Vreemde afkeren...
woensdag 26 oktober 2016 om 01:46
Deze avond na het eten nam ik een ijslolly uit de vriezer en vroeg aan vriend of hij dr ook eentje wou. Hij vroeg mij of de lolly een houten stokje had... dit was zo. Hij vertelde mij dat hij hier de rillingen van krijgt. Idem voor van die houten roerstokjes in kiffiebars. Begon spontaan te lachen. had dit echt nog nooit gehoord
Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?
Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?
Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Doesn't matter where you come from - it matters where you go / no one gets remembered for the things they didn't do!
donderdag 27 oktober 2016 om 09:54
donderdag 27 oktober 2016 om 10:01
donderdag 27 oktober 2016 om 21:38
quote:Pretzel66 schreef op 26 oktober 2016 @ 13:32:
[...]
Dat is toch een bestaande fobie ? Ooit de fout gemaakt daarop te googelen yuk
Bedankt
Dat heb ik dus blijkbaar ook. En ik wist niet dat t lotuszaad heette maar ik vind die dingen dus zo ranzig!! Kennis van me had er laatst 1 in een bloemstukje. Bah
[...]
Dat is toch een bestaande fobie ? Ooit de fout gemaakt daarop te googelen yuk
Bedankt
Dat heb ik dus blijkbaar ook. En ik wist niet dat t lotuszaad heette maar ik vind die dingen dus zo ranzig!! Kennis van me had er laatst 1 in een bloemstukje. Bah
vrijdag 28 oktober 2016 om 08:51
vrijdag 28 oktober 2016 om 09:00
quote:bucklebunny schreef op 27 oktober 2016 @ 21:38:
[...]
Bedankt
Oh bahbah lotuszaad
Iets van een jaar geleden ofzo ging er een of ander raar bericht rond op facebook. Dat je van veelvuldig niveagebruik een soort zwerende wond met allemaal gaten enzo kon ontwikkelen. Mijn God.. hartstikke nep natuurlijk maar ik krijg het beeld niet meer van mijn netvlies. Ik kon er zelfs niet door slapen. Het raakt iets in me waarvan ik echt in paniek raak
[...]
Bedankt
Oh bahbah lotuszaad
Iets van een jaar geleden ofzo ging er een of ander raar bericht rond op facebook. Dat je van veelvuldig niveagebruik een soort zwerende wond met allemaal gaten enzo kon ontwikkelen. Mijn God.. hartstikke nep natuurlijk maar ik krijg het beeld niet meer van mijn netvlies. Ik kon er zelfs niet door slapen. Het raakt iets in me waarvan ik echt in paniek raak
vrijdag 28 oktober 2016 om 09:29
Ik kan er ook echt niet tegen als iemand aan mijn of zijn eigen navel zit. Ik word zó onpasselijk van het gevoel dat ik er dus ook niet meer naar kan kijken. Ik vind uitpuilende navels bij zwangeren dan ook echt héél naar om alleen al te zien. Ik kan ook niet tegen het gevoel (bah kippenvel staat nu al overal nu ik dit beschrijf) van je oorlel vastpakken. Ik heb ooit eens gaatjes in mijn oren gehad, en dat was continu ontstoken. Toen ik de oorbel en dan ook uit moest halen, voelde ik het tunneltje als het ware zitten toen ik m'n oorlel vastpakte. . Ik kan dus ook echt niet naar m'n gesprekspartner kijken als diegene aan z'n oren zit, oh bah ik word er naar van.
Ik vind ongeglazuurd aardewerk ook vreselijk, net als matte glazen, de ruwe onderkant van sommige mokken en als een pan over het gasfornuis schuurt. En het stomme is, ik vind het een vreselijk geluid, maar vaak doe ik het nog een keer. Geen idee waarom!
Ik vind ongeglazuurd aardewerk ook vreselijk, net als matte glazen, de ruwe onderkant van sommige mokken en als een pan over het gasfornuis schuurt. En het stomme is, ik vind het een vreselijk geluid, maar vaak doe ik het nog een keer. Geen idee waarom!
vrijdag 28 oktober 2016 om 09:29
vrijdag 28 oktober 2016 om 12:58
Mijn ex at graag van die blikken ham op brood. Daar zat dan een soort gelei aan en dat at hij eerst. Ik word nog helemaal naar als ik daar aan denk en zulke blikken komen dan ook nooit of te nimmer meer in mijn huis .
Een tweede dingetje zijn mensen die vlak achter mij in een rij staan en dan overdreven hard uit hun mond ademen. Gatver!
En mensen die op straat rochelen..zo smerig!
Een tweede dingetje zijn mensen die vlak achter mij in een rij staan en dan overdreven hard uit hun mond ademen. Gatver!
En mensen die op straat rochelen..zo smerig!
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:05
Nat brood. Yuk! En ik gruwel er van als mijn dochter half staat te kokhalzen en verwacht dat ik mijn hand ophoud zodat zij iets kan uitspugen wat ze niet lekker vind. Zo'n vieze drek, bah!
En dat ik hier ooit op het forum las dat er vrouwen zijn die de neus van hun kind leegslurpen, daar ben ik nog steeds niet overheen. Ah, gatver! Walg er gewoon van als ik er al aan denk.
En dat ik hier ooit op het forum las dat er vrouwen zijn die de neus van hun kind leegslurpen, daar ben ik nog steeds niet overheen. Ah, gatver! Walg er gewoon van als ik er al aan denk.
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:08
quote:Fleet schreef op 28 oktober 2016 @ 13:05:
Nat brood. Yuk! En ik gruwel er van als mijn dochter half staat te kokhalzen en verwacht dat ik mijn hand ophoud zodat zij iets kan uitspugen wat ze niet lekker vind. Zo'n vieze drek, bah!
Alleen dit lezen zorgt al voor kokhalzen bij mij.
Nat brood is ook gruwelijk idd, daarom kan ik geen jam op brood eten dan wordt het zo zompig.
Alleen dit lezen zorgt al voor kokhalzen bij mij.
Nat brood is ook gruwelijk idd, daarom kan ik geen jam op brood eten dan wordt het zo zompig.
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:11
Clowns. Maar met de opkomst van de horrorclowns gaan steeds meer mensen dit met me delen geloof ik, dus ik heb goede hoop dat ze uitsterven binnenkort.
Sowieso mensen met schmink of een masker op vind ik eng. En mensen die een rol spelen en daar niet uit vallen als je met ze praat zoals acteurs bij een themadiner bijvoorbeeld.
Sowieso mensen met schmink of een masker op vind ik eng. En mensen die een rol spelen en daar niet uit vallen als je met ze praat zoals acteurs bij een themadiner bijvoorbeeld.
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:17
quote:sharra schreef op 28 oktober 2016 @ 13:11:
Clowns. Maar met de opkomst van de horrorclowns gaan steeds meer mensen dit met me delen geloof ik, dus ik heb goede hoop dat ze uitsterven binnenkort.
Sowieso mensen met schmink of een masker op vind ik eng. En mensen die een rol spelen en daar niet uit vallen als je met ze praat zoals acteurs bij een themadiner bijvoorbeeld.Dit ook idd, de mensen in die pakken in bijv. Disney land. . Horror
Sowieso mensen met schmink of een masker op vind ik eng. En mensen die een rol spelen en daar niet uit vallen als je met ze praat zoals acteurs bij een themadiner bijvoorbeeld.Dit ook idd, de mensen in die pakken in bijv. Disney land. . Horror
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:21
En mensen die een rol spelen en daar niet uit vallen als je met ze praat zoals acteurs bij een themadiner bijvoorbeeld.
O, zo iemand is mijn baas. Àltijd positief en met zo'n overtrokken smile van "ik kies voor geluk en succes is een keuze". Een hoop mensen bewonderen haar. Grrr, ik word er eerder kriegel van.
Die sliertjes die aan de banaan blijven hangen als je ze net gepeld hebt. Er zijn mensen die die opeten. Ik trek ze er nog zorgvuldig vanaf.
O, zo iemand is mijn baas. Àltijd positief en met zo'n overtrokken smile van "ik kies voor geluk en succes is een keuze". Een hoop mensen bewonderen haar. Grrr, ik word er eerder kriegel van.
Die sliertjes die aan de banaan blijven hangen als je ze net gepeld hebt. Er zijn mensen die die opeten. Ik trek ze er nog zorgvuldig vanaf.
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:40
quote:04012016 schreef op 26 oktober 2016 @ 08:17:
Een glas pakken (of uit drinken) met zo'n mat laagje er overheen.. bijvoorbeeld die van de ijsthee
Ja ja dit! En alle andere drinkglazen met een printje, vreselijk gevoel
De vaatwasser ruim ik ook standaard uit met van die gele afwashandschoenen
Verder kan ik niet tegen het gevoel van:
Suède kleding
In een appel bijten
Stoepkrijt
Man's nekharen gaan overeind staan als ik mijn nagels vijl.
Een glas pakken (of uit drinken) met zo'n mat laagje er overheen.. bijvoorbeeld die van de ijsthee
Ja ja dit! En alle andere drinkglazen met een printje, vreselijk gevoel
De vaatwasser ruim ik ook standaard uit met van die gele afwashandschoenen
Verder kan ik niet tegen het gevoel van:
Suède kleding
In een appel bijten
Stoepkrijt
Man's nekharen gaan overeind staan als ik mijn nagels vijl.
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:57
Grappig, die houten stokjes vind ik juist fijn. Lekker op kauwen als het ijsje op is. (Ik geef toe, dat is best ranzig.)
Ik kan niet tegen pindakaas aan mijn hand, ik vind dat zo vreselijk. Met jam of iets dergelijks heb ik dat niet. Ik vind pindakaas overigens wel heel erg lekker. Voorzichtig brood smeren dus.
Bepaalde stoffen aanraken na het douchen. Als mijn handen net droog zijn kan ik geen sokken aanraken, dat voelt zo naar. Ik moet ze eerst insmeren. Mijn handen dus, niet de sokken.
Ik kan niet tegen pindakaas aan mijn hand, ik vind dat zo vreselijk. Met jam of iets dergelijks heb ik dat niet. Ik vind pindakaas overigens wel heel erg lekker. Voorzichtig brood smeren dus.
Bepaalde stoffen aanraken na het douchen. Als mijn handen net droog zijn kan ik geen sokken aanraken, dat voelt zo naar. Ik moet ze eerst insmeren. Mijn handen dus, niet de sokken.
vrijdag 28 oktober 2016 om 15:28
Lang haar, vooral wanneer mensen in het openbaar vervoer hun haar naar achter schudden of ze zich omdraaien en ik dat haar dan tegen me aankrijg. Yuk. Het idee dat ze de hele dag met dat haar overal tegenaan komen (of zo ermee uit hun bed gestapt zijn) en dat dan ongevraagd in mijn gezicht gedrukt krijg. Rasta-haar vind ik nog goorder. Vraag me dan altijd af wat voor soep je daarvan zou kunnen koken.
Gootstenen die na het afwassen niet uitgespoeld zijn. Van die resten drab, gemengd met schuim waar dan liefst nog zo'n kleurtje op zit (pasta-saus, curry, ...)
Houten ijsstokjes kan ik dan wel weer erg goed hebben. Vind het juist lekker om ze achteraf uit te zuigen en te be-kauwen. Vooral bij perenijsjes, jammie!
Gootstenen die na het afwassen niet uitgespoeld zijn. Van die resten drab, gemengd met schuim waar dan liefst nog zo'n kleurtje op zit (pasta-saus, curry, ...)
Houten ijsstokjes kan ik dan wel weer erg goed hebben. Vind het juist lekker om ze achteraf uit te zuigen en te be-kauwen. Vooral bij perenijsjes, jammie!