Vrijgezellenfeest

12-06-2010 21:03 104 berichten
Gisteren ben ik naar het 'mannen' vrijgezellenfeest van een collega geweest.. Een of andere pipo had bedacht dat het leuk was om te gaan paintballen en daarna te gaan gourmetten.. ..

De dames hadden tegelijkertijd ook een vrijgezellenfeest waarbij ze als groepje naar een kookcursus gingen om gezellig met elkaar te koken..

Tjemig de pemig.. wat zijn dat voor vrijgezellenfeesten!?

Vrijgezellenfeesten voor mannen horen te bestaan uit veel bier, flirten met wildvreemde vrouwen, minimaal 1 stripper (maar hopelijk meerdere) en een lapdance of een bezoek aan de bananenbar!.. Vrijgezellenfeesten horen NIET te bestaan uit 15 kerels die op hun buik door het bos kruipen, waarbij ze worden opgevreten door muggen en als ze niet uitkijken een verfbal in hun reet geschoten krijgen..

En vrouwen horen zich eerst helemaal klem te zuipen zodat alle remmingen er af zijn en dan met een hele groep wilde vrouwen naar een optreden van de Chip 'n' Dales of de London Knights, waarna ze slagroom van het gespierde lichaam van zo'n Chip 'n' Dale mogen likken en daarna nog een kroegentocht houden om vreemde kerels op te geilen!

Kookcursus?.. come on... Zelfs Kabouter en MV zouden dat niet zien zitten voor hun vrijgezellenfeest..

Zijn we echt zo braaf geworden allemaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 12 juni 2010 @ 21:37:

[...]

Beeldhouwen?.. haha .. je hebt uit baldadigheid niet een heel vunzig beeld gehouwen? nee dat lukte niet zo! Had zo'n medelijden met mijn zus, die net deed of ze het geweldig vond......
quote:monalisalove schreef op 12 juni 2010 @ 21:43:

Als hun wilde plannen waren doorgegaan, was ik dus niet meer getrouwd de volgende dag. Mijn zwagertje had geregeld dat ze een hotelovernachting in Duitsland gingen maken na een bezoek in een All inclusive bordeel. Nou dat had heel wat relaties uit onze vriendenkring gekost.haha ik had dit kunnen schrijven
een all inclusive bordeel gaat wel wat verder dan wat ik in gedachten had .. maar goed.. je moet dat soort dingen ook niet van te voren aankondigen.. gewoon inderdaad geheimhouding afspreken..
Mijn vrijgezellenfeest was om zes uur afgelopen. 's Middags wel te verstaan.

Als hun wilde plannen waren doorgegaan, was ik dus niet meer getrouwd de volgende dag. Mijn zwagertje had geregeld dat ze een hotelovernachting in Duitsland gingen maken na een bezoek in een All inclusive bordeel. Nou dat had heel wat relaties uit onze vriendenkring gekost.Alsof dat de enige mogelijkheid is voor een man om een bordeel te bezoeken.
quote:qwertuu schreef op 12 juni 2010 @ 21:49:

Mijn vrijgezellenfeest was om zes uur afgelopen. 's Middags wel te verstaan. Klokje rond toch?
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 21:49:

Alsof dat de enige mogelijkheid is voor een man om een bordeel te bezoeken.had je andere plannen dan?
Ben echt niet preuts ofzo, vind strippers prima, flirten vooral doen, maar sex met anderen op je vrijgezellenparty ook al is het onder het mom, was dronken en werd in een kamer opgesloten met die hoer.............en weet echt niet meer wat en hoe?! Zou het niet zo zijn dat die zogenaamde vrienden zelf een legitieme reden zoeken om vreemd te gaan????

Als hun wilde plannen waren doorgegaan, was ik dus niet meer getrouwd de volgende dag. Mijn zwagertje had geregeld dat ze een hotelovernachting in Duitsland gingen maken na een bezoek in een All inclusive bordeel. Nou dat had heel wat relaties uit onze vriendenkring gekost.

ECHT?!?!

Zwagertje heeft vast een flinke opdonder tussen zijn ogen gekregen van jou?
quote:boogje schreef op 12 juni 2010 @ 21:24:

[...]

Nou precies... een vrijgezellenavond is toch in theorie je laatste dag als "vrij" man/vrouw te vieren?.. Nog 1 keer de bloemetjes buiten kunnen zetten nu het nog kan.. ?Niet iedereen heeft in z'n vrijgezellenbestaan 'de bloemetjes' buiten gezet. Dus niet iedereen zal de laatste dag als vrijgezel ervaren als de laatste dag 'alles nog mag en kan' ...
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 21:50:

[...]

Klokje rond toch?Nog niet eens het halve klokje.

Als hun wilde plannen waren doorgegaan, was ik dus niet meer getrouwd de volgende dag. Mijn zwagertje had geregeld dat ze een hotelovernachting in Duitsland gingen maken na een bezoek in een All inclusive bordeel. Nou dat had heel wat relaties uit onze vriendenkring gekost.

All inclusive bordeel zou mij ook veel te ver gaan. Hoe kan je überhaupt bedenken dat het wel leuk zou zijn als de bruidegom vlak voor zijn trouwdag nog even vreemd gaat..

Wat is er mis met de good old stripper die gewoon uit de taart te voorschijn springt?
Zo'n stripper en zo vind ik ook sneu eerlijk gezegd. Het is 2010, voor je gaat trouwen heb je alle blote mannen / vrouwen gezien die je gezien wilt hebben en je hebt ze waarschijnlijk ook gen**kt, alle bloemetjes die je in je leven buiten hebt kunnen zetten heb je al lang en breed buiten gezet (en als dat niet zo is moet je niet gaan trouwen).

Zelf ken ik een paar jongens die een zakcentje bijverdienen als stripper, komen eigenlijk alleen op vrijgezellenfeesten, en ik vind ze allemaal lelijker dan mijn vriend. Van een blote pik ga ik ook niet giechelen en gillen.

Als mijn vriend een andere vrouw gaat betasten en slagroom van haar borsten gaat likken is het over tussen ons, of hij dat nu nu doet, of de dag voor de bruiloft (andersom trouwens ook).

Die vrijgezellenfeesten van nu vind ik ook saai, maar al dat gedoe om seks vind ik ook zo sneu echt. Het lijkt mij dus niet leuk om door mannen met een bananenblad voor hun geslacht bediend te worden en ik vind het ook niet superlollig om ijsklontjes in penisvorm te vinden in mijn drinken. Het leukst lijkt mij gewoon met al je vriendinnen een avond lekker eten, veel drinken en dansen en lol maken, daar hoeven wat mij betreft echt geen mannen aan te pas te komen.
quote:leefnu schreef op 12 juni 2010 @ 21:53:

[...]

Niet iedereen heeft in z'n vrijgezellenbestaan 'de bloemetjes' buiten gezet. Dus niet iedereen zal de laatste dag als vrijgezel ervaren als de laatste dag 'alles nog mag en kan' ...Of sommige mensen hebben jaren lang de bloemetjes buitengezet en zijn er nu verveeld door geraakt en gaan daarom trouwen, omdat die fase hen nu aantrekkelijk lijkt.
quote:monalisalove schreef op 12 juni 2010 @ 21:51:

Ben echt niet preuts ofzo, vind strippers prima, flirten vooral doen, maar sex met anderen op je vrijgezellenparty ook al is het onder het mom, was dronken en werd in een kamer opgesloten met die hoer.............en weet echt niet meer wat en hoe?! Zou het niet zo zijn dat die zogenaamde vrienden zelf een legitieme reden zoeken om vreemd te gaan????Ik vraag me af of al die helden op het moment dat ze in zo een club zitten echt tot aktie overkomen. Het is toch gewoon de spanning. Al die schaarsgeklede mooie meiden om je heen, misschien een beetje een lapdance hier en daar. En wat ik al zei. Wie meegaat moet gewoon hun mond houden. Dat is het spannende lijkt me. Jij weet niet wat hij gedaan heeft, hij weet niet wat jij gedaan hebt.
quote:Margaretha2 schreef op 12 juni 2010 @ 21:56:

Zo'n stripper en zo vind ik ook sneu eerlijk gezegd. Het is 2010, voor je gaat trouwen heb je alle blote mannen / vrouwen gezien die je gezien wilt hebben en je hebt ze waarschijnlijk ook gen**kt,

..

Van een blote pik ga ik ook niet giechelen en gillen.

Als mijn vriend een andere vrouw gaat betasten en slagroom van haar borsten gaat likken is het over tussen ons, of hij dat nu nu doet, of de dag voor de bruiloft (andersom trouwens ook).

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen vind ik.. Je zegt dat strippers saai en sneu zijn en dat je niet gaat giechelen van een blote pik, maar als je vriend slagroom van een stripper zou likken, zou jullie relatie over zijn?.. vind je dat niet wat extreem?
quote:Margaretha2 schreef op 12 juni 2010 @ 21:56:

Die vrijgezellenfeesten van nu vind ik ook saai, maar al dat gedoe om seks vind ik ook zo sneu echt. Het lijkt mij dus niet leuk om door mannen met een bananenblad voor hun geslacht bediend te worden en ik vind het ook niet superlollig om ijsklontjes in penisvorm te vinden in mijn drinken. Het leukst lijkt mij gewoon met al je vriendinnen een avond lekker eten, veel drinken en dansen en lol maken, daar hoeven wat mij betreft echt geen mannen aan te pas te komen.

Helemaal mee eens hoor. Al dat gedoe om seks enzo. Nee, doe dan gewoon een high tea, net zoals op mijn vrijgezellendag, met daarbij geserveerd de goddelijkste chocoladetaart die ik ooit geproefd heb. Daar heb ik een groter orgasme van gehad dan ik van willekeurig welke stripper had kunnen krijgen.

Oh oeps, ging het toch over seks.
quote:qwertuu schreef op 12 juni 2010 @ 21:54:

[...]

Nog niet eens het halve klokje. Had je een high tea?
Hahah nou wat schrijf ik. Een high tea dus. Ook lekker
jackie23

ECHT?!?!

Zwagertje heeft vast een flinke opdonder tussen zijn ogen gekregen van jou?[/quote]

hahaha hij heeft op een andere manier een flinke opdonder gekregen, zijn vriendinnetje bleek na een week de reden voor haar plotselinge uitdijen te hebben gevonden. Ze bleek al zes maanden zwanger zonder het te weten.
Hahahah, Iwannalive, en wat voor high tea. Ze wisten maanden later nog wie ik was.
Weet je waar je lekker kan high tea-en

www.debakkerswinkel.nl eet je je vingers bij op.
die scones met clotted cream en huisgemaakte jam...
Margarethaben het helemaal met je eens, vind het ook iets sneu's hebben, volwassen mannen die zich gedragen als pubers.

Man heeft een keer op een vrijgezellenfeest meegemaakt dat de oudere broers van de vrijgezel (type jaarenlang getrouwd, gezin, begin 40) in de discotheek 17 jarige meisjes proberen te versieren.

What are you thinking? vraag ik me dan af
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 22:02:

[...]

Ik vraag me af of al die helden op het moment dat ze in zo een club zitten echt tot aktie overkomen. Het is toch gewoon de spanning. Al die schaarsgeklede mooie meiden om je heen, misschien een beetje een lapdance hier en daar. En wat ik al zei. Wie meegaat moet gewoon hun mond houden. Dat is het spannende lijkt me. Jij weet niet wat hij gedaan heeft, hij weet niet wat jij gedaan hebt.Er is er meestal wel eentje bij die het aan zijn partner opbiecht of er over opschept of praat in zijn slaap of zo. En of ze dan wel of geen held zijn en tot de daad over gaan, je verzint dit gewoon niet, vind ik dan,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven