Vraag het de mods, deel 4
woensdag 16 december 2020 om 19:32
Helaas zijn de feestdagen weer voorbij en gaan we weer bijna terug naar onze oude ik. Happy New year allemaal!
En zo hebben we inmiddels alweer drie delen vol gekletst (met vragen en discussies).
Hier zetten we de boel voort.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
Met vriendelijke groeten,
Het mod team!
En zo hebben we inmiddels alweer drie delen vol gekletst (met vragen en discussies).
Hier zetten we de boel voort.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
Met vriendelijke groeten,
Het mod team!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2021 01:20
12.17% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 maart 2021 om 18:09

maandag 15 maart 2021 om 18:11
Nou je het zegt ja, en er is geen 1 plaatje van fruit dat op genitalieen lijkt. Classy as fuck!feow schreef: ↑15-03-2021 18:00Mods, ik merk op dat er een aangename verschuiving in leesookonderwerpen aan de gang is. Als dit geen toeval is, wil je dat de verantwoordelijke bedanken?
Ook prettig dat de straatintimidatie en het stukje over de tweets rond Sarah geen sensatiezoekerige ‘pakkende titel’ hebben.

woensdag 17 maart 2021 om 11:58

woensdag 17 maart 2021 om 12:11
Geronimo2 schreef: ↑17-03-2021 11:58Het topic "relatie ten einde?" is niet helemaal oké. TO gebruikt de echte naam en beroep van iemand waardoor die persoon makkelijk te vinden is. Het schendt in ieder geval iemands privacy behoorlijk, het kan per ongeluk zijn of opzettelijk maar ik zou hier persoonlijk absoluut niet blij mee zijn.
Dat valt nog tegen, dat is een andere Wannes die toevallig ook bij dat bedrijf werkt. Dat is een heel groot bedrijf dat wereldwijd werkt, het kan dus iedereen zijn..
woensdag 17 maart 2021 om 12:14
Lieve, lieve, lieve mod,
Ik heb een stem-topic aangemaakt met poll "Wat heb je gestemd vandaag?" maar de optie 'andere partij' is weggevallen. Zou die er nog bij kunnen? Of zit er al het maximum aan poll-opties aan en zou een andere partij moeten verdwijnen? Dan misschien een partij die nog geen stemmen heeft eraf en 'andere partij' erbij?
Ik heb een stem-topic aangemaakt met poll "Wat heb je gestemd vandaag?" maar de optie 'andere partij' is weggevallen. Zou die er nog bij kunnen? Of zit er al het maximum aan poll-opties aan en zou een andere partij moeten verdwijnen? Dan misschien een partij die nog geen stemmen heeft eraf en 'andere partij' erbij?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 19 maart 2021 om 19:49
Als een poll eenmaal geplaatst is, kunnen wij die ook niet meer aanpassen helaas.tonkje schreef: ↑17-03-2021 12:14Lieve, lieve, lieve mod,
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 19 maart 2021 om 21:48
Hé jammer, maar het gaat ondertussen over rare namen, dus zo nodig is het ook niet meer.ModeratorViva schreef: ↑19-03-2021 19:49Als een poll eenmaal geplaatst is, kunnen wij die ook niet meer aanpassen helaas.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

zaterdag 20 maart 2021 om 18:27
Hallo mods,
Welke e-mailadres moet ik nou eigenlijk gebruiken als ik een vraag heb. Ik zie er een paar langskomen en volgens mij heb ik nog een oude die sinds een maand of 2 niet mee erin gebruik is.
Ik heb onlangs een mail gestuurd en vraag me af of die is aangekomen.
Alvast hartelijk dank voor jullie reactie.
Welke e-mailadres moet ik nou eigenlijk gebruiken als ik een vraag heb. Ik zie er een paar langskomen en volgens mij heb ik nog een oude die sinds een maand of 2 niet mee erin gebruik is.
zaterdag 20 maart 2021 om 18:29
Waarom hebben sommige forummers een irritante lange gekleurde balk bij al hun topics en reacties? Zelfs wanneer ze met 1 zin reageren, dan moet je door een halve lege pagina scrollen...waarom??? Het is irritant.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 20 maart 2021 om 22:40
forum@viva.nl is het nu.decatur schreef: ↑20-03-2021 18:27Hallo mods,
Eerst was er even een ander omdat forum@viva.nl niet bereikbaar was voor mods. Nu weer wel.
zondag 21 maart 2021 om 08:15
Wij hebben ook geen idee, behalve dan dat het een bug is.viva-amber schreef: ↑20-03-2021 18:29Waarom hebben sommige forummers een irritante lange gekleurde balk bij al hun topics en reacties? Zelfs wanneer ze met 1 zin reageren, dan moet je door een halve lege pagina scrollen...waarom??? Het is irritant.

Het is al doorgegeven aan de td.
zondag 21 maart 2021 om 08:15
Ik heb een nieuwe geopend.
overig/napraattopic-deel-142-met-geklet ... ges/475643
zondag 21 maart 2021 om 08:29
Ik dacht al, doen die mensen dat zelf? Maar goed ik wacht de bug oplossing af.ModeratorViva schreef: ↑21-03-2021 08:15Wij hebben ook geen idee, behalve dan dat het een bug is.![]()
Het is al doorgegeven aan de td.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 21 maart 2021 om 08:45
viva-amber schreef: ↑21-03-2021 08:29Ik dacht al, doen die mensen dat zelf? Maar goed ik wacht de bug oplossing af.
De oplossing is dat die mensen zelf even hun avatar opnieuw uploaden. Afgelopen week heb ik dat aan iemand gevraagd en het werkte. Dus mocht je het zien, vraag gewoon even of ze dat willen doen, klaar.
maandag 22 maart 2021 om 17:23
maandag 22 maart 2021 om 17:56
Lees dan ook direct even hier mee, want kan wel raden waar dat op uit gaat draaien:
coronavirus-covid-19/avondklok-een-prob ... #p32681494
Honey, you should see me in a crown
maandag 22 maart 2021 om 19:26
Hij is nu sticky!
maandag 22 maart 2021 om 19:26
Liever nog even niet, want dan kan de td niet meer zien waar het door wordt veroorzaakt...
maandag 22 maart 2021 om 19:28
De mail kan weer gewoon naar forum@viva.nl, probleem is opgelost!decatur schreef: ↑20-03-2021 18:27Hallo mods,
maandag 22 maart 2021 om 19:29
Ik heb het topic gelezen en het blijft offline.lilalinda schreef: ↑22-03-2021 17:23Misschien hier even meelezen?
coronavirus-covid-19/jullie-zijn-het-du ... #p32681057
maandag 22 maart 2021 om 19:29
ga ik doen!Eurus schreef: ↑22-03-2021 17:56Lees dan ook direct even hier mee, want kan wel raden waar dat op uit gaat draaien: