Vraag het de mods, deel 4

16-12-2020 19:32 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn de feestdagen weer voorbij en gaan we weer bijna terug naar onze oude ik. Happy New year allemaal!

En zo hebben we inmiddels alweer drie delen vol gekletst (met vragen en discussies).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2021 01:20
12.17% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
05-01-2021 08:48
Mods, ik heb een 24uurs ban gekregen voor provoceren? Om welke reactie gaat het dan? En waarom staan we nu pas vermeld in het bantopic, en wordt op mail niet gereageerd'?

Dit ging dus om een opmerking over Duindorp met een hek erom?? Van 31dec, en wordt de 4e gestaft. Dus dat mag je ook al niet zeggen een hek om Duindorp? :sarcastic: Het beleid wordt steeds vreemder hier.
Beste Someonenew,

Je hebt gewoon antwoord gekregen op je mail. Ik heb het nog even nagekeken, en hij is beantwoord.

Het gaat inderdaad over de opmerkingen in het 'Feest op het Tesselseplein in Duindorp'. Er is niet alleen maar "Een hek eromheen" gewist. De rest ga ik niet herhalen, want dan is wissen nogal nutteloos.

Je kunt jouw ban onterecht vinden, wij als moderators vonden van niet.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Is het moderator account misschien gehackt?
Ik krijg ineens een melding dat ik een eerdere waarschuwing heb genegeerd, en moest daar eerst een "ok" op geven alvorens ik verder kon forummen.
De link die in de melding staat leidt nergens toe, vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Even een mededeling vanuit ons, we hebben momenteel problemen met onze mailbox dus het kan even duren voordat mail bij ons binnenkomt en beantwoord kan worden. Heel vervelend en we doen er alles aan om het snel op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar heb ik mijzelf geabonneerd op het roddel en achterklap topic. Dat heb ik volgens mij nu 3x uitgezet, maar ik blijf maar emails ontvangen. Kan dit uit?
Ik zie dat het topic van Poezenman 'ik wil geen kind', volledig is ontploft. Is het niet mogelijk om dat topic te splitsen vanaf ongeveer pagina 30.
Eén topic over het probleem van TO, een ander topic voor al die dames die vinden dat een man zich maar moet laten steriliseren als hij geen kinderen wil, en vooral zijn partner niet moet vertrouwen.
Echt lullig voor TO als hij als die bullshit moet lezen als hij over twee weken terug komt van zee.
Alle reacties Link kopieren
Bubblegum1 schreef:
09-01-2021 19:03
Blijkbaar heb ik mijzelf geabonneerd op het roddel en achterklap topic. Dat heb ik volgens mij nu 3x uitgezet, maar ik blijf maar emails ontvangen. Kan dit uit?
Beste Bubblegum1,

Helaas is dit een bug, de ict is ervan op de hoogte en is ermee bezig. Ik hoop dat het snel is opgelost. Excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
09-01-2021 16:41
Beste forummers,

Even een mededeling vanuit ons, we hebben momenteel problemen met onze mailbox dus het kan even duren voordat mail bij ons binnenkomt en beantwoord kan worden. Heel vervelend en we doen er alles aan om het snel op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

Drie keer het verkeerde ww? :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Rookgordijn1 schreef:
09-01-2021 19:40
Ik zie dat het topic van Poezenman 'ik wil geen kind', volledig is ontploft. Is het niet mogelijk om dat topic te splitsen vanaf ongeveer pagina 30.
Eén topic over het probleem van TO, een ander topic voor al die dames die vinden dat een man zich maar moet laten steriliseren als hij geen kinderen wil, en vooral zijn partner niet moet vertrouwen.
Echt lullig voor TO als hij als die bullshit moet lezen als hij over twee weken terug komt van zee.

En dit.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
09-01-2021 21:20
Drie keer het verkeerde ww? :proud:
:rofl:

Ik zou willen dat het dat zou zijn. Helaas is dat het niet. Het is me echt een raadsel wat er aan de hand is. Ik hoop dat het snel opgelost is.

Wat betreft het 'ik wil geen kind' topic. Ik ga dit toch nog even met mijn collega's overleggen wat we hier het beste mee kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
30-12-2020 20:33
Vanwege de bezetting in de kerstvakantie vrees ik dat dit probleem niet eerder dan na de vakantie door de ict opgepakt zal worden.
volgende week wellicht?
MarindaH schreef:
09-01-2021 21:20
En dit.

Zo te zien laten ze al die onzin waar TO echt niet op zit te wachten gewoon staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij mjin (account?) instellingen ooit een (of meerdere?) pijlers van het forum "onzichtbaar" op het pijler overzicht gemaakt. Hoe kan ik die instelling weer ongedaan maken?
Alle reacties Link kopieren
Luxaflex schreef:
12-01-2021 13:31
Ik heb bij mjin (account?) instellingen ooit een (of meerdere?) pijlers van het forum "onzichtbaar" op het pijler overzicht gemaakt. Hoe kan ik die instelling weer ongedaan maken?
Tegenwoordig kan alleen de CM dit doen. Als je even laat weten welke pijlers je gedeblokkeerd wilt hebben dan geef ik het door.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hello mods, ik heb in al mijn entousiqsme een topic over de avondklok geopend terwijl dat al schijnt te bestaan. Kunnen jullie de mijne sluiten?
Dank jullie wel.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-01-2021 18:12
Hello mods, ik heb in al mijn entousiqsme een topic over de avondklok geopend terwijl dat al schijnt te bestaan. Kunnen jullie de mijne sluiten?
Dank jullie wel.
De topics zijn samengevoegd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik zie dat er een topicban gekomen is. Goed dat daar wat meer duidelijkheid over komt.

Wij kunnen er ook voor kiezen een topicban uit te delen. Deze krijg je dan voor dat topic en eventueel daarop volgende delen. Je mag dan nog wel op ieder ander topic posten. Hierbij wordt gekeken naar je gedrag in dat topic en over de rest van het forum.


Er is toch nog wat onduidelijkheid:
  • Krijg je ook eerst een kortere ban (dag-, week-, maandban) of wordt iemand gewoon opeens gepermaband?
  • Iemand is ook geband voor sequels. Wat doen jullie als het onderwerp van de sequel verandert in de tijd: kun je dan weer terugkomen? Bijvoorbeeld bij "Singles": stel er wordt besloten (door wie eigenlijk?) dat het, in tegenstelling tot vroeger, niet meer over scharrels mag gaan maar alleen over "echte singles" oid, worden dan de topicbannen weer opgeheven?
Is het topic vriendin wordt misbruikt door vader verwijderd? Op verzoek van topicstarter?
Sága schreef:
15-01-2021 11:09
Is het topic vriendin wordt misbruikt door vader verwijderd? Op verzoek van topicstarter?


Verwijderd door de moderator, zie het Centraal Moderatortopic.
Sága schreef:
15-01-2021 11:09
Is het topic vriendin wordt misbruikt door vader verwijderd? Op verzoek van topicstarter?


Is verwijderd wegens trollen.

Mijn vraag is vanwaar deze conclusie? Het topic liep al even.
Een forummer heeft net een 38! uursban uitgezeten. Opent vervolgens een topic waarvan de moderator terecht de titel én de op aanpast vanwege op de man en provoceren.
Blijft dat dan vervolgens onbestraft?
In_Tenebris schreef:
15-01-2021 11:14
Is verwijderd wegens trollen.

Mijn vraag is vanwaar deze conclusie? Het topic liep al even.
De looptijd van een topic heeft niets te maken met het eventuele trolgehalte.
Alle reacties Link kopieren
Ceder schreef:
15-01-2021 10:00
Ik zie dat er een topicban gekomen is. Goed dat daar wat meer duidelijkheid over komt.

Wij kunnen er ook voor kiezen een topicban uit te delen. Deze krijg je dan voor dat topic en eventueel daarop volgende delen. Je mag dan nog wel op ieder ander topic posten. Hierbij wordt gekeken naar je gedrag in dat topic en over de rest van het forum.


Er is toch nog wat onduidelijkheid:
  • Krijg je ook eerst een kortere ban (dag-, week-, maandban) of wordt iemand gewoon opeens gepermaband?
  • Iemand is ook geband voor sequels. Wat doen jullie als het onderwerp van de sequel verandert in de tijd: kun je dan weer terugkomen? Bijvoorbeeld bij "Singles": stel er wordt besloten (door wie eigenlijk?) dat het, in tegenstelling tot vroeger, niet meer over scharrels mag gaan maar alleen over "echte singles" oid, worden dan de topicbannen weer opgeheven?
Voordat iemand een topicban krijgt, zijn er al verschillende bannen aan vooraf gegaan die niet tot resultaat hebben geleid.
Als een sequel echt een andere richting in gaat en blijft, kunnen we per geval bekijken of we de ban terugdraaien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
15-01-2021 19:53
Voordat iemand een topicban krijgt, zijn er al verschillende bannen aan vooraf gegaan die niet tot resultaat hebben geleid.
Als een sequel echt een andere richting in gaat en blijft, kunnen we per geval bekijken of we de ban terugdraaien.
Duidelijk, dank.
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
15-01-2021 19:48
Een forummer heeft net een 38! uursban uitgezeten. Opent vervolgens een topic waarvan de moderator terecht de titel én de op aanpast vanwege op de man en provoceren.
Blijft dat dan vervolgens onbestraft?
Zoals je in het bantopic kunt lezen, heeft betreffende forummer een weekban gekregen. Verder is de OP en de titel van het betreffende topic aangepast.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
15-01-2021 21:20
Zoals je in het bantopic kunt lezen, heeft betreffende forummer een weekban gekregen. Verder is de OP en de titel van het betreffende topic aangepast.
Thnx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven