wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Oh wat mooi een whitewash vloer. Mocht ik ooit de loterij winnen laat ik mijn parket ook zo verven.

Zo heb net ontbeten met een tosti, smaakte goed.

Hopelijk vandaag ook beter bij jou Moon en Heleen.

Ai dat is nooit leuk Ieb zon tegenslag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zag gister dat je hier gratis paastakken kon ophalen. Heb haar gemaild dus hoop ze vanmiddag te kunnen ophalen. Ik heb geen paasspullen, nog nooit aan gedaan. En van de vb zit ik nu aan de kerstkransjes dus voor je er iets van krijgt voor pasen duurt even. Ik weet nog dat ik vorig jaar op de bbq het paastafellaken heb gebruikt die ik maanden later kreeg.

Maar ik ben benieuwd of het wat is die paastakken, ik heb wel een grote vaas ervoor. En ik heb al 6 jaar paaseitjes in een mooi zilver folie gedaan en elk jaar leuk in een schaaltje en na pasen weer de kast in. Even kijken of ik ze niet bij een schoonmaak laatst heb weggegooid, zoiets staat me nog bij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bij de Action kun je misschien wat leuke versiersels voor in de takken halen.

Of laat je ze zo staan? Dat is ook mooi natuurlijk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 maart 2012 @ 05:53:

Moge, werd om 5.15 uur wakker dus redelijk geslapen.

Leentje, bij 1 posting schrijf je niet quoten want ik wil het nog weghalen ivm herkenning. Je bent het alleen vergeten weg te halen.Thanks. Bedacht ik me net ook bij het inloggen. Gisteravond beetje te beneveld blijkbaar want vergeten.
quote:yasmijn schreef op 22 maart 2012 @ 08:16:

Welk topic hebben we het over?Terreur Frankrijk
@IBI: Dat is balen, dat je bij moet betalen.
@Moon: Wat voor darmklachten heb je? Is het iets eenmaligs of iets chronisch?
quote:helene31 schreef op 22 maart 2012 @ 09:13:

Bij de Action kun je misschien wat leuke versiersels voor in de takken halen.

Of laat je ze zo staan? Dat is ook mooi natuurlijk.

Ik laat ze staan zo, en op mijn prive parkeerplek groeien (hopelijk op tijd) van die narcissen, staan half op mijn grond dus ik vind dat ik ze mag plukken. Nog nooit eerder gedaan maar lijkt me leuk om die tussen die kronkeltakken te doen.

Verder geef ik niet om Pasen hoor. Ik heb hier drie domme kuikentjes lopen verder . Of ik ga een Paasbrood maken, ook nog nooit gedaan.

Doen jullie er wel allemaal aan? Ik ken het niet zo van vroeger, ja alleen takken kan ik mij herinneren. Misschien ben ik het vergeten.
Ik heb alleen rode accesoires in huis, dat geel vloekt er zo bij. Daarom had ik al zilverfolie om die paaseitjes gedaan zodat het bij de rest past. Vanmiddag maar even kijken of ik die nog heb.
Ik ben katholiek, dus Pasen is wel een feest dat ik vier, ja.

We gaan naar de ochtendmis en daarna brunchen in een hotel.

Verder nog geen plannen.
Leentje: prikkelbare darm, dus chronisch.

Alleen de laatste tijd is het weer erger. Al een paar keer gehad dat ik ergens was en ineens hoge nood kreeg. En ik word s ochtends helemaal opgeblazen wakker. Zo erg was het niet, de laatste tijd.

Ik zal wel kijken wat ik kan doen met vezels en probiotica. Misschien heeft het gewoon tijd nodig.
Moon, ik heb een tijdje medicatie gehad waarin ook een lichte pijnstilling zat. Waren zakjes met poeder, ik kan me alleen de naam niet herinneren.

Dat werkte goed.
Ik ken wel metamucil, maar heb nooit gehoord dat daar pijnstilling in zou zitten (wat niet zegt dat het niet zo is natuurlijk).

Het stomme is, ik heb momenteel zoveel vage klachten... als ik naar de dokter ga weet ik niet waar te beginnen. Hangt niet echt met elkaar samen hoor, pijn aan mijn voet bijvoorbeeld. Heb de hoop dat een paar nog vanzelf over gaan

t Is geen reden om niet te gaan. Nou ja laat ik twee klachten per keer bespreken dan.
Nee, het was geen metamucil.

Ik ga eens heel goed denken voor je, want het was fijn spul.
Ben benieuwd. Vezels of iets anders?
Ik zal zo maar eens mijn zonnebrandcreme 'van zolder' halen. Geen idee waar ik dat gedaan heb.

t Blijft nog wel even mooi weer, zie ik.
quote:Moonlight82 schreef op 22 maart 2012 @ 10:53:

Ben benieuwd. Vezels of iets anders?

Nee, geen vezels. Het gaat de krampen en spasmes van je darm tegen. Die veroorzaken de pijn.

Vezels kun je zelf al extra in je voeding verwerken natuurlijk.
Ja weet ik. Maar met metamucil heb je in 1 x een heleboel vezels, wat je met 10 bakken muesli nog niet zou bereiken zeg maar.

Ik heb het een tijdje gebruikt maar moest er ook vaker van naar het toilet, dus vind het alleen tijdelijk een optie.

Heb je ook een prikkelbare darm?
Mebeverine vermindert darmkrampen. Maar weet niet of je dat bedoelt.
quote:Moonlight82 schreef op 22 maart 2012 @ 11:08:

Heb je ook een prikkelbare darm?

Ja.

Metamucil, movicolon en nog wat van dergelijke medicijnen heb ik allemaal wel gebruikt, maar het is al even vrij stabiel. Nu heb ik niks nodig, af en toe een paar uitschieters.

He, ik kan het niet uitstaan dat ik er niet op kan komen.
quote:leentjedb schreef op 22 maart 2012 @ 11:12:

Mebeverine vermindert darmkrampen. Maar weet niet of je dat bedoelt.Nee, is hem ook niet.
Zo ben weer thuis. Mijn buren gooien zoveel goeie spullen weg bij het grofvuil. Gelukkig zie ik het normaal niet want je bent geneigd om alles naar binnen te slepen. Kan ik mij meteen opgeven van dat programma over verzamelaars hahahah.

Ik durf eigenlijk niet eens te kijken maar ik zag heel veel audio app. maar er liepen zoveel mensen dat ik niet keek. Wel snel een flatscreen pc scherm gepakt. Dikke kans dat het grofvuil vandaag nog komt want elders zag ik ook grofvuil liggen. Maar kan ook morgen. Zag nog een mooie houten tuinstoel staan, die is altijd handig dus als het donker is en hij staat er nog dan zet ik die wel in mijn box.

Bloedje heet buiten trouwens.
Ik zou die spullen maar gewoon pakken. Ze leggen het vast niet vandaag buiten als het morgen pas gehaald wordt.

En de mooie spullen zullen wel snel weg zijn.

Helene, bij mij ging het ook best redelijk, al een hele tijd. Misschien is het ook een verkapt virusje waar ik last van heb... of de nasleep ervan.

Laatst was ik uit eten en ik moest echt middenin een gesprek opstaan omdat mijn buik zich leek om te draaien. Is voor een keer niet zo erg... maar het valt me wel op want dit heb ik eigenlijk al jaren niet meer.

Nou ik hoor nog wel als je het spulletje weer bedacht hebt. Is het van de apotheek of drogist? (ik bedoel op recept of niet)
MV,als ze niet wilden dat iemand het zomaar meeneemt, hadden ze het op MP moeten zetten of nog niet buiten moeten zetten.

Ik ben er ook geen held in maar, als je iets kunt gebruiken, zonder blikken en blozen meenemen. Haha, desnoods met een shawl om je hoofd en een zonnebril op.

Hoorde vanochtend nog op tv: beter weggeven dan weggooien!
Pcies, en als het nou ging om tweedehands kapotte matrassen ofzo dan zou ik me idd een beetje schamen.

Maar een tuinstoel is toch niet zo gek?

Mijn ouders hadden wel eens tijdens een verhuizing wat dingen aan de weg staan (klaar om in te laden) en toen had iemand ook de tuinmeubelen meegenomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven