wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Ja wel sneu voor iedereen die iets gaat doen met pasen. Mijn vriendin gaat op vakantie deels. In NL, nou met die kou wil je toch ook niet in een caravan zitten.

En de plantjes die iedereen aan het planten zijn. Ik moet de mijne nog even poten in de kattenkamer dus ik zet ze bewust nog niet buiten maar dat is ook zo erg. Je mooie planten in de sneeuw. Pfff.

Wanneer is ijsheiligen? Daarna zou je toch geen vorst meer moeten hebben he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 30 maart 2012 @ 11:36:

leentje ik lag idd al in bed en zal zo m'n mail eens openen.Ik ga nu je mail lezen en reageren.
quote:leentjedb schreef op 30 maart 2012 @ 14:11:

@MV: De volgende keer dom als een ouderwetse grammofoonplaat die blijft hangen tegen die buurvrouw blijven herhalen: "Ik heb geen enkele behoefte aan contact met mijn buren.” of welke willekeurige zin dan ook die op dat moment van toepassing is. Druipen ze vanzelf af.

Ja ga ik ook doen, eerst maar weer lang ontwijken. En wat geloof je er niet aan als ik al jaren geen contact met jullie heb en niet op de borrels en bbq kom van de flat? Misschien dat ik jullie niet leuk vind?

Ieb, lekker genieten van je eitje. Je bent veel afgevallen, dat ene eitje maakt niet alles kapot. Wel van genieten anders is het zzonde.

Ik zou er lekker wat groente en ui doordoen en er een frittata van maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zal nog eens kijken MV houden niet zo van pittig maar ik ga kijken.

Heb het eitje al op MV. Gewoon gebakken met een meegebakken plakje ham en wat slankie geraspte kaas. 1 ei keurig over 2 volkoren boterhammen verdeeld.

Ik kan niks terug vinden over de verwachting van sneeuw in nederland met de pasen. Wel in engeland. Hopelijk valt het mee.

Zit help mijn man is klusser te kijken. Dus ik wacht nog even met naar de winkels gaan. Ach het is toch koopavond hier.

Trouwens tweede paasdag is de AH hier open dus ik kan dan nog dingen kopen wellicht handig ivm. koelkast ruimte.
MV, gepaneerd zou ik ook (liever) niet nemen, tenzij dat het enige was. Het gekke is dat gepaneerde schnitsels in de winkel vaak goedkoper zijn dan zonder paneer. Dat zegt mij genoeg over het soort vlees.

IBI, ik ben veel daar in R. geweest. Weet niet of de opzet nog hetzelfde is (met name qua eten) maar vond het er altijd erg leuk. En m'n beste gietijzeren braadpan komt er vandaan!

Ben druk geweest met mailen over topic dat ik al noemde.

Ibi, Moon en Maroon, ik loop nog achter met mailen maar ben jullie niet vergeten.
Klopt Thee, daarom koos ik voor vis. En ik had al maanden geleden (is nog goed tot 2013) een boemboe voor viscurry, het zit bij mij in een iets andere verpakking maar hetzelfde merk en inhoud;

http://www.vanka-kawat.nl ... aKawat-20110905174634.jpg
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 maart 2012 @ 14:18:

Ik zal nog eens kijken MV houden niet zo van pittig maar ik ga kijken.

Heb het eitje al op MV. Gewoon gebakken met een meegebakken plakje ham en wat slankie geraspte kaas. 1 ei keurig over 2 volkoren boterhammen verdeeld.

Ik heb diverse vullingen op dat topic met ei die voor alle hapjes/lunch zijn te gebruiken.

Ik heb nog wel meer maar daar kan ik morgen pas naar kijken om te plaatsen.

Hier wat vullingen die je ook zo kan gebruiken, voor op toast, op pistoletjes enz.

http://i576.photobucket.c ... aasgerechten/P3300455.jpg

http://i576.photobucket.c ... aasgerechten/P3300482.jpg

http://i576.photobucket.c ... aasgerechten/P3270226.jpg

http://i576.photobucket.c ... aasgerechten/P3270176.jpg

Lunch in bolletjes;

http://i576.photobucket.c ... aasgerechten/P3180348.jpg

Lunch roerei met zelfgemaakt brood;

http://i576.photobucket.c ... aasgerechten/P3220413.jpg

gekleurde eieren zonder kleurstof met sausen;

http://i576.photobucket.c ... aasgerechten/P3270185.jpg

Makkelijk hoofdgerecht, pasta;

http://i576.photobucket.c ... gerechten/Vogelnestje.jpg

Maar heb er nog veel meer, moet je maar even op mijn topic kijken.

Morgen pak ik nog die andere gerechten erbij voor je.
Ja hoor van meerdere dat het leuk is daar ik ben benieuwd.

Zo even met unive gebeld. Had nog steeds geen brief met bevestiging dat ik de autoverzekering heb stop gezet en een nieuw maandbedrag. daar konden ze helaas nog niks over zeggen.

Er was 48 euro afgeschreven maar geen overzicht met het waarom. Bleek 20% van de overgebleven tandartskosten van jan. te zijn geweest en de rest eigen risico. Overzicht komt eraan!

Als laatste vroeg ik me af hoe het met mijn bril declaratie zat. Gisteren is goedkeuring gegeven en deze week wordt het gestort. Mooi zo!
Zit je bril nu lekker Ieb? Want je moest toch in het begin nog even wennen?
Ja hij zit nu erg fijn. Ook minder hoofdpijn gelukkig! Was er laatst op gaan zitten maar gelukkig ook dat is weer verholpen.

Watervrouw, het boekje is binnen ik zal het geld zo even over maken. Dank je wel!
Bron, is Jonas kwaad dat je zijn zakgeld hebt ingehouden en dat hij huisarrest heeft?
Zo even iedereen een goed weekend wensen. Had niet echt forumzin vandaag.

Het is weekend

Vind het humor om af en toe Watje te zijn, don't worry about that.

Moet mezelf dit weekend maar eens aan Engels huiswerk schoppen... Of het Duits of Frans wordt in september weet ik nog niet. Misschien ook eens uitpluizen of het nog uitmaakt in hoeveelheden boeken/tijdschriften die bibliotheken te bieden hebben.

Goed dat tnt postnl zijn werk gedaan heeft. Dit weekend misschien eens de andere boeken op marktplaats zetten. Op de rommelmarkt gaan staan kan altijd nog.

Het is nog geen zaterdag dus weekendplannen heb ik nog niet
Zo ik heb boodschappen gedaan! Best wel al wat dingen gekocht voor de paasdagen. Straks nog een lijstje maken wat ik zeker nog moet hebben. Misschien ga ik zo nog even heen en weer fietsen anders ga ik zondag.

watervrouw, gewoon lekker op marktplaats zetten. Krijg je er meestal meer voor dan op een rommelmarkt.
@moon als je vandaag of morgen wilt jurkenshoppen heb ik een kortingscode voor je http://www.bonprix.nl/cat ... jurken-lange-avondjurken/
De geplande nasi hier schuift even door naar morgen of zo.

WV, ik heb geen ervaring met verkoop dingen op MP of rommelmarkt.

Wat een leuke en betaalbare jurken op bonprix, haha bijna jammer dat ik niks nodig heb.
Ik heb wel een marktplaatsaccount, alleen nog even geen zin om item voor item een advertentie aan te maken. Meeste van mijn overtollige boeken geef ik weinig kans op mp, Jan Jans en de kinderen thema-albums zullen best redelijk gaan en heb daar ook geduld mee, hoeven niet zo nodig naar de rommelmarkt.

Stuk of 4-5 boeken kan ik ook bij De Slegte proberen als het aanbod op mp te massaal is. Bol.com heb ik geen ervaring mee, maar hoorde/las wel dat je daar snel op koper moet reageren en een pakbon printen. Teveel gedoe voorlopig.

Heb nu jurken in de viva-advertenties staan....

Ben zelf geen jurkenliefhebber. Moet nog wel wat bedenken: half mei een galavoorstelling (ofzo) in Londens theater. De betreffende musical jubileert, dus geloof dat het een bijzondere avond wordt..
Ik heb laatst (nou ja laatst paar jaar geleden) behoorlijk winst gemaakt bij de slegte. Had bij de action een reeks boeken gekocht voor 59 cent en vervolgens kreeg ik er 1,10 per boek voor bij de slegte

Thee, er komt van mij ook een kaart aan voor ioni meisje!
Kans op nachtvorst is er trouwens nog anderhalve maand (!!)

http://nl.wikipedia.org/wiki/IJsheiligen

(volgens radar e.d. algemeen bekend bij tuincentra, maar die zullen uit commercieel oogpunt niet altijd waarschuwen/voorlichten)

Hmm.. misschien bij mijn tweedehands 'merk'boeken maar eens proberen of ik de prijs nog uitgegumd krijg. De Slegte verkoopt het zelf toch wel weer voor het vijfvoudige.
ja hoor de slegte maakt genoeg winst. Hoef je je echt niet schuldig om te voelen.

Ga vanavond toch maar niet naar de winkels. Ga lekker voor de buis hangen op de bank. Misschien nog een begin maken van de paaskaarten voor de kinderen.
Ah ibi wat lief een kaartje van jou voor ioni-meisje. Heb al leuke mailtjes binnen. Fijn!
He meiden, ben weer terug. Heb HEERLIJK gegeten bij C&L. Ik zit zo vol, heb zelfs 2x opgeschept. Vorige keer ook gelukkig, anders zou iemand denken dat ik het de vorige keer niet lekker vond. Lekker hele gevulde bami. En een toetje na. Heb nog een volle bak mee.

Oh ze hebben ook zon leuke kater, typetje aandachtstrekker Bo. Erg lief.

Volgende keer komen ze hier eten, dus alvast wat verzinnen. Ze hadden voorgesteld dat zij het zouden betalen. Ga morgen iets verzinnen, of alvast beginnen met verzinnen.

Ik zit/ben nog steeds aan het uitbuiken .
Joehoe, echooo-oo-oo.

Heeft iedereen een IRL?
weet ook niet waar iedereen is
Ik ben hier!

En ik had het inderdaad druk met mijn IRL.

Hoe is het hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven