wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
zaterdag 31 maart 2012 om 00:54
Leuke hobby Ans, lekker bieden haha.
Heb je al veel 'gewonnen', of alleen dat diner?
Die fondue had ik nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me leuk, lekker tijdens een warme zomeravond, lekker wat bubbels erbij. (hou ik helemaal niet van, bubbels, maar ik denk dat dat wel een goede combinatie kan zijn)
Die fondue had ik nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me leuk, lekker tijdens een warme zomeravond, lekker wat bubbels erbij. (hou ik helemaal niet van, bubbels, maar ik denk dat dat wel een goede combinatie kan zijn)
zaterdag 31 maart 2012 om 00:55
quote:maroon5 schreef op 31 maart 2012 @ 00:54:
Die fondue had ik nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me leuk, lekker tijdens een warme zomeravond, lekker wat bubbels erbij. (hou ik helemaal niet van, bubbels, maar ik denk dat dat wel een goede combinatie kan zijn)Alleen het diner maroon. Ik moet nog een tactiek ontwikkelen denk ik..
Die fondue had ik nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me leuk, lekker tijdens een warme zomeravond, lekker wat bubbels erbij. (hou ik helemaal niet van, bubbels, maar ik denk dat dat wel een goede combinatie kan zijn)Alleen het diner maroon. Ik moet nog een tactiek ontwikkelen denk ik..
zaterdag 31 maart 2012 om 00:57
Maroon, ik kijk dagelijks zeker 2 x de teletekst van tv west; is hele regio en ook mijn woonplaats maar ook woonplaats exLief en daar gebeurt nogal veel, zeker in de buurt van zijn huis waar ik dus de afgelopen jaren veel was.
Moet/wil half april er toch naar toe. Spullen en sleutels omwisselen... Al heb ik liever dat hij mijn sleutel nog zou houden. Just in case.... Niemand anders heeft mjn sleutel.
Moet/wil half april er toch naar toe. Spullen en sleutels omwisselen... Al heb ik liever dat hij mijn sleutel nog zou houden. Just in case.... Niemand anders heeft mjn sleutel.
zaterdag 31 maart 2012 om 01:00
quote:thee schreef op 31 maart 2012 @ 00:57:
Maroon, ik kijk dagelijks zeker 2 x de teletekst van tv west; is hele regio en ook mijn woonplaats maar ook woonplaats exLief en daar gebeurt nogal veel, zeker in de buurt van zijn huis waar ik dus de afgelopen jaren veel was.
Moet/wil half april er toch naar toe. Spullen en sleutels omwisselen... Al heb ik liever dat hij mijn sleutel nog zou houden. Just in case.... Niemand anders heeft mjn sleutel.Zie je er tegenop om je spullen te gaan halen. Of beter gezegd: hem te zien? Hebben jullie nog mail/tel contact?
Moet/wil half april er toch naar toe. Spullen en sleutels omwisselen... Al heb ik liever dat hij mijn sleutel nog zou houden. Just in case.... Niemand anders heeft mjn sleutel.Zie je er tegenop om je spullen te gaan halen. Of beter gezegd: hem te zien? Hebben jullie nog mail/tel contact?
zaterdag 31 maart 2012 om 01:02
zaterdag 31 maart 2012 om 01:03
Uncharted
hoe was je dag
wat voor werk doe je
andersnogiets
alles oke
o dat ijs ding klinkt cool
thee
even een knuffeltje voor jou
mmm hoe was mij dag
me dag as niet veel soeps
eerst even gewerk maar had knallende koppijn dus mocht om 1 uur na huis toen snel even op bed gaan liggen.
vervolgens had ik om 15 uur een afspraak bij de huisarts.
daar even van me af kennen praten.
hij vondt niet echt goed gaan en wou mijn volgende week weer zien aangezien hij bang was dat niet lekker in me vel zitten hij bang was dat ik depressief zou zijn of het zou worden.
dit weekend moest ook beetje rustig aan doen..
ook omdat niet echt goed slaap wou ie slaap medicatie geven
maar dat wou zelf niet aangezien ik bang was om er afhankelijk van te zijn of worden.
hoe was je dag
wat voor werk doe je
andersnogiets
alles oke
thee
mmm hoe was mij dag
eerst even gewerk maar had knallende koppijn dus mocht om 1 uur na huis toen snel even op bed gaan liggen.
hij vondt niet echt goed gaan en wou mijn volgende week weer zien aangezien hij bang was dat niet lekker in me vel zitten hij bang was dat ik depressief zou zijn of het zou worden.
maar dat wou zelf niet aangezien ik bang was om er afhankelijk van te zijn of worden.
zaterdag 31 maart 2012 om 01:07
quote:mirster schreef op 31 maart 2012 @ 01:03:
Uncharted
hoe was je dag
wat voor werk doe je
andersnogiets
alles oke
thee
mmm hoe was mij dag
maar dat wou zelf niet aangezien ik bang was om er afhankelijk van te zijn of worden.Wel volgende week teruggaan naar de dokter he meis? En je wordt niet zo snel afhankelijk van een slaappilletje hoor. Een paar nachten goed slapen kan je juist ff het zetje in de goede richting geven.
Uncharted
hoe was je dag
wat voor werk doe je
andersnogiets
alles oke
thee
mmm hoe was mij dag
maar dat wou zelf niet aangezien ik bang was om er afhankelijk van te zijn of worden.Wel volgende week teruggaan naar de dokter he meis? En je wordt niet zo snel afhankelijk van een slaappilletje hoor. Een paar nachten goed slapen kan je juist ff het zetje in de goede richting geven.
zaterdag 31 maart 2012 om 01:09
Niet zo'n fijne dag dus Mirster..
Ik heb juist veel baat gehad bij slaappillen, was depressief, en door de temazepam kon ik weer goed slapen, en doorbrak het cirkeltje van niet kunnen slapen-piekeren-moe-lusteloos-niet kunnen slapen-piekeren etc. Heb het mss 2 maanden geslikt en daarna ging het zienderogen beter met me
Ik heb juist veel baat gehad bij slaappillen, was depressief, en door de temazepam kon ik weer goed slapen, en doorbrak het cirkeltje van niet kunnen slapen-piekeren-moe-lusteloos-niet kunnen slapen-piekeren etc. Heb het mss 2 maanden geslikt en daarna ging het zienderogen beter met me
zaterdag 31 maart 2012 om 01:10
Ans/Maroon, we hebben weinig contact, alleen per mail over noodzakelijke financiele dingen die ik voor hem betaalde en die hij nu zelf betaalt.
Zie ik er tegenop? JA. Enorm. Maar ik heb liever niet dat hij thuis is en als het goed is werkt hij momenteel net in nieuwe baan.
Ik zet mijn spullen er neer, ga even naar 'de markt om de hoek' (daarom wil ik er op een donderdag naar toe). Wil dan even naar boulevard, bepaalde winkeltjes, bepaalde terrasjes. Dan spullen en sleutel(s) wisselen en naar huis.
Hij zei me niet kwijt te willen als goede vriendin. Ik weet niet of ik dat kan (meerder redenen). We hebben elkaar niet meer gesproken en ik weet nog steeds niet exact waarom we niet meer samen zijn.
Laat ik maar gaan slapen,
Zie ik er tegenop? JA. Enorm. Maar ik heb liever niet dat hij thuis is en als het goed is werkt hij momenteel net in nieuwe baan.
Ik zet mijn spullen er neer, ga even naar 'de markt om de hoek' (daarom wil ik er op een donderdag naar toe). Wil dan even naar boulevard, bepaalde winkeltjes, bepaalde terrasjes. Dan spullen en sleutel(s) wisselen en naar huis.
Hij zei me niet kwijt te willen als goede vriendin. Ik weet niet of ik dat kan (meerder redenen). We hebben elkaar niet meer gesproken en ik weet nog steeds niet exact waarom we niet meer samen zijn.
Laat ik maar gaan slapen,
zaterdag 31 maart 2012 om 01:13
Lastig Thee!
Mss is de confrontatie dan idd niet zo'n goed idee. Zou dan ook de sleutels wel weer ruilen ja, en mss zorgen dat een vriendin een extra huissleutel heeft, voor het geval dat.
Wie weet kan het over een jaartje wel werken, om een vriendschappelijke band te hebben, mss is het daar nu nog iets te vroeg voor
Mss is de confrontatie dan idd niet zo'n goed idee. Zou dan ook de sleutels wel weer ruilen ja, en mss zorgen dat een vriendin een extra huissleutel heeft, voor het geval dat.
Wie weet kan het over een jaartje wel werken, om een vriendschappelijke band te hebben, mss is het daar nu nog iets te vroeg voor
zaterdag 31 maart 2012 om 01:17
zaterdag 31 maart 2012 om 01:18
andersnogiets
zie er altijd best tegen op!!!
om te gaan..
ik doe een moord om lekker te kennen slapen.
de dokter zei omdat ik weer heel erg met het stukje zelfbeschading zit en hij wel kon op maken dat gewoon niet lekker ging hij wou dat ik terug kwam.
ook omdat stukje is me nog al moeilijk mee heb nu..
ik had ook door iemand arm warmers laten maken.
die droeg ik vroeger vaak
toevallige vielen ze uit me tas....
want had ze net gekregen
de huisarts vroeg me ook of ik ontsmetings spullen had enzo
dus ik zei dat die volgens mij wel ergs had toen gaf ie me wat mee en zei hij dat is me echt zo kut voelde iemand moest bellen of met de crissie diens moest bellen.
toen voelde ik me wel echt een stombo
dat die arm warmers uit me tas had laten vallen.
zie er altijd best tegen op!!!
om te gaan..
ik doe een moord om lekker te kennen slapen.
de dokter zei omdat ik weer heel erg met het stukje zelfbeschading zit en hij wel kon op maken dat gewoon niet lekker ging hij wou dat ik terug kwam.
ook omdat stukje is me nog al moeilijk mee heb nu..
ik had ook door iemand arm warmers laten maken.
die droeg ik vroeger vaak
toevallige vielen ze uit me tas....
want had ze net gekregen
de huisarts vroeg me ook of ik ontsmetings spullen had enzo
dus ik zei dat die volgens mij wel ergs had toen gaf ie me wat mee en zei hij dat is me echt zo kut voelde iemand moest bellen of met de crissie diens moest bellen.
toen voelde ik me wel echt een stombo
dat die arm warmers uit me tas had laten vallen.
zaterdag 31 maart 2012 om 01:18
Slaapmedicatie wordt pas na een week of 6 verslavend.
Maar ze zijn eigenlijk bedoeld voor een week of 2... worden vaak automatisch uit onwetendheid verlengd (door de assistente of zo).
Wel enigszins mee oppassen.
Is melatonine-tabletjes proberen geen optie? Is altijd beter dan de chemische troep en veel mensen kunnen daar flink op slapen.
Maar ze zijn eigenlijk bedoeld voor een week of 2... worden vaak automatisch uit onwetendheid verlengd (door de assistente of zo).
Wel enigszins mee oppassen.
Is melatonine-tabletjes proberen geen optie? Is altijd beter dan de chemische troep en veel mensen kunnen daar flink op slapen.