Waar word jij echt héél erg kriegelig van, deel twee?

02-02-2018 13:24 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic al te vol was. Nog even de OP gekopieerd:

dinsdag 1 augustus 2017 14:05
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
blue123 schreef:
09-02-2018 19:50
Van die mensen hier op het forum die mensen met een diagnose allemaal over een kam scheren.
Wat een bullsjit verhalen komen er voorbij.
Of die denken dat ze bevoegd zijn om zelf met diagnoses te strooien, word ik ook moe van.
Of vreselijk vooroordelen, is nu weer es aan de orde op een ander topic en daar word ook ik best wel kriegel van.. (6)
Mensen die heel dicht bij je gaan staan als je met ze praat. Echt, doe een stap naar achteren. :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn manager een Teamdag heeft geplanned op de dag in de week die mij het slechtste uitkomt. Voor de tweede keer. En ik snap dat het voor de rest wel een fijne dag is, maar voor mij niet en dat vind ik even stom.

Dat ik amper concentratie heb op het moment.

Dat de bieb er zo lang over doet om het volgende deel van mijn nieuwe favoriete boekenserie binnen te halen.
Alle reacties Link kopieren
De carnavalsmuziek van de optocht die over een half uur 3 kwartier begint vanaf de straat achter ons :roll:
Ben dan wel een Brabantse maar carnaval doet me niet zoveel...
Tralalalala
krullen-bol schreef:
10-02-2018 14:26
De carnavalsmuziek van de optocht die over een half uur 3 kwartier begint vanaf de straat achter ons :roll:
Ben dan wel een Brabantse maar carnaval doet me niet zoveel...

Hier precies hetzelfde! Ik ben ook een Brabantse maar carnaval boeit me echt helemaal niets. Helaas zitten we er hier midden in, en normaal ben ik met carnaval ook altijd weg, maar zit nu nog grieperig thuis. Hier komen ze ook straks ergens langs.
En dan heb je altijd van die mensen die zeggen: Hoe kan je als Brabander niet van carnaval houden? eh ik ken zat mensen hoor..
RikM schreef:
10-02-2018 12:32
Mensen die heel dicht bij je gaan staan als je met ze praat. Echt, doe een stap naar achteren. :hamer:

Of mensen in de rij voor de kassa van de supermarkt die heeeeel strak achter je staan :nooo:
Mensen die grofvuil naast een verzamelcontainer dumpen. >:-(

Hoe lui ben je dan. En nu zit ik in dubio; zal ik de gemeente bellen om het te komen ophalen of niet? Van de ene kant wil ik dat gedrag niet bevestigen (zie je wel, als ik het gewoon daar neergooi dan ruimen de kaboutertjes het wel op), maar van de andere kant wil ik ook niet tegen dat vuilnis aankijken.
Alle reacties Link kopieren
Van de irritante hechtpleister op mijn rug maar waar ik zelf niet bij kan om eraf te halen... en vriend is niet thuis natuurlijk!
Aardbei-banaan schreef:
15-02-2018 13:01
Van de irritante hechtpleister op mijn rug maar waar ik zelf niet bij kan om eraf te halen... en vriend is niet thuis natuurlijk!

:idee:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Van mezelf, omdat niets lukt en ik psychisch ziek thuis zit op het moment.

En van de kat, die bedacht heeft dat Yarnia/Musopia achter de boekenkast ligt.
RikM schreef:
15-02-2018 13:53
:idee:

Afbeelding
:rofl: zo stond ik dus echt jaren geleden toen ik een allergietest moest doen en zo'n joekel van een pleister op mijn rug had.
Ik dacht dat ik gek werd van de jeuk en heb toen de scherpste boomstam in de tuin uitgezocht, shirt omhoog en schuren maar !
Nu heb ik deze met telescopische uitschuifsteel voor optimaal krabcomfort !
Afbeelding
Celaena_Aelin schreef:
15-02-2018 15:41
Van mezelf, omdat niets lukt en ik psychisch ziek thuis zit op het moment.

En van de kat, die bedacht heeft dat Yarnia/Musopia achter de boekenkast ligt.
Neem een kopje thee en gooi de kat naar buiten.
Scheelt misschien een beetje, beterschap !
Alle reacties Link kopieren
:rofl: bedankt voor de tip RikM
Vandaag brief van de gemeente op de mat, over een stuk grond wat nieuwe bestemming krijgt in aangrenzende straat, wel een beetje laat want de rooi-werkzaamheden waren van maandag tot donderdag... Staat ook netjes in de brief, in de week van 12 tot 16 feb.
Hallo, stuur die brief dan 1 week eerder op.

En de informatiesite doet het ook niet die op de brief staat en via google kan ik hem ook niet tevoren toveren.

Echt. Argh.
Alle reacties Link kopieren
Hawelry schreef:
16-02-2018 09:32
Vandaag brief van de gemeente op de mat, over een stuk grond wat nieuwe bestemming krijgt in aangrenzende straat, wel een beetje laat want de rooi-werkzaamheden waren van maandag tot donderdag... Staat ook netjes in de brief, in de week van 12 tot 16 feb.
Hallo, stuur die brief dan 1 week eerder op.

En de informatiesite doet het ook niet die op de brief staat en via google kan ik hem ook niet tevoren toveren.

Echt. Argh.

Ja mooi is dat!
Kreeg een mail dat je je kunt inschrijven voor een nieuwe woning. Maar ja, de website was nog niet bijgewerkt...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
16-02-2018 09:43
Ja mooi is dat!
Kreeg een mail dat je je kunt inschrijven voor een nieuwe woning. Maar ja, de website was nog niet bijgewerkt...
Het ging me meer over het geluidsoverlast, als ik dat had geweten vooraf had ik mijn week anders ingedeeld.
Achja, verwacht in april nieuwe herrie want dan gaan ze verder.

Wel jammer van die woning dan.
dianaf schreef:
16-02-2018 09:43
Ja mooi is dat!
Kreeg een mail dat je je kunt inschrijven voor een nieuwe woning. Maar ja, de website was nog niet bijgewerkt...
Het ging me meer over het geluidsoverlast, als ik dat had geweten vooraf had ik mijn week anders ingedeeld.
Achja, verwacht in april nieuwe herrie want dan gaan ze verder.

Wel jammer van die woning dan.
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
02-02-2018 13:29
Een niet opgeruimd aanrecht.... en dan vooral broodkruimels als vriend die laat liggen o_o o_o o_o Of als er dus veel vaat op aanrecht staat ipv dat dat in de vaatwasser wordt gezet....

En sinds kort: de pakketbezorger die het briefje ''bel goed indrukken'' blijkbaar niet kan lezen en dus pakketjes bij de buren afgeeft terwijl ik gewoon thuis ben (6)
Check! Vriend doet dat hier ook en als ouders oppassen doen ze dat ook! Heel irritant, de vaatwasser haal ik in de ochtend leeg dus kleine moeite meteen ff in dat ding te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
02-02-2018 15:25
Dat ik altijd degene ben, die moet verzinnen wat er gegeten gaat worden, terwijl ik voor mezelf wat anders maak, want ik ben de enige vegetariër.
Heel herkenbaar. Hier dus net zo!
Alle reacties Link kopieren
Softie35 schreef:
02-02-2018 22:25
Van Wendy van Dijk hoe ze praat/presenteert in the Voice
Ja dit! Beetje gemaakt en kinderlijk, vind haar niet fijn om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Dat je hebt gestofzuigd, stofzuiger hebt opgeruimd en dan toch nog weer wat kruimeltjes ziet liggen. Aarggghhh!
Of iemand die door een spannend sportmoment zit te kletsen...
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Collega's die onder het werk gewoon sport zitten te kijken...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
De grijze container netjes neergezet om te laten legen.
Ik hem daarna netjes weer in mijn tuin wilde zetten.
Maar dat een of andere aso het intussentijd nodig vond een volle vuilniszak in mijn geleegde container te gooien! Waarschijnlijk omdat zijn eigen container net leeg was.
jazekerenof schreef:
02-02-2018 13:59
Mensen die tijdens je verhaal al op iets reageren alsof je verhaal al afgelopen is. En dat ze dan dus het gesprek overnemen. Ik word daar overigens vooral kriegelig van bij mensen die dit vaker doen.
Oww ik heb vrij vaak dat mensen dat doen. Ik denk dan 'ok, m.a.w. mijn verhaal is niet interessant'? Vrij irritant idd.

Ik vind het forum momenteel ook irritant, de hele tijd dat 'bad gateway gedoe'... (6)

Ook wil ik een functioneringsgesprek met mijn poezels, die vanaf 7.30 in en rond de slaapkamer stationeren, en als ik er om 8.30 niet uit ben de tent gaan afbreken en mij irritant gaan stalken om even duidelijk te maken dat ik niet vergeten moet om ze te voederen.
En daar kan ik dan vervolgens niet boos om worden want ze zijn zo cute... :$ :cat:
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
17-02-2018 11:55

Ik vind het forum momenteel ook irritant, de hele tijd dat 'bad gateway gedoe'... (6)
+ 1!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven