Vraag het de forummer
vrijdag 3 juli 2009 om 19:41
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
zondag 5 juli 2009 om 16:57
zondag 5 juli 2009 om 17:55
Hmmm,ik heb gisteren in alle enthousiasme ook een aantal forummers uitgenodigd cq toegevoegd.
En weet nu (net als Olijf ook al schreef) niet zo goed of ik daar nou zo blij moet zijn.
Het forum geeft juist vrijheid om anoniem te schrijven en dat wordt dan toch effe anders.
Heb toch weer hyvesvriendjes verwijderd nu....snowwy
En weet nu (net als Olijf ook al schreef) niet zo goed of ik daar nou zo blij moet zijn.
Het forum geeft juist vrijheid om anoniem te schrijven en dat wordt dan toch effe anders.
Heb toch weer hyvesvriendjes verwijderd nu....snowwy
zondag 5 juli 2009 om 18:04
Misschien wat behoudend van me maar ik heb gisteren vriendjes geweigerd omdat ik ze gewoon niet goed genoeg ken of ze op het forum nauwelijks tegenkom.
Ik wil niet weer meemaken dat ik niet weet wie wie nou is op mijn hyves. Bovendien schrijf ik er persoonlijke blogs.
Dus bij deze excuus aan degenen die ik geweigerd heb, sorry maar ik ken je gewoon niet goed genoeg!
Ik wil niet weer meemaken dat ik niet weet wie wie nou is op mijn hyves. Bovendien schrijf ik er persoonlijke blogs.
Dus bij deze excuus aan degenen die ik geweigerd heb, sorry maar ik ken je gewoon niet goed genoeg!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 5 juli 2009 om 18:09
Vind het juist heel goed van je Jasmine!
Ik was gisteren erg enthousiast en vond het heel leuk om eens een gezicht achter de nick/avatar te zien maar kreeg er toch gisteravond een beetje raar gevoel over.
Wou dat ik ook eerst had nagedacht,want nu weer meiden verwijderen voelt ook lullig...
Heb er overigens twee laten staan die ik (voor mn gevoel)ietsies beter ken dan de andere
Ik was gisteren erg enthousiast en vond het heel leuk om eens een gezicht achter de nick/avatar te zien maar kreeg er toch gisteravond een beetje raar gevoel over.
Wou dat ik ook eerst had nagedacht,want nu weer meiden verwijderen voelt ook lullig...
Heb er overigens twee laten staan die ik (voor mn gevoel)ietsies beter ken dan de andere
zondag 5 juli 2009 om 18:09
Ik ben door niemand ontdekt, uitgenodigd, dus hoef ook niemand te weigeren. Ik forum gewoon vrolijk verder
Waarom al die excusses omdat je mensen verwijderd hebt/ geweigerd hebt. Nergens voor nodig! Hyves is jouw ding, dus jij mag bepalen wie je toelaat en wie niet. Je wilt irl toch ook niet met iedereen die je tegenkomt bevriend zijn en ze in je huis hebben? (of even een klein voorbeeldje te geven. Hyves is geen huis, virtueel maar verduidelijkt de boel vast)
Waarom al die excusses omdat je mensen verwijderd hebt/ geweigerd hebt. Nergens voor nodig! Hyves is jouw ding, dus jij mag bepalen wie je toelaat en wie niet. Je wilt irl toch ook niet met iedereen die je tegenkomt bevriend zijn en ze in je huis hebben? (of even een klein voorbeeldje te geven. Hyves is geen huis, virtueel maar verduidelijkt de boel vast)
zondag 5 juli 2009 om 18:13