Waar word jij echt héél erg kriegelig van, deel twee?

02-02-2018 13:24 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic al te vol was. Nog even de OP gekopieerd:

dinsdag 1 augustus 2017 14:05
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Dubbel
Oww nee nog 1, mensen die gaan zeiken over pietluttige taalfoutjes terwijl daar tegenwoordig een ander topic voor is
:cencored: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Onderbuurman die zo hard stampt, dat mijn salontafel ervan trilt.
Alle reacties Link kopieren
Het woord 'slijmprop'...Brrr...
:@ :swear: (6) ik word echt gestoord van een nummer wat al 1,5 week in mijn kop zit.
Mijn hoofd is een wandelend mobiel radiostation, kan erg gezellig zijn, en soms is het bloedirritant zoals nu...
Ik had om een of andere rede 'i got to break free' in mn kop. (Enig nummer hoor, behalve als ik dag en nacht niks anders in mn hoofd hoor...)
Was er bijna uit toen ik toevallig op Facebook een afbeelding van dat #@*!? nummer zag om een of andere vage rede.
Erg fijn... (6)
Ik word echt heel erg kriegel van reacties van forummers die steevast rare typefouten maken waardoor ik niet begrijp wat ze nou eigenlijk willen zeggen. Dan lees ik de reactie nog een paar keer door, maar geen touw aan vast te knopen! :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Het is al een paar keer genoemd geloof ik, maar ik word nogal kriegel als volwassenen verkleinwoorden gebruiken. Dat zie ik vooral in contact-topics hier op het forum. Dinnetje, kindje, wijntje, ijsje, mannetje. Je bent toch geen kind van 12? Ik vind het niet alleen kinderlijk, maar vooral sneu overkomen...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
haha, Zijdehoentje, ik heb zoiemand op facebook. Die zit dan 'lekker met haar mannetje op de bank' en dan denk ik dat ze het over haar zoontje heeft, gaat het over haar vent van 2 meter :rofl:

Ik word kriegelig van haakjes aan m'n nagels, waardoor ze afscheuren, wanneer ze net een beetje een acceptabele lengte hebben.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar dat van Facebook. Laatst ook iemand die trots was op haar boys. Je moet maar net weten dat ze het dus ook over haar man had... Er komen nog meer facebook-ergernissen naar boven borrelen, maar daar hebben we weer een apart topic over. Heb in ieder geval de laatste tijd een paar mensen ontvolgd/ontvriend.
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven