Waar werd je vandaag blij van?

18-06-2024 19:12 187 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wel even behoefte aan een positief topic.

Ik ben blij met mijn lieve man die uitgebreid kookte en de kinderen die schaterden van het lachen tijdens het spelen.
Vandaag werd ik ontzettend blij van 2 flessen wijn in de aanbieding bij Gall & Gall. En dan nog van mijn favoriete wijn ook. Heerlijk voor dit weekend! :cheer2:
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
anoniem_6966344e9d499 wijzigde dit bericht op 10-11-2025 22:26
Reden: Toch niet blij…
0.00% gewijzigd
Ik werd heel blij dat het een van mijn kinderen in zijn eentje gelukt is de hypotheek voor de aankoop van zijn eerste huis er door te krijgen. Het is geen groot huis, het is een appartementje en het zal passen en meten worden maar het is wel helemaal van hem! Zo fijn! :jump: :hello: :cheer2: :cheer:
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Gefeliciteerd :cheer: !!!!

Moet er veel gedaan worden aan het huis?
Dank je wel. Ja, maar dat gaat stapje voor stapje gebeuren, hij doet nu alleen een nieuwe vloer en geeft de muren een lik verf. De rest komt later.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Vandaag werd ik blij want ben gezellig naar een vriendin geweest. Heerlijk om ff bij te kletsen en samen koffie te drinken en te lachen.
Klein geluk; er vliegen ganzen over die zo mooi gakken. Dan denk ik altijd terug aan de tekenfilms van Niels Holgersson en Akka :)
https://www.youtube.com/watch?v=XF1yKQi ... weV1Tn2w0a
Een kind dat vroeg 'mama, kom je nog even bij me liggen' 🥰
Thuiskomen in het donker, en dan in de tuin al die lichtjes zien twinkelen.
De gezelligheid die de kerstboom geeft.
Leuk al die blije berichten :heart:
Blij van de zon die door het raam de woonkamer in schijnt en het dubbelglas wat in de stook-kosten scheelt want de verwarming hoeft niet aan en het kwik blijft bij 21 graden stoken. :heart:
Dat ik me dit jaar met kerst een keer me geen zorgen hoef te maken over eten, feestjes waarvoor ik word uitgenodigd, uit eten met collega's, afvallen en calorieën e.d. omdat ik mijn streefgewicht heb behaald begin deze maand. :daisy:
-Nina- schreef:
24-12-2025 12:13
Dat ik me dit jaar met kerst een keer me geen zorgen hoef te maken over eten, feestjes waarvoor ik word uitgenodigd, uit eten met collega's, afvallen en calorieën e.d. omdat ik mijn streefgewicht heb behaald begin deze maand. :daisy:
Wat fijn om te lezen! Geniet van deze dagen! :cheer2:
,
anoniem_69746b98114b3 wijzigde dit bericht op 23-01-2026 21:55
99.65% gewijzigd
1. Hoe het licht in de woonkamer valt nu.
2. Dat ik even een paar uur alleen ben voor de kerst-frenzy losbarst
3. De mevrouw van de Specsavers
4. Het feit dat ik leef
Het enthousiasme van de hond die rende over het strand, voor me uit en weer terug om me aan te doen met z'n neus. :puppy: :flirting:
-Nina- schreef:
24-12-2025 13:55
Dankjewel :heart: . Ik heb december altijd een moeilijke maand gevonden door jarenlange eetproblemen. Altijd die etentjes, kerstborrels en meer van dat soort dingen, het bezorgt me enorm veel stress. Een etentje van de personeelsvereniging? Iedereen vindt het leuk, maar ik zie er altijd vreselijk tegenop. Oudjaarsborrel in de buurt net zo. Ik vind etentjes nog steeds heel erg moeilijk, maar heb het nu steeds meer in de hand.
Dat is toch een hele goede vooruitgang. :)
Dat ik zoveel lieve buren heb, die me altijd helpen als er iets is. En ik hun. Net stond een buurvrouw aan de deur met een hele lieve kerstkaart. Waar heb ik dit aan verdiend?
MadameBijoux schreef:
24-12-2025 16:05
Dat is toch een hele goede vooruitgang. :)

Zeker weten!
De liefste schoonouders van de wereld.
Ons hele gezin in dezelfde kerstpyjama. ❤️
Mn kind dat mijn spullen stond door te graven om te zoeken of er iets bij zat om te gebruiken.
Mijn gisteren van een lieverd gekregen sokken.
De vriendin die zomaar aan de deur stond met kleding die ze niet meer wilde, en een klein cadeautje met grote betekenis.
-Nina- schreef:
24-12-2025 22:15
Zeker weten!
❤️
MadameBijoux schreef:
26-12-2025 10:34
❤️

Dankjewel. :heart:
Alle cadeautjes weer uitgepakt.
Ik tegen zoon van 4.
“Waar ben je het meest blij mee?”
“Met jou” en dan een dikke knuffel

❤️
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Met ons hele gezin op stap, iedereen die er zin in heeft, gelach.
Vanavond op de bank met kerstmuziek aan en kerstpuzzel maken terwijl de anderen om me heen kleuren, lezen, raadsels oplossen. Kneuterig.
De zon die zo heerlijk scheen en de heldere lucht.
Zo blij dat MonsieurBijoux de hele week vrij is en we extras leuke dingen kunnen gaan doen. :heart:
Mijn ontzettend glimmend schoongemaakte oven en afzuigkap. Woehoe.
Bijpraten met iemand die ik lief.
Zitten op een terras met een deken, naast een vuurtje, uitzicht over het water. ❤️

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven