Waar word jij echt héél erg kriegelig van, deel twee?

02-02-2018 13:24 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic al te vol was. Nog even de OP gekopieerd:

dinsdag 1 augustus 2017 14:05
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Nog iets: ik word horensdol van die miljoen websides waar je accounts aan moet maken met wachtwoorden die ik nooit onthoud omdat bij de een met hoofdletter moet, en dan weer met een getal en hoofdletter en cijfers... grrrrrrrr, ik word stapelgek van! :hamer: :swear:
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
17-02-2018 19:29
Nog iets: ik word horensdol van die miljoen websides waar je accounts aan moet maken met wachtwoorden die ik nooit onthoud omdat bij de een met hoofdletter moet, en dan weer met een getal en hoofdletter en cijfers... grrrrrrrr, ik word stapelgek van! :hamer: :swear:
helemaal mee eens!

Ik wordt dol van het gelieg van mijn alcoholistische buurman, die verder niks uitvoert aan het huis.
Als je hem hoort heeft hij een miljoenenbedrijf
phoebe24 schreef:
17-02-2018 19:29
Nog iets: ik word horensdol van die miljoen websides waar je accounts aan moet maken met wachtwoorden die ik nooit onthoud omdat bij de een met hoofdletter moet, en dan weer met een getal en hoofdletter en cijfers... grrrrrrrr, ik word stapelgek van! :hamer: :swear:

Tip: koop een telefoonklapper (handig op alfabet!) en schrijf ze op. :idee:


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
17-02-2018 19:29
Nog iets: ik word horensdol van die miljoen websides waar je accounts aan moet maken met wachtwoorden die ik nooit onthoud omdat bij de een met hoofdletter moet, en dan weer met een getal en hoofdletter en cijfers... grrrrrrrr, ik word stapelgek van! :hamer: :swear:
Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
RikM schreef:
17-02-2018 20:44
Tip: koop een telefoonklapper (handig op alfabet!) en schrijf ze op. :idee:


Afbeelding
:applause: geniaal, dank je wel!
Maar dan ga ik hier vermoedelijk opschrijven dat ik die wachtwoorden nog irritant vind omdat ik ze steeds op moet schrijven... :proud:
Sabeltandcavia schreef:
17-02-2018 20:53
Afbeelding
:rofl: dit dus...
Ik had wel eens gehoord dat een extra lang wachtwoord moeilijk te kraken is, en als je er een zinnetje van maakt, gemakkelijk te onthouden is. Dus ik voor mijn werklaptop een mooi, lang zinnetjes-wachtwoord bedacht, dat inderdaad heel gemakkelijk te onthouden is. Maar ja, je moet het wachtwoord ook nog eens intypen, terwijl je de letters niet ziet en hoewel ik mijn diploma blindtypen heb, hoe vaak mijn vingers wel niet in de knoop zitten bij het inloggen! Het volgende wachtwoord wordt weer een kortere!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad een zinnetje, die ik voor veel dingen gebruik, alleen.. ik gebruik ook variaties op dat zinnetje. En ik weet niet altijd meer welke variatie ik waar gebruikt heb.. En op sommige sites heb ik dan een keertje bedacht om eens iets anders te gebruiken, maar dan ben ik vergeten welke site dat ook alweer was.. Erg veilig, zo'n lang wachtwoord met hoofdletters en tekens enzo :confused:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger een collega, die zo gek werd van al die verschillende wachtwoorden, dat hij ze allemaal veranderde in één wachtwoord: Imtoooldforthisshit(getal)
framboos1981 schreef:
17-02-2018 22:12
Ik had vroeger een collega, die zo gek werd van al die verschillende wachtwoorden, dat hij ze allemaal veranderde in één wachtwoord: Imtoooldforthisshit(getal)
:rofl: geniaal!!!
Ja dat heb ik dus ook, horensdol word ik ervan.. :furious:
Alle reacties Link kopieren
Van het slecht werkende forum!
Alle reacties Link kopieren
Bad Gate :-( way >:-(
Alle reacties Link kopieren
Was laatst in een serie, dat een wizzkid zei dat vrouwen vaak gewoon Password gebruiken als password en mannen iets soortgelijksmakkelijks.
Later is nu
Dreamer schreef:
18-02-2018 11:08
Was laatst in een serie, dat een wizzkid zei dat vrouwen vaak gewoon Password gebruiken als password en mannen iets soortgelijksmakkelijks.
Klopt, staat al jaren op 1. Vaak afgewisseld met 123456. :facepalm:

List of the most common passwords


Echt een heel goed idee als je graag gehackt wilt worden.
Van die stomme kriebelhoest. Loop dr al 2 weken mee. Het zou toch een keer over moeten gaan..
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-02-2018 11:13
Klopt, staat al jaren op 1. Vaak afgewisseld met 123456. :facepalm:

List of the most common passwords


Echt een heel goed idee als je graag gehackt wilt worden.
:HA: Die lijst!

