Wakker
donderdag 24 december 2015 om 23:37
quote:gardalimone schreef op 24 december 2015 @ 18:41:
[...]
Ja die bon van V&D. Veel collega's hebben die gekozen. