Waar werd je vandaag blij van?
donderdag 2 oktober 2025 om 18:29
Niemand verder? Ik snap dat het ook leuk is, als ik blije dingen meld, maar hier helaas alleen op bed gelegen.
En ik word er blij van om jullie blije dingen te lezen en het helpt mij ook om te bedenken dat de dingen die jullie blij maakt, ook dingen zijn die mij in mijn leven blij zouden moeten maken.
Soort fake it, till you make it ofzo
En ik word er blij van om jullie blije dingen te lezen en het helpt mij ook om te bedenken dat de dingen die jullie blij maakt, ook dingen zijn die mij in mijn leven blij zouden moeten maken.
Soort fake it, till you make it ofzo
donderdag 2 oktober 2025 om 18:33
Mijn lief die kookt, succesvolle bijscholingsdag zonder al te overprikkeld raken, een lekker warm huis, de auto van mijn ouders die ik kan lenen als zij op vakantie zijn, mooi weer vandaag maar niet te warm, lekkere lunch, thuis komen in opgeruimd huis, leuke weekend plannen. Zoveel om blij van te worden

donderdag 2 oktober 2025 om 18:34
Vandaag gebeld door een maatjesorganisatie dat iemand mij heeft uitgekozen (op basis van mijn interesses) om mijn maatje te worden! Dat zijn vrijwilligers die iets leuks met je willen ondernemen en dat kan vanalles zijn. Binnenkort kennismaking en hopelijk is er een klik. Het maatje klinkt heel leuk aan de hand van de beschrijving. Ben zo blij!
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in