Vreemde afkeren...
woensdag 26 oktober 2016 om 01:46
Deze avond na het eten nam ik een ijslolly uit de vriezer en vroeg aan vriend of hij dr ook eentje wou. Hij vroeg mij of de lolly een houten stokje had... dit was zo. Hij vertelde mij dat hij hier de rillingen van krijgt. Idem voor van die houten roerstokjes in kiffiebars. Begon spontaan te lachen. had dit echt nog nooit gehoord
Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?
Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?
Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Doesn't matter where you come from - it matters where you go / no one gets remembered for the things they didn't do!
woensdag 26 oktober 2016 om 08:57
Op zich ben ik natuurlijk gek op geld, maar ik heb echt een afkeer van de munten van vijf cent. Ik vind het vreselijk om die vast te moeten pakken. Eigenlijk sowieso munten, maar met grotere heb ik het minder. Pinnen is voor mij dus een zegen.
Mijn moeder heeft een afkeer van knopen. Gewoon van die dingen met twee gaatjes in het midden. Zowel op kleding als los. Ze gruwelt ervan.
Mijn moeder heeft een afkeer van knopen. Gewoon van die dingen met twee gaatjes in het midden. Zowel op kleding als los. Ze gruwelt ervan.
woensdag 26 oktober 2016 om 09:04
woensdag 26 oktober 2016 om 09:22
quote:silviaapje schreef op 26 oktober 2016 @ 09:17:
Dat het uiteinde van de opscheplepel in de pan naar mij 'wijst'.
Dat trek ik niet en dan leg ik m wat meer naar links of rechts.
Dat heb ik met alles wat niet recht staat.
De salontafel, de eettafel, de stoelen.......ik ben een neuroot op en top. Ben er niet trots op hoor.
Dat het uiteinde van de opscheplepel in de pan naar mij 'wijst'.
Dat trek ik niet en dan leg ik m wat meer naar links of rechts.
De salontafel, de eettafel, de stoelen.......ik ben een neuroot op en top. Ben er niet trots op hoor.
woensdag 26 oktober 2016 om 09:27
woensdag 26 oktober 2016 om 09:42
quote:retrostar schreef op 26 oktober 2016 @ 08:30:
Dat houten stokje in het ijsje herken ik ook wel. De smaak en het mondgevoel worden heel anders als je bij dat stokje bent aangeland.
Dat ja. Niet dat ik er rillingen van krijg, maar lekker is anders.
Die van mij is karnemelk (gewone melk lust ik niet) uit een beker. Verschrikkelijk! Geef me gewoon een glas!
Thee drink ik dan weer veel liever uit een mok dan uit een glas.........
Dat houten stokje in het ijsje herken ik ook wel. De smaak en het mondgevoel worden heel anders als je bij dat stokje bent aangeland.
Dat ja. Niet dat ik er rillingen van krijg, maar lekker is anders.
Die van mij is karnemelk (gewone melk lust ik niet) uit een beker. Verschrikkelijk! Geef me gewoon een glas!
Thee drink ik dan weer veel liever uit een mok dan uit een glas.........
Oh dear, how sad, never mind.
woensdag 26 oktober 2016 om 09:44
woensdag 26 oktober 2016 om 09:46
quote:Troeteltje schreef op 26 oktober 2016 @ 09:22:
[...]
De salontafel, de eettafel, de stoelen.......ik ben een neuroot op en top. Ben er niet trots op hoor.Heel herkenbaar. Regelmatig ga ik met een meetlint over de grond om de salontafel tot op de millimeter recht te zetten. Gek word ik van mezelf
[...]
De salontafel, de eettafel, de stoelen.......ik ben een neuroot op en top. Ben er niet trots op hoor.Heel herkenbaar. Regelmatig ga ik met een meetlint over de grond om de salontafel tot op de millimeter recht te zetten. Gek word ik van mezelf