Waar word jij echt héél erg kriegelig van, deel twee?

02-02-2018 13:24 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic al te vol was. Nog even de OP gekopieerd:

dinsdag 1 augustus 2017 14:05
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik werd er net behoorlijk kriegelig van dat ik tot 4x toe werd afgesneden door een andere automobilist.... echt de bocht zo krap nemen dat het maar een aantal cm scheelde of er was schade. Ik stond te wachten bij kruisingen tot ik kon gaan.... :mad:

En dat de caissière m'n boodschappen behandeld als sjoelschijven. Lekker lomp met alles. Serieus de galia meloen stuiterde nog net niet terug m'n kar in... pfff
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
06-02-2018 14:26
Ik werd er net behoorlijk kriegelig van dat ik tot 4x toe werd afgesneden door een andere automobilist.... echt de bocht zo krap nemen dat het maar een aantal cm scheelde of er was schade. Ik stond te wachten bij kruisingen tot ik kon gaan.... :mad:

En dat de caissière m'n boodschappen behandeld als sjoelschijven. Lekker lomp met alles. Serieus de galia meloen stuiterde nog net niet terug m'n kar in... pfff
Oh dit is indd zo ergelijk! Ik denk dat gister al mijn lange vingers zijn gebroken. En dan die alle boodschappen zo snel mogelijk over die band rossen zodat je nog geen tijd hebt om het in te pakken (vooral irritant bij de Lidl en Aldi want daar hebben ze maar zo weinig plek voor de gescande boodschappen)
Dreamer schreef:
06-02-2018 10:16
Oh Paperclip, ik zou zeggen dat je zo'n doos koopt, de dingen op een tafel of balie in de buurt in zou pakken en dan weer aanbieden. Maar dan moet ze weer achteraan de rij staan, zeker?
Ja stel je voor dat je even moet wachten op je beurt, kan je beter 10 man achter je ophouden :facepalm:

Bad Gateway 502, daar word ik kriegelig van als ik in een topic wil reageren !
anoniem_190105 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 17:00
0.23% gewijzigd
Aan een vrouw die hier ergens woont.
Ze heeft een klein kindje die zelf loopt maar dat gaat natuurlijk heel langzaam.
Heel schattig verder maar soms heb ik haast en heb ik geen tijd om te wachten totdat het kindje eindelijk in de lift is gestapt, doorloopt ( op een plek waar ik niet langs kan)
Je snapt toch wel dat niet iedereen de tijd heeft op minutenlang te wachten totdat jouw kind eindelijk in de lift wilt stappen?
Dan til je haar toch even op en ga je niet alleen maar lief staan lachen naar je kind.
Heb echt nergens problemen mee hier maar dit vind ik zo irritant.
Als ik haar van te voor zie dan loop ik al snel om .

Verder kpn!!!!
Als je iets wijzigt dan is is er gelijk weken/ maanden gedoe.
Hiervoor ben ik 5 maanden bezig geweest met ze.Kreeg wel Coulance, wat dan weer vriendelijk is maar elke keer weer gezeur.
Vanmorgen belde ik om te zeggen dat mijn factuur niet juist was berekend.Kreeg genees een excuus.Meneer aan de telefoon zat zelfs te zuchten, terwijl hij zelf alles door elkaar haalde.
Lekker klantvriendelijk :roll:
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
06-02-2018 14:26
Ik werd er net behoorlijk kriegelig van dat ik tot 4x toe werd afgesneden door een andere automobilist.... echt de bocht zo krap nemen dat het maar een aantal cm scheelde of er was schade. Ik stond te wachten bij kruisingen tot ik kon gaan.... :mad:

En dat de caissière m'n boodschappen behandeld als sjoelschijven. Lekker lomp met alles. Serieus de galia meloen stuiterde nog net niet terug m'n kar in... pfff
.
Oooh.. zo werd ik gisteren kriebelig (zeg eigenlijk maar pissig) door een automobilist, die op een invoegstrook reed, die ook weer gelijk uitvoegstrook is. Hij gaf geen richting aan dus nadat ik toch even gas terug had genomen om ruimte te geven, reed ik hem langzaamaan voorbij, denkend dat hij kennelijk gelijk weer van de weg af ging. Komt ie ineens naar links :O En toen boos naar mij gebaren, dat ik niet aan de kant ging. Alsof ik kan gedachtenlezen en zo weet dat hij toch in wilde voegen. Uiteindelijk bleek dat ik medelijden met 'm moest hebben want zijn dure mazda had gewoon geen knipperlichten, zo bleek. Ik zag 'm namelijk al snel voor mij uit rijden, regelmatig wisselend van baan maar zonder ooit 1x een knipperlicht te gebruiken.
(EIKEL (6) )

Afijn....
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat er zoveel reclames op websites (als deze) zijn, dat ik de adblocker maar weer gedownload heb. Ik snap dat reclames belangrijk zijn, maar als het er zoveel zijn en ze zo opdringerig zijn dat je toch weer kiest voor een adblocker, schiet je dan niet je doel voorbij?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat het ziekenhuis verzaakt heeft een hooglaag bed voor me te regelen, terwijl het wel zo afgesproken is. Slaap nu al twee maanden beneden op mijn eigen bed, wat betekent dat ik dus al twee maanden niet naast mijn man heb geslapen. Klinkt onbenullig, is het ook, maar mis het gewoon. Als je als ziekenhuis belooft om iets te doen, doe het dan ook!
freexx schreef:
06-02-2018 15:06
Oh dit is indd zo ergelijk! Ik denk dat gister al mijn lange vingers zijn gebroken. En dan die alle boodschappen zo snel mogelijk over die band rossen zodat je nog geen tijd hebt om het in te pakken (vooral irritant bij de Lidl en Aldi want daar hebben ze maar zo weinig plek voor de gescande boodschappen)

Ik dacht even dat het om je eigen vingers ging :$ Duurde even voordat ik doorhad dat het om de koekjes ging
Alle reacties Link kopieren
Al die %:@* gebruiksaanwijzingen.
Nu weer 1 voor de ecomed infrarood thermometer. En dan hoor ik ook nog dat oorthermometers minder betrouwbaar zijn dan anale thermometers..
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
02-02-2018 22:41
Van mijn katten die elke keer in de bak willen wanneer die net schoongemaakt is :rolling:
Dat heb ik met mijn man. Als de wc schoon is wandelt hij met een krant onder de arm snel naar de wc om de boel weer uitgebreid teniet te doen :(
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Bim schreef:
07-02-2018 20:25
Dat heb ik met mijn man. Als de wc schoon is wandelt hij met een krant onder de arm snel naar de wc om de boel weer uitgebreid teniet te doen :(

Dat doe ik ook, heerlijk! Op dit moment word ik kriegelig van mezelf dat ik overdag om zoveel kriegelig kan worden maar er ‘s avonds niet op kan komen.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Ik word kriegelig van dat gezever over zwarte piet. Ik zie net dat er weer een topic over is. Hou er nu %#&*)(^(#$& over op! Verander het of niet, maar hou er over op!!! :@
spookdiertje77 schreef:
08-02-2018 00:57
Ik word kriegelig van dat gezever over zwarte piet. Ik zie net dat er weer een topic over is. Hou er nu %#&*)(^(#$& over op! Verander het of niet, maar hou er over op!!! :@
+100....
Ik word sowieso moe van nutteloze discussies...
apiejapie schreef:
07-02-2018 11:43
Dat het ziekenhuis verzaakt heeft een hooglaag bed voor me te regelen, terwijl het wel zo afgesproken is. Slaap nu al twee maanden beneden op mijn eigen bed, wat betekent dat ik dus al twee maanden niet naast mijn man heb geslapen. Klinkt onbenullig, is het ook, maar mis het gewoon. Als je als ziekenhuis belooft om iets te doen, doe het dan ook!
He vervelend voor je ! Kan je niet een bed regelen via de thuiszorg ? Toen ik moest bevallen heb ik (gratis) een hoog bed geleend.
Gisteren nog een leuke actie, ik wil achteruit inparkeren bij de supermarkt, komt er een andere auto aanrijden dus ik blijf netjes even wachten tot die voorbij is. Nee hoor, mevrouw dacht dat ik daar op de bus stond te wachten en prakt vervolgens zo haar auto in het plekje waar ik wilde gaan staan.
Even voor de duidelijkheid, er waren nog voldoende parkeerplaatsen.
Ze had me niet gezien zei ze, ik heb ze verteld dat het dan niet veilig autorijden is als je zo slecht kan zien waarop ze briesend wegliep. Muts
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
02-02-2018 22:29
Mijn afstandsbediening weer kwijt is.
De kat zal er wel weer bovenop zitten.
Hahaha! Dat doet mijn kat ook heel vaak. Als ik mijn telefoon kwijt ben ligt hij er ook vaak op. Rare beesten :)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
spookdiertje77 schreef:
08-02-2018 00:57
Ik word kriegelig van dat gezever over zwarte piet. Ik zie net dat er weer een topic over is. Hou er nu %#&*)(^(#$& over op! Verander het of niet, maar hou er over op!!! :@
Zooo mee eens! Alle berichten op Facebook erover verberg ik ook meteen. Voor mij wordt het Sinterklaasfeest echt verpest door dat oeverloze gezeur erover.
Ik word momenteel kriegelig van mijn kat die een dol uurtje heeft en de boel aan het afbreken is.
Dit alles ook nog gepaart met een hoop geschreeuw, dat doet ze altijd bij een dolle bui, kabaal maken.
Ik hoop dat ze zelf snapt waarom.

Helemaal gek word ik vandaag van mijn BFF die echt ontzettend irritant is vandaag... :furious:
Ach werd tijd, de laatste x dat we ruzie hadden was vorig jaar oktober.
Lang houden we dat nooit vol hoor... al kan ik hem nu wel aan de krokodillen voeren geloof ik... :-[
Alle reacties Link kopieren
Ik word kriegelig van bumperklevers. Of neem afstand of rijd om mij heen maar ga niet lopen drukken. Vaak ga ik heel langzaam rijden zodat ze wel om mij heen moeten. Leuker vind ik het nog als ze blijven drukken en ik op een stuk rijd waar ze niet om mee heen kunnen/mogen. Dan ga ik op een slakken gangetje rijden en dan zie je ze boos kijken.

Of mensen die te beroerd zijn om een bakje te pakken voor de chips en vrolijk naast je gaan zitten kraken....whaaa dan word ik gek, kan niet tegen dat gekraak.
Dwarrel75 schreef:
08-02-2018 16:16
Ik word kriegelig van bumperklevers. Of neem afstand of rijd om mij heen maar ga niet lopen drukken. Vaak ga ik heel langzaam rijden zodat ze wel om mij heen moeten. Leuker vind ik het nog als ze blijven drukken en ik op een stuk rijd waar ze niet om mee heen kunnen/mogen. Dan ga ik op een slakken gangetje rijden en dan zie je ze boos kijken.

Ik vind jouw gedrag net zo stom en link als die domme bumperklevers.
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
08-02-2018 17:24
Ik vind jouw gedrag net zo stom en link als die domme bumperklevers.
Haha dat mag. Doe dat langzaam rijden heus niet op de snelweg hoor, alleen bebouwde kom. Ga heus geen mensen in gevaar brengen.
Ik word echt kriegel van de griep.
Het begon met verkoudheid maar nu dus de griep.
Had op internet gezocht naar simpele huismiddeltjes maar de helft heb ik al niet in huis. Dat wordt veel geduld hebben.. :-x
Alle reacties Link kopieren
Heb ik eindelijk een recept gevonden dat me wel aanspreekt.
Komt er weer een lijst boodschappen aan te pas..

Nu al 3 weken geleden dat ik de griep kreeg. Heb nog de koude rillingen vandaag. En dat terwijl ik juist kan genieten van dat koude weer met een zonnetje..
Alle reacties Link kopieren
Van het woord kriegelig begin ik ook steeds kriegeliger te worden trouwens.
Beter een half motto....
Van die mensen hier op het forum die mensen met een diagnose allemaal over een kam scheren.
Wat een bullsjit verhalen komen er voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven