Waar lees jij 'm ?

31-10-2009 12:14 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdags valt de nieuwe Viva in de bus hier....> Dan leest vrouwlief 'm, meestal een vriendin die hier is ook.... Beiden op de bank...

En ik..... Neem m mee naar boven, ga fijn een potje kleien en lees daar de viva ! Waar lezen jullie 'm ?

Aliquando et insanire lucundum est
quote:Bergje65 schreef op 31 oktober 2009 @ 12:23:

Welke man vindt het interessant om te weten waar vrouwen hun Viva lezen?Iemand die even wil laten weten dat hij 'gaat zitten kleien' als hij de Viva leest
Niet
quote:AgentL schreef op 31 oktober 2009 @ 13:46:

[...]

Iemand die even wil laten weten dat hij 'gaat zitten kleien' als hij de Viva leest Ik ga hiervan dus echt over mn nek... om diverse redenen! Maar ja, dat was al duidelijk!
quote:AgentL schreef op 31 oktober 2009 @ 13:46:

[...]

Iemand die even wil laten weten dat hij 'gaat zitten kleien' als hij de Viva leest

Zat er onlangs dan een potje klei bij de Viva? Jammer dat ik dat gemist heb!

Ik koop de Viva eigenlijk alleen als ie voor 1 euro in de winkel ligt en dan lees ik hem op de bank.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 31 oktober 2009 @ 14:02:

[...]

Zat er onlangs dan een potje klei bij de Viva? Jammer dat ik dat gemist heb!

Ik koop de Viva eigenlijk alleen als ie voor 1 euro in de winkel ligt en dan lees ik hem op de bank.Ja, bruine. Beetje warm en glibberig. Rembo is vast een kunstenaar!
Creatief met kurkViva.
Niet. Las em heel vroeger op mijn werk nog wel eens, maar sindsdien niet meer.
Niet. Was van plan het jubileumnummer te kopen, maar na de tegenvallende verhalen hier op het forum heb ik dat ook niet gedaan.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven