Vrijgezellenfeest

12-06-2010 21:03 104 berichten
Gisteren ben ik naar het 'mannen' vrijgezellenfeest van een collega geweest.. Een of andere pipo had bedacht dat het leuk was om te gaan paintballen en daarna te gaan gourmetten.. ..

De dames hadden tegelijkertijd ook een vrijgezellenfeest waarbij ze als groepje naar een kookcursus gingen om gezellig met elkaar te koken..

Tjemig de pemig.. wat zijn dat voor vrijgezellenfeesten!?

Vrijgezellenfeesten voor mannen horen te bestaan uit veel bier, flirten met wildvreemde vrouwen, minimaal 1 stripper (maar hopelijk meerdere) en een lapdance of een bezoek aan de bananenbar!.. Vrijgezellenfeesten horen NIET te bestaan uit 15 kerels die op hun buik door het bos kruipen, waarbij ze worden opgevreten door muggen en als ze niet uitkijken een verfbal in hun reet geschoten krijgen..

En vrouwen horen zich eerst helemaal klem te zuipen zodat alle remmingen er af zijn en dan met een hele groep wilde vrouwen naar een optreden van de Chip 'n' Dales of de London Knights, waarna ze slagroom van het gespierde lichaam van zo'n Chip 'n' Dale mogen likken en daarna nog een kroegentocht houden om vreemde kerels op te geilen!

Kookcursus?.. come on... Zelfs Kabouter en MV zouden dat niet zien zitten voor hun vrijgezellenfeest..

Zijn we echt zo braaf geworden allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het Chippendale....?

Ik ga nooit trouwen, maar áls ik zou gaan trouwen en iemand haalt het in zijn hoofd om zo'n vrijgezellenfeest voor mij te organiseren, dan is de vriendschap direct voorbij...vreselijk! Zo zit ik echt niet in elkaar.

Ik heb ook eigenlijk alleen maar van die burgerlijke vrijgezellenfeestje gehad..
O nee hoor! Hier gaan we nog steeds voor de laatste categorie

Maarre.. ligt het misschien aan de leeftijd? Of zeg ik nu iets wat ik niet mag zeggen
T ergste vind ik nog wel als dan de mannen en vrouwen aan het eind van de avond bij elkaar komen.
quote:luni schreef op 12 juni 2010 @ 21:10:

T ergste vind ik nog wel als dan de mannen en vrouwen aan het eind van de avond bij elkaar komen.en dan overdreven klef gaan doen?.. .. oh .. en als ze dan ook rekenschap moeten afleggen wat ze die avond allemaal uitgevreten hebben..
quote:jackie23 schreef op 12 juni 2010 @ 21:04:

Volgens mij is het Chippendale....?

Je weet toch wel wie Chip en Dale zijn he?..

quote:boogje schreef op 12 juni 2010 @ 21:14:

[...]

Je weet toch wel wie Chip en Dale zijn he?..

[afbeelding]

Zit ik toch anders in elkaar dan ik dacht!
2 keer een vrijgezellenavond gehad en dat was indrinken met champagne, uit eten op het terras, kroeg in en dansen.

Workshops (maakt niet uit welke) strippers etc. ik moet er allebei niet aan denken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Precies Boogje.Ieder zijn/haar ding maar zoiets is niet mijn idee van een vrijgezellenavond
Het klinkt alsof hij niet goed begreep dat het zijn laatste avond als ongetrouwde man was
quote:luni schreef op 12 juni 2010 @ 21:10:

T ergste vind ik nog wel als dan de mannen en vrouwen aan het eind van de avond bij elkaar komen.Ja belachelijk, dat is vast door de vrouwen bedacht. Oeps..
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 21:21:

Het klinkt alsof hij niet goed begreep dat het zijn laatste avond als ongetrouwde man was Nou precies... een vrijgezellenavond is toch in theorie je laatste dag als "vrij" man/vrouw te vieren?.. Nog 1 keer de bloemetjes buiten kunnen zetten nu het nog kan.. ?
Ik kwam laatst een groep meiden tegen ( vrijgezellenfeest ) die na het eten nog een afzakkertje namen...................vóór ze het " een nacht noemden " ; mijn stapavond moest nog beginnen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon lekker los gaan, hoerensloeren en trip down memory lane met je vrienden en eeuwige geheimhouding afzweren over wat er die nacht gebeurd is (ook al was dat niets).
Hahah Bianca.
Ik wil ook zéker weten zo'n ordinaire avond mocht ik ooit trouwens. Maar zelf tot nu toe ook alleen maar van die brave avondjes meegemaakt. Trouwens wel op verzoek steeds van de bruid in spé
heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn zus' vrijgezellen feest toendertijd aan haar toekomstige schoonzus heb overgelaten. (was zelf nog best jong en had haar wel wat 'cooler' ingeschat)

Uit eten en......... hier komt het........ beeldhouwen!!!!

Geen grap!

Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien.
Dat paintballen lijkt me nu juist wel leuk, maar voor 'n kookcursus zou ik bedanken en niet gaan.
Ik ben zo een vrouw die er een stokje voor heeft gestoken een wilde vrijgezellenavond van de mannen te boycotten. En ik ben er nog steeds blij om.
quote:elfje26 schreef op 12 juni 2010 @ 21:34:

Uit eten en......... hier komt het........ beeldhouwen!!!!

Geen grap!

Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien.Beeldhouwen?.. haha .. je hebt uit baldadigheid niet een heel vunzig beeld gehouwen?
quote:monalisalove schreef op 12 juni 2010 @ 21:37:

Ik ben zo een vrouw die er een stokje voor heeft gestoken een wilde vrijgezellenavond van de mannen te boycotten. En ik ben er nog steeds blij om.want?
Uuuh nou... het is wel lekker veilig;)

Denk als je als vrienden een 'echte' vrijgezellen nacht organiseerd met strippers, bananenbar, veel drank en noem maar op, je nog wel wat gepikeerde reacties kunt verwachten van de toekomstige bruid.

(niet dat ik zo in elkaar zit hoor, helemaaaaal niet;)
Als hun wilde plannen waren doorgegaan, was ik dus niet meer getrouwd de volgende dag. Mijn zwagertje had geregeld dat ze een hotelovernachting in Duitsland gingen maken na een bezoek in een All inclusive bordeel. Nou dat had heel wat relaties uit onze vriendenkring gekost.
Vrijgezellen feesten zijn zo 2009 en vooral er saai en duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven