Waar werd je vandaag blij van?
dinsdag 16 december 2025 om 11:14
Ik werd heel blij dat het een van mijn kinderen in zijn eentje gelukt is de hypotheek voor de aankoop van zijn eerste huis er door te krijgen. Het is geen groot huis, het is een appartementje en het zal passen en meten worden maar het is wel helemaal van hem! Zo fijn!
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
dinsdag 16 december 2025 om 11:45
Dank je wel. Ja, maar dat gaat stapje voor stapje gebeuren, hij doet nu alleen een nieuwe vloer en geeft de muren een lik verf. De rest komt later.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
dinsdag 23 december 2025 om 10:12
Klein geluk; er vliegen ganzen over die zo mooi gakken. Dan denk ik altijd terug aan de tekenfilms van Niels Holgersson en Akka
https://www.youtube.com/watch?v=XF1yKQi ... weV1Tn2w0a
https://www.youtube.com/watch?v=XF1yKQi ... weV1Tn2w0a
woensdag 24 december 2025 om 12:41
Wat fijn om te lezen! Geniet van deze dagen!
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
woensdag 24 december 2025 om 16:05
Dat is toch een hele goede vooruitgang.-Nina- schreef: ↑24-12-2025 13:55Dankjewel. Ik heb december altijd een moeilijke maand gevonden door jarenlange eetproblemen. Altijd die etentjes, kerstborrels en meer van dat soort dingen, het bezorgt me enorm veel stress. Een etentje van de personeelsvereniging? Iedereen vindt het leuk, maar ik zie er altijd vreselijk tegenop. Oudjaarsborrel in de buurt net zo. Ik vind etentjes nog steeds heel erg moeilijk, maar heb het nu steeds meer in de hand.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
woensdag 24 december 2025 om 22:15
woensdag 24 december 2025 om 23:41
De liefste schoonouders van de wereld.
Ons hele gezin in dezelfde kerstpyjama.
Mn kind dat mijn spullen stond door te graven om te zoeken of er iets bij zat om te gebruiken.
Mijn gisteren van een lieverd gekregen sokken.
De vriendin die zomaar aan de deur stond met kleding die ze niet meer wilde, en een klein cadeautje met grote betekenis.
Ons hele gezin in dezelfde kerstpyjama.
Mn kind dat mijn spullen stond door te graven om te zoeken of er iets bij zat om te gebruiken.
Mijn gisteren van een lieverd gekregen sokken.
De vriendin die zomaar aan de deur stond met kleding die ze niet meer wilde, en een klein cadeautje met grote betekenis.
vrijdag 26 december 2025 om 22:34
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in