Vrouwenautootje

02-11-2011 10:34 154 berichten
Ik las net in een ander topic het woord "Vrouwenautootje".

Zijn er meer mensen die hier spontaan buikloop van krijgen? Waarom een specifiek Vrouwenautootje?

Ik zie mijzelf niet in een knalroze Fiat 500, houdt ook niet van de eeuwige Twingo met verschoten roze lak of het jaren -90 Paars en vindt Volkswagen Lupootjes lijken op een soort Rolschaatsen.

Ik wil ze groot, hard en robuust. Ik wil er mee door de blubber kunnen crossen, Leasebakrijders in Audi's angst mee aanjagen en minstens 2 parkeerplekken bij de Albert Heijn nodig hebben. Als ik mijn 4-wheeldrive Monster start moet het schoolplein vol bakfietstrutten uiteenstuiven van de schrik.

De meest vreselijke vrouwenautootjes (volgens Nastik) op een rij:

Weer een Gooisch Truttendorp blij verrast met een lading roze Fiaatjes:

Het toppunt van Ik Wil Wel Maar Ik Kan Niet:

Uiteraard is dit topic met een korreltje zout te nemen, maar ik vroeg me af of er meer vrouwen opgewonden raken van Stoere Auto's. Uiteraard weet ik dat de definitie van Ruig, Stoer op geheel eigen wijze is in te vullen.
Dit voor op een zonnige zomerdag.

Alle reacties Link kopieren
Toevoeging;

Een audi Q7 vind ik ook een prachtwagen. En dan het liefst in het wit met zwarte velgen *kwijl kwijl*
Eindelijk een medestander!

Al jaren, eigenlijk sinds ik me kan heugen, ben ik dol op grote auto's. Grote zwarte auto's! Roze, paars, zilvergrijs en wit vind ik niet mooi. Een auto moet donker zijn en dan het liefste zwart met leren bekleding en minimaal 250 PK.

Mijn favoriete merk is BMW. Momenteel heb ik een Volvo XC90 (veel kinderen), maar mijn favoriet blijft toch mijn laatste BMW. Zwart, tien jaar oud, heel veel PK en mooi! Helaas was ie te klein voor mijn kinderschare, anders had ik hem nooit weggedaan.

Voor de BMW had ik een Saab en dat vond ik eigenlijk niets. Nee, BMW, Audi, Mercedes en Porsche, dat vind ik geweldige auto's!

(al vind ik de Mini ook enig. Dat is dan ook de enige kleine auto die ik ooit zou willen hebben!)
heerlijk zo,n jeep, begin er niet aan.

je kan er 2 op 1 mee wegspuiten, maar als zo,n ding een jaar of 4 oud is begint ie uit elkaar te vallen.

en is ie ineens geen bal meer waard.
wij slapen nooit.
Helemaal met je eens! Ik heb geen auto, rij wel vaak in de Tahoe van mn vriend:

Heerlijk!
Ik hou ook van grote stoere auto 's.

Een Cherokee of Range Rover vind ik voor proleten, maar voorderest mag het stoer en groot.

Een Audi, Lexus (nieuwste) etc.

De enige vrouwenauto die ik wil hebben: Fiat 500 (oud model).

Wat is erg vind; mannen in 'vrouwenauto's'. Een man in een Twingo of Suzuki Alto. Afknapper! Echte mannen rijden in echte auto's.
Ik heb één van de bovenstaande 'vrouwenautootjes' en ben er erg blij mee!

We hebben een dure 'gezinsbak' die ik vanzelfsprekend neem als ik 's avonds of in het weekend weg moet. Maar die auto is de hele dag weg, mijn man heeft die auto voor zijn werk nodig.

Op mijn werk moeten we allemaal met openbaar vervoer komen i.v.m. een ernstig tekort aan parkeerplaatsen in de parkeergarage.

Dus mijn 'vrouwenautootje' rijdt hier alleen maar rond in het dorp, naar de supermarkt en naar de sportschool. Zou toch zonde zijn om die ritjes in een benzineslurpend monster te doen .....
quote:sweetheart23 schreef op 02 november 2011 @ 10:55:

Wat een leuk topic!

Ik word zeer zeker opgewonden van Grote Stoere Auto's

Ben begonnen met een BMW 3 serie die ik tot grote spijt had ingeruild tegen een mini cooper. Binnen een half jaar heb ik die weer ingeruild voor BMW 1 serie. Heb nu een 116 en die gaat voor mijn gevoel veel te langzaam. Ben nu op zoek naar een audi a4 nieuw model.. En het liefst wordt het een BMW X6 maar dan zal ik toch echt nog eventjes door moeten sparen. Het kan voor mij niet groot genoeg zijn of snel genoeg gaan.. Maar bij het zien van een grote snelle bak gaat mijn hartje toch echt wel sneller van kloppen! HahaAutoVrouw naar mijn hart! Nieuwe A4 is zeker een fijne auto. Heb ik in gelest.
Hahaha, ik ben blij dat ik niet de enige ben Hipslala
Cateautje, de 8c inderdaad een mooie auto. Heb ik al menig maal in mogen zitten, leuk leuk leuk. Helaas nog niet mee gereden.

Zo zit ik voor mijn werk ook regelmatig in kleine auto's. Ik voel mij daar absoluut niet veilig in, kom gewoon (veel) vermogen te kort.

@sweetheart, gelukkig dat smaken verschillen. Niets mis met BMW. wel met de X6.
quote:Joyce48 schreef op 02 november 2011 @ 11:00:

Ik heb één van de bovenstaande 'vrouwenautootjes' en ben er erg blij mee!

We hebben een dure 'gezinsbak' die ik vanzelfsprekend neem als ik 's avonds of in het weekend weg moet. Maar die auto is de hele dag weg, mijn man heeft die auto voor zijn werk nodig.

Op mijn werk moeten we allemaal met openbaar vervoer komen i.v.m. een ernstig tekort aan parkeerplaatsen in de parkeergarage.

Dus mijn 'vrouwenautootje' rijdt hier alleen maar rond in het dorp, naar de supermarkt en naar de sportschool. Zou toch zonde zijn om die ritjes in een benzineslurpend monster te doen .....Is ook zonde, alles binnen een straal van 12 kilometer van mijn huis doe ik op de fiets. Is goed voor mijn conditie. Tenzij het met bakken uit de lucht komt.
Dit vind ik ook het snoepje van de week.

aah ik wil een toyota tundra, dodge ram of een ford mustang..kwijl... ik rij nu in een ford fiesta..
.
quote:valentinamaria schreef op 02 november 2011 @ 10:58:

heerlijk zo,n jeep, begin er niet aan.

je kan er 2 op 1 mee wegspuiten, maar als zo,n ding een jaar of 4 oud is begint ie uit elkaar te vallen.

en is ie ineens geen bal meer waard.Ik heb een Chief uit '79 en een Cherokee uit Amerika van begin jaren 90. Nooit problemen.
Die Alfa Romeo: hebben!

Een Aston Martin: cool.

Winston Gerschtanowitz en Bram Moszkowicz hebben er een, dat geluid dat eruit komt!

Daar wil ik mee door de Schipholtunnel blazen.
[quote]hipslala schreef op 02 november 2011 @ 11:00:

Ik hou ook van grote stoere auto 's.

Een Cherokee of Range Rover vind ik voor proleten, maar voorderest mag het stoer en groot.

Een Audi, Lexus (nieuwste) etc.

De enige vrouwenauto die ik wil hebben: Fiat 500 (oud model).

Wat is erg vind; mannen in 'vrouwenauto's'. Een man in een Twingo of Suzuki Alto. Afknapper! Echte mannen rijden in echte auto's.[/quote]

Het ligt er natuurlijk wel aan hoe belangrijk iemand een auto vind. Ik ben opgegroeid in een gezin waarin auto's belangrijk waren. Mijn vader is gek op Audi's en heeft iedere twee jaar een nieuwe A6.

De ouders van mijn vriend zien auto's als vervoersmiddelen. Niets bijzonders aan een auto volgens mijn schoonouders. Prima. Zij geven dus niet veel geld uit aan auto's en vriend ook niet. Niet mee opgegroeid en hij vindt het jammer van het geld om dure auto's te kopen. We hebben samen wel een auto die we graag samen zouden kopen over enkele jaren, de Nissan Juke of Qashqai.

Nu rijdt hij in een Twingo, voor z'n werk. Net begonnen met werken, dus veel geld om een auto te kopen is er niet en een huis kopen vinden we nu wat belangrijker. En toch is het een echte man
quote:Cateautje schreef op 02 november 2011 @ 11:02:

Dit vind ik ook het snoepje van de week.

[afbeelding]Zoiets rijd hier ook. Met daarin een heel klein, schattig blond vrouwtje.
quote:Nastik schreef op 02 november 2011 @ 11:02:

Is ook zonde, alles binnen een straal van 12 kilometer van mijn huis doe ik op de fiets. Is goed voor mijn conditie. Tenzij het met bakken uit de lucht komt.Tja, daar heb je mijn zwakke punt te pakken: ik heb een bloedhekel aan fietsen ..... Wandelen is prima, maar te tijdrovend en lastig met de boodschappen, dus pak ik al heel snel mijn 'vrouwenautootje'
de chrysler 300c, zucht.....
wij slapen nooit.
Natuurlijk vindt de ene persoon een auto belangrijker dan de auto, maar van een man in een tuttenbak word ik niet geil.

Dan liever een man met alleen een fiets.
quote:hipslala schreef op 02 november 2011 @ 11:08:

Natuurlijk vindt de ene persoon een auto belangrijker dan de auto, maar van een man in een tuttenbak word ik niet geil.

Haha, ik had niets te kiezen;) Vriend kreeg een auto toen we al een relatie hadden..En het is nodig voor z'n werk.

Ik vind het af en toe wel jammer, ik hou van mooie auto's. Maar als ik rationeel denk, dan is het op dit moment zeker jammer van het geld.
Ik rijd in een BMW 1 serie, een witte en dat vind ik echt een vrouwenauto.

Een man daarin staat gewoon niet zo.

Begin volgend jaar gaat ie eruit. Ben me nog aan het beraden wat ik dan ga rijden, dit toppik inspireert wel.
quote:hipslala schreef op 02 november 2011 @ 11:08:

Of een man die je voor het eerst thuis komt ophalen en dan in een VW Polo of Golf uit '89 aankomt. Of zo'n roestende Japanner uit het jaar 0.

Of een Plastic Gepimpte Fast en Furious-ding.
Mijn natte droom...

Nu nog even doorsparen..:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven