Vrijmiboto 06-08
vrijdag 6 augustus 2010 om 14:14
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:37
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:37
quote:duploo schreef op 06 augustus 2010 @ 15:34:
[...]
Klinkt super leuk!
Maarreh.. hoe kan dat nou kosteloos zijn? Opmaken met viltstiften of waterverf die je toch in de kast hebt staan? Kettingen maken van projpjes papier uit de oud papier bak? (best een leuk idee trouwens), Foto's afrukken in je eigen docu? Doosjes versieren met steentjes en macaronimaandjes?
Best creatief van mezelf trouwens
Opmaken met oude make-up die door mijn schoonouders (hebben een drogisterij) weggegooid zou worden.
Kettingen maken met kralen die we zelf van papier hebben gemaakt.
Foto's gratis laten afdrukken bij mijn schoonouders.
En oude doosjes en fotolijstjes die je toch al in de kast had liggen en waar je niets mee doet versieren met schelpen etc.
Héél creatief van je zelfs!
[...]
Klinkt super leuk!
Maarreh.. hoe kan dat nou kosteloos zijn? Opmaken met viltstiften of waterverf die je toch in de kast hebt staan? Kettingen maken van projpjes papier uit de oud papier bak? (best een leuk idee trouwens), Foto's afrukken in je eigen docu? Doosjes versieren met steentjes en macaronimaandjes?
Best creatief van mezelf trouwens
Opmaken met oude make-up die door mijn schoonouders (hebben een drogisterij) weggegooid zou worden.
Kettingen maken met kralen die we zelf van papier hebben gemaakt.
Foto's gratis laten afdrukken bij mijn schoonouders.
En oude doosjes en fotolijstjes die je toch al in de kast had liggen en waar je niets mee doet versieren met schelpen etc.
Héél creatief van je zelfs!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:40
quote:Spijker schreef op 06 augustus 2010 @ 15:39:
Waar is de gastvrouw? De gastvrouw daar is toch altijd wel wat over te roddelen als ze even de kamer uit is?
Dus pssssst, wie weet er nog een roddel over Paque?
Ze is niet scheutig met de drank en hapjes hé?
En de asbakken worden ook niet zoveel schoongemaakt
Waar is de gastvrouw? De gastvrouw daar is toch altijd wel wat over te roddelen als ze even de kamer uit is?
Dus pssssst, wie weet er nog een roddel over Paque?
Ze is niet scheutig met de drank en hapjes hé?
En de asbakken worden ook niet zoveel schoongemaakt
"ik ben het, Barbabelladingdong"
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:43
quote:Potjethee schreef op 06 augustus 2010 @ 15:34:
[afbeelding]
En hier nog wat vette hapjes, rechtstreeks uit de frituurpan.
Die lijkt verdomt veel op de hapjes van vorige week vrijmiboto, ze zijn wel vers he!
Ik heb net even hapjes bij de Appie gehaald maar het halve bejaardentehuis die er tegenover zit dacht dat ook. Ohhhh wat ben je dan lang onderweg om een paar dingetjes te halen.
[afbeelding]
En hier nog wat vette hapjes, rechtstreeks uit de frituurpan.
Die lijkt verdomt veel op de hapjes van vorige week vrijmiboto, ze zijn wel vers he!
Ik heb net even hapjes bij de Appie gehaald maar het halve bejaardentehuis die er tegenover zit dacht dat ook. Ohhhh wat ben je dan lang onderweg om een paar dingetjes te halen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:44
vrijdag 6 augustus 2010 om 15:45