Vrijgezellenfeest

12-06-2010 21:03 104 berichten
Gisteren ben ik naar het 'mannen' vrijgezellenfeest van een collega geweest.. Een of andere pipo had bedacht dat het leuk was om te gaan paintballen en daarna te gaan gourmetten.. ..

De dames hadden tegelijkertijd ook een vrijgezellenfeest waarbij ze als groepje naar een kookcursus gingen om gezellig met elkaar te koken..

Tjemig de pemig.. wat zijn dat voor vrijgezellenfeesten!?

Vrijgezellenfeesten voor mannen horen te bestaan uit veel bier, flirten met wildvreemde vrouwen, minimaal 1 stripper (maar hopelijk meerdere) en een lapdance of een bezoek aan de bananenbar!.. Vrijgezellenfeesten horen NIET te bestaan uit 15 kerels die op hun buik door het bos kruipen, waarbij ze worden opgevreten door muggen en als ze niet uitkijken een verfbal in hun reet geschoten krijgen..

En vrouwen horen zich eerst helemaal klem te zuipen zodat alle remmingen er af zijn en dan met een hele groep wilde vrouwen naar een optreden van de Chip 'n' Dales of de London Knights, waarna ze slagroom van het gespierde lichaam van zo'n Chip 'n' Dale mogen likken en daarna nog een kroegentocht houden om vreemde kerels op te geilen!

Kookcursus?.. come on... Zelfs Kabouter en MV zouden dat niet zien zitten voor hun vrijgezellenfeest..

Zijn we echt zo braaf geworden allemaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuweauto schreef op 12 juni 2010 @ 23:07:

ik heb nu onwijs zin om op stap te gaan..Als ik niet al in mijn pyama op de bank zou hangen, zou ik ook zo gaan, maar farmville roept
Semper ubi sub ubi
quote:Idreamofgenie schreef op 12 juni 2010 @ 23:09:

[...]

Als ik niet al in mijn pyama op de bank zou hangen, zou ik ook zo gaan, maar farmville roept hahaha die van mij hoef ik morgen pas te oogsten..
quote:boogje schreef op 12 juni 2010 @ 21:03:

Gisteren ben ik naar het 'mannen' vrijgezellenfeest van een collega geweest.. Een of andere pipo had bedacht dat het leuk was om te gaan paintballen en daarna te gaan gourmetten.. ..

?wat vond je collega ervan?
Ik vind vrijgezellenfeesten wat achterhaald.

Alle mensen die vandaag nog trouwen, wonen meestal al jarenlang samen en hebben hun vrijgezelle leven al lang achter zich. Doen alsof trouwen nou zo'n enorme overgang is dat je nog een keer flink de beest uit moet hangen, vind ik een soort valse symboliek. Ook nadat je getrouwd bent, kun je gewoon nog prima op stap met vrienden of vriendinnen, met ongeveer dezelfde beperkingen als in de tijd toen je nog samenwoonde.

Los daarvan vind ik huwelijken over het algemeen best leuk om bij te wonen, maar ook erg tijdrovend en kostbaar. Een vrijgezellenfeest komt daar nog eens bovenop en is weer een extra aanslag op je portemonnee en vrije tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven