Vraag het de mods, deel 9!
woensdag 19 maart 2025 om 07:09
Welkom in deel 9!
En daar zijn we dan in het volgende deel!
En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden
.
In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag
.
Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic.
Overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem
.
Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 8:
https://forum.viva.nl/overig/vraag-he ... /504850
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!
En daar zijn we dan in het volgende deel!

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic.
Overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem

Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 8:
https://forum.viva.nl/overig/vraag-he ... /504850
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 mei 2025 om 14:30
Haha en dat heeft hier ook een autist rondwandelen

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 11 mei 2025 om 09:40
Mod, waarom heb je zitten wissen in dat berichtje van Himalaya in het Fabertopic? Er stond alleen een linkje naar een artikeltje over een petitie. Als dat ook al niet meer mag wordt het wel erg streng hier.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
zondag 11 mei 2025 om 09:42
GriebusDus schreef: ↑11-05-2025 09:37Goedemorgen mods, even een vraagje: waar in de huisregels staat ook weer dat je geen linkjes naar petities mag plaatsen? Ik kon het zo snel niet vinden.
Fijne zonnige dag verder!
En daarop aanhakend: waar staat in de huisregels dat je geen link naar een artikel mag plaatsen waarin geschreven wordt dat er een petitie is opgestart?
Dus er wordt geen link naar een petitie geplaatst, maar een link naar een artikel wat iets meldt over die petitie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 12 mei 2025 om 07:39
maandag 12 mei 2025 om 08:44
Dank voor je antwoord. Dat petities altijd verwijderd zijn, is echter niet waar. Met jullie eigen zoekfunctie zijn op het forum honderden linkjes naar petities over de meest uiteenlopende onderwerpen terug te vinden. Er staat ook niets over in de huisregels.ModeratorViva schreef: ↑12-05-2025 07:39De posting van Himalaya heb ik gisteren al teruggeplaatst en petities hebben nog nooit gemogen, die zijn altijd verwijderd.![]()
Ik kan me nog voorstellen dat Kompas geen politiek gemotiveerde petities op fora wil toestaan, maar dan is het wellicht handiger om dat expliciet in de huisregels op te nemen.
dinsdag 13 mei 2025 om 07:55
Ik realiseer me dat mijn laatste opmerking geen vraag was, wellicht dat jullie daarom niet meer gereageerd hebben. Dan zal ik mijn post even herformuleren.
1) Klopt mijn bewering dat petities hier tot nu toe wel degelijk altijd zijn toegestaan? Als je op 'petitie' zoekt op het forum, kom ik namelijk heel veel klikbare linkjes tegen.
2) Berust het weghalen van deze link daarom op een misverstand, of klopt mijn veronderstelling dat jullie of Kompas liever geen politieke petities zien en dat jullie daarom geen link naar de petitie over Faber toestaan?
3) Als dat zo is, is het dan niet handiger om dit in de huisregels op te nemen?
Sorry, het is niet mijn gewoonte om me als een pitbull vast te bijten in forumregeltjes, maar in dit geval wil ik echt graag begrijpen waarom jullie een regel handhaven die er helemaal niet lijkt te zijn.
1) Klopt mijn bewering dat petities hier tot nu toe wel degelijk altijd zijn toegestaan? Als je op 'petitie' zoekt op het forum, kom ik namelijk heel veel klikbare linkjes tegen.
2) Berust het weghalen van deze link daarom op een misverstand, of klopt mijn veronderstelling dat jullie of Kompas liever geen politieke petities zien en dat jullie daarom geen link naar de petitie over Faber toestaan?
Sorry, het is niet mijn gewoonte om me als een pitbull vast te bijten in forumregeltjes, maar in dit geval wil ik echt graag begrijpen waarom jullie een regel handhaven die er helemaal niet lijkt te zijn.
dinsdag 13 mei 2025 om 09:35
Goedemorgen,GriebusDus schreef: ↑13-05-2025 07:55Ik realiseer me dat mijn laatste opmerking geen vraag was, wellicht dat jullie daarom niet meer gereageerd hebben. Dan zal ik mijn post even herformuleren.
We gaan even overleggen over de petities, we komen erop terug.
Alleen niet vandaag, want we hebben een personeelsuitje

Dus gedraag jullie!

dinsdag 13 mei 2025 om 16:17
We kunnen los!ModeratorViva schreef: ↑13-05-2025 09:35Goedemorgen,
We gaan even overleggen over de petities, we komen erop terug.
Alleen niet vandaag, want we hebben een personeelsuitje.
Dus gedraag jullie!![]()
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 14 mei 2025 om 12:05
woensdag 14 mei 2025 om 14:11
Jullie ook?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 14 mei 2025 om 18:20
donderdag 15 mei 2025 om 16:05
Saaie boel hier tegenwoordig

Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
vrijdag 30 mei 2025 om 21:43
viewtopic.php?t=44199&p=3008980&start=#p3008980Explorista schreef: ↑30-05-2025 21:23Bestaat het
Dingen die fijner zijn nu ik minder zwaar ben
topic
nog?
Ik heb vele pagina's afgezocht. Niets gevonden.
Er is wel een nieuw dunbevolkt (pun intended) topic.
Ik gok dat je deze bedoelt?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in