Waar werd je vandaag blij van?

18-06-2024 19:12 131 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wel even behoefte aan een positief topic.

Ik ben blij met mijn lieve man die uitgebreid kookte en de kinderen die schaterden van het lachen tijdens het spelen.
Van de zon op mn snoet vanmiddag.

En van iemand die me zomaar even belde om iets te vertellen wat ze even kwijt moest.
Ik ben bij met huishouden, gesport én boodschappen gedaan en een lekker rijstgerecht gegeten. :) Al Bedenk ik me nu dat ik de eieren ben vergeten, maar oh well.
EINDELIJK is de glazenwasser gekomen en heb ik hier in huis weer een heldere kijk op de wereld!

Heerlijk.
Niemand verder? Ik snap dat het ook leuk is, als ik blije dingen meld, maar hier helaas alleen op bed gelegen.

En ik word er blij van om jullie blije dingen te lezen en het helpt mij ook om te bedenken dat de dingen die jullie blij maakt, ook dingen zijn die mij in mijn leven blij zouden moeten maken.

Soort fake it, till you make it ofzo
Mijn lief die kookt, succesvolle bijscholingsdag zonder al te overprikkeld raken, een lekker warm huis, de auto van mijn ouders die ik kan lenen als zij op vakantie zijn, mooi weer vandaag maar niet te warm, lekkere lunch, thuis komen in opgeruimd huis, leuke weekend plannen. Zoveel om blij van te worden :)
Vandaag gebeld door een maatjesorganisatie dat iemand mij heeft uitgekozen (op basis van mijn interesses) om mijn maatje te worden! Dat zijn vrijwilligers die iets leuks met je willen ondernemen en dat kan vanalles zijn. Binnenkort kennismaking en hopelijk is er een klik. Het maatje klinkt heel leuk aan de hand van de beschrijving. Ben zo blij!
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven