Vreemde afkeren...
woensdag 26 oktober 2016 om 01:46
Deze avond na het eten nam ik een ijslolly uit de vriezer en vroeg aan vriend of hij dr ook eentje wou. Hij vroeg mij of de lolly een houten stokje had... dit was zo. Hij vertelde mij dat hij hier de rillingen van krijgt. Idem voor van die houten roerstokjes in kiffiebars. Begon spontaan te lachen. had dit echt nog nooit gehoord
Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?
Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?
Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Doesn't matter where you come from - it matters where you go / no one gets remembered for the things they didn't do!
woensdag 26 oktober 2016 om 10:13
Krijt en dan in het speciaal stoepkrijt. Vreselijk. Ik raak het niet aan. Net als glazen net uit de vaatwasser. Maar eerst mijn handen beetje nat.
Als mensen tijdens het eten op hun vork of lepel bijten....aaagh
Tandpasta vind ik ook verschrikkelijk. Doe het wel op tandenborstel maar als ik mors op kleding ga ik omkleden. Blegh. Vroeger moesten we ook onze kinderen helpen met tandenpoetsen en ging toen bijna over mijn nek.
Ohja en kauwgom....het ergste wat er is in de mond en uit de mond....
Als mensen tijdens het eten op hun vork of lepel bijten....aaagh
Tandpasta vind ik ook verschrikkelijk. Doe het wel op tandenborstel maar als ik mors op kleding ga ik omkleden. Blegh. Vroeger moesten we ook onze kinderen helpen met tandenpoetsen en ging toen bijna over mijn nek.
Ohja en kauwgom....het ergste wat er is in de mond en uit de mond....
woensdag 26 oktober 2016 om 10:43