moe..
Goh superstar, ik vroeg me al hetzelfde af...Jij zit nu dus aan de rose met ijs? Ik denk er nog ff over na.
En dan daarna graag een tukje doen!
Dat is een goed idee,ik schenk er nog eentje in en dan ga ik een schoonheidsslaapje doen..
Jaja die warmte maakt je moe..
zondag 5 juli 2009 om 14:05
quote:Labyrint schreef op 05 juli 2009 @ 10:54:
Leo, als ik hyves open krijg ik alle buzzes te zien: het lijkt wel of je een orgie aan het organiseren bent!
"Leo is vriendjes geworden met X en Y en A en B en C en V..."
Oh, ik zie nu dat Yasmijn er ook wat van kan! Labje, ik ben nu eenmaal een enorme hoer, daar kan ik ook niks aan doen. Yasmijn is ook een sloerie en ja, dan krijg je een buzz van heb ik jou daar.....
Leo, als ik hyves open krijg ik alle buzzes te zien: het lijkt wel of je een orgie aan het organiseren bent!
"Leo is vriendjes geworden met X en Y en A en B en C en V..."
Oh, ik zie nu dat Yasmijn er ook wat van kan! Labje, ik ben nu eenmaal een enorme hoer, daar kan ik ook niks aan doen. Yasmijn is ook een sloerie en ja, dan krijg je een buzz van heb ik jou daar.....
zondag 5 juli 2009 om 14:09
quote:Liv schreef op 05 juli 2009 @ 11:22:
[...]
Lieve Leo, ik heb jou gespot bij Vie! Mag ik jou ook toevoegen?
(mooie mensen zijn jullie trouwens!)
Yes you can!
Je staat trouwens in mijn miselenious lijst op het 'met welke forummer wil je enz....'
Ik had geen vragen meer over voor alle forummers die ik kwijt moest dus heb ik maar zo'n lijst gemaakt.
[...]
Lieve Leo, ik heb jou gespot bij Vie! Mag ik jou ook toevoegen?
(mooie mensen zijn jullie trouwens!)
Yes you can!
Je staat trouwens in mijn miselenious lijst op het 'met welke forummer wil je enz....'
Ik had geen vragen meer over voor alle forummers die ik kwijt moest dus heb ik maar zo'n lijst gemaakt.
zondag 5 juli 2009 om 15:30
Het is al zo'n 16 jaar geleden dat ik op die school zat...noodgedwongen hoor, want ik wilde helemaal niet naar Almere verhuizen destijds. Heb het er ook maar een half jaar volgehouden.
Enne....zal ik maar eerlijk zijn? Ja, ben er vanaf getrapt! omdat ik gepakt was met blowen..whahaha.
Was nogal rebels vroeger
Enne....zal ik maar eerlijk zijn? Ja, ben er vanaf getrapt! omdat ik gepakt was met blowen..whahaha.
Was nogal rebels vroeger
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 5 juli 2009 om 16:47
quote:La Vie en Rose schreef op 05 juli 2009 @ 14:47:
Hey maar Zamirah, las ik nou ergens dat jij docent bent geweest op de Meergronden? Waar, Almere?
Ik heb ook op die school gezeten, een blauwe maandag.Ik heb er zes jaar op gezeten! Wat grappig zeg....er zijn nog meer forummers die daar op school gingen, ik ben de oudste, dat dan weer wel.
Hey maar Zamirah, las ik nou ergens dat jij docent bent geweest op de Meergronden? Waar, Almere?
Ik heb ook op die school gezeten, een blauwe maandag.Ik heb er zes jaar op gezeten! Wat grappig zeg....er zijn nog meer forummers die daar op school gingen, ik ben de oudste, dat dan weer wel.