123456 en password zijn een aantal jaren terug van plaats verwisseld.
Verder moet je dus ook opletten welke film een hype is dat jaar. En dragon en princess.. Geweldig.

Ooit las ik dat de meisjesnaam van je moeder een goede is, dus ik heb een tijdje de meisjesnaam van m'n oma gebruikt, nog iets verder weg. En ooit gebruikte ik ook mijn eigen zondagse voornaam. Tegenwoordig dus een zinnetje, die hier niet bij stond en die (te) goed te variëren is.
Later is nu
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik word kriegelig van vriend die met een vies mes/vork/lepel in de pot pindakaas/mayo/augurken zit. Elke keer opnieuw. En elke keer vraag ik hem dat niet te doen omdat het dan bederft. Hoe moeilijk is het?
Zijn vader doet het ook, dus hij weet niet beter. Ik vind dat echt smerig. Als we bij schoonouders eten eet ik dus ook niks uit potjes.

Zelfde idee is het gebruik van houten borden voor brood. Daar zit naast broodkruimels ook wel eens vet van vlees op of boter of plakkerige pindakaas/stroop/jam. Ze schudden die borden af en hup terug in de kast. Als ik daar eet krijg ik dan een bord met aangekoekte resten beleg. Smerig...
Bloemetjefresia schreef:
18-02-2018 11:44
Ik word kriegelig van vriend die met een vies mes/vork/lepel in de pot pindakaas/mayo/augurken zit. Elke keer opnieuw. En elke keer vraag ik hem dat niet te doen omdat het dan bederft. Hoe moeilijk is het?
Zijn vader doet het ook, dus hij weet niet beter. Ik vind dat echt smerig. Als we bij schoonouders eten eet ik dus ook niks uit potjes.

Zelfde idee is het gebruik van houten borden voor brood. Daar zit naast broodkruimels ook wel eens vet van vlees op of boter of plakkerige pindakaas/stroop/jam. Ze schudden die borden af en hup terug in de kast. Als ik daar eet krijg ik dan een bord met aangekoekte resten beleg. Smerig...
Gadver!
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjefresia schreef:
18-02-2018 11:44
Ik word kriegelig van vriend die met een vies mes/vork/lepel in de pot pindakaas/mayo/augurken zit. Elke keer opnieuw. En elke keer vraag ik hem dat niet te doen omdat het dan bederft. Hoe moeilijk is het?
Zijn vader doet het ook, dus hij weet niet beter. Ik vind dat echt smerig. Als we bij schoonouders eten eet ik dus ook niks uit potjes.

Zelfde idee is het gebruik van houten borden voor brood. Daar zit naast broodkruimels ook wel eens vet van vlees op of boter of plakkerige pindakaas/stroop/jam. Ze schudden die borden af en hup terug in de kast. Als ik daar eet krijg ik dan een bord met aangekoekte resten beleg. Smerig...
Ik word spontaan misselijk terwijl ik het lees. :sick:
jooppie schreef:
18-02-2018 08:57
Van het slecht werkende forum!
Hier ook.
Zwaar irritant.
Ben ook weer weg.Kijk vanavond of morgen wel of het eindelijk opgelost is.
Alle reacties Link kopieren
Van die reclame van die “gezellige” familie Gerstanowisch. Bij de wasmachine....zegt zoonlief “hè wat doe jij nou bij de wasmachine?” Braakbeigingen krijg ik ervan!!
Dwarrel75 schreef:
22-02-2018 20:28
Van die reclame van die “gezellige” familie Gerstanowisch. Bij de wasmachine....zegt zoonlief “hè wat doe jij nou bij de wasmachine?” Braakbeigingen krijg ik ervan!!
Ja echt he! Dat ze ook het perfécte gezin neerzetten... Bah.
Alle reacties Link kopieren
Van mijn buurman die al ruim een uur aan het boren is. Serieus, als nu dat gat nog niet in de muur zit wordt het tijd voor een nieuwe boormachine of je gebruikt het verkeerde boortje. Maar wat het ook is, geef het op en ga morgen naar de bouwmarkt voor advies, want als het na een uur boren nog niet gelukt is zal het de rest van de avond ook niet meer lukken :@ :@ :@
Alle reacties Link kopieren
phoebe24 schreef:
17-02-2018 19:29
Nog iets: ik word horensdol van die miljoen websides waar je accounts aan moet maken met wachtwoorden die ik nooit onthoud omdat bij de een met hoofdletter moet, en dan weer met een getal en hoofdletter en cijfers... grrrrrrrr, ik word stapelgek van! :hamer: :swear:
Dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven