Vroeger had iedereen hetzelfde in huis ...
maandag 31 december 2018 om 14:19
Volgens mij was het aanbod van gebruiksvoorwerpen en etenswaren vroeger veel beperkter. Ik ben van begin jaren zeventig en meen me te herinneren dat tot halverwege de jaren tachtig er heel veel producten zo ongeveer bij iedereen in huis waren. Plak in dit topic de plaatjes van van alles wat bij je halve familie en kennissenkring te vinden was. Ook producten uit de supermarkt zijn welkom (bv slechts één soort bronwater)
maandag 31 december 2018 om 22:38
Die koffer zag ik (met inhoud) vandaag nog bij de kringloop zien liggen. De Mamamini in het Noorderplantsoen in Groningen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

maandag 31 december 2018 om 22:43
Ja haha. Nu moet je een modem gaan resetten, kabels erin en eruit halen. Code opnieuw invoeren! Het is er niet makkelijker op geworden. Die klap deed het hem.
TO dank je trouwens voor dit topic. Ik ben hier de avond mee doorgekomen. Vuurwerk is hier echt heftig en niet echt mijn ding.

maandag 31 december 2018 om 22:43
maandag 31 december 2018 om 22:44
Begin middelbare school vond ik het erg grappig om eerst een naam en huisnummer in een naburige stad op te zoeken in het telefoonboek, daarna het telefoonnummer van een bakker uit die stad en dan een slagroomtaart bestellen en laten bezorgen. Paar keer gedaan... nummerherkenning was er ook nog niet

maandag 31 december 2018 om 22:46
rapanui schreef: ↑31-12-2018 22:44Begin middelbare school vond ik het erg grappig om eerst een naam en huisnummer in een naburige stad op te zoeken in het telefoonboek, daarna het telefoonnummer van een bakker uit die stad en dan een slagroomtaart bestellen en laten bezorgen. Paar keer gedaan... nummerherkenning was er ook nog niet
Whahaha hier ook. Ook bij de bakker een hele bestelling opgeven.

maandag 31 december 2018 om 22:47
rapanui schreef: ↑31-12-2018 22:44Begin middelbare school vond ik het erg grappig om eerst een naam en huisnummer in een naburige stad op te zoeken in het telefoonboek, daarna het telefoonnummer van een bakker uit die stad en dan een slagroomtaart bestellen en laten bezorgen. Paar keer gedaan... nummerherkenning was er ook nog niet
Wij zaten nog op de lagere school. Bakker moet toch ergens geweten hebben dat het niet klopte.
maandag 31 december 2018 om 22:48
Nooit gedaan , maar wel een pagina uit de telefoonboek scheuren om daarna naar de dichtsbijzijnde cel te lopen:rapanui schreef: ↑31-12-2018 22:44Begin middelbare school vond ik het erg grappig om eerst een naam en huisnummer in een naburige stad op te zoeken in het telefoonboek, daarna het telefoonnummer van een bakker uit die stad en dan een slagroomtaart bestellen en laten bezorgen. Paar keer gedaan... nummerherkenning was er ook nog niet

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

maandag 31 december 2018 om 22:57
Waarom kom ik in de kringloopwinkel nooit die schijfjes voor de viewmaster tegen?
Zoon kreeg laatst bij een open dag van bouwbedrijven een viewmaster met plaatjes van hun projecten. Hij heeft dus maar één schijfje.
Mijn vriendinnetje had vroeger zo'n ding. En ook een soort videocamera, hetzelfde idee als de viewmaster.
Zoon kreeg laatst bij een open dag van bouwbedrijven een viewmaster met plaatjes van hun projecten. Hij heeft dus maar één schijfje.
Mijn vriendinnetje had vroeger zo'n ding. En ook een soort videocamera, hetzelfde idee als de viewmaster.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 31 december 2018 om 23:07

maandag 31 december 2018 om 23:18
Nu ik die ene bril met dia dingetjes en dokter bibber voorbij zie komen moest ik meteen hieraan denken, de zenuwspiraal:

Vroeger bij handenarbeid en techniekles meerdere malen zelf eentje moeten maken en dan was het de kunst om hem zo moeilijk mogelijk te maken zodat al je klasgenootjes het einde bijna niet konden halen

Vroeger bij handenarbeid en techniekles meerdere malen zelf eentje moeten maken en dan was het de kunst om hem zo moeilijk mogelijk te maken zodat al je klasgenootjes het einde bijna niet konden halen

maandag 31 december 2018 om 23:22
Die overleven vaak niet zo lang. Maar kijk eens op bijvoorbeeld eBay.Snoesje666 schreef: ↑31-12-2018 22:57Waarom kom ik in de kringloopwinkel nooit die schijfjes voor de viewmaster tegen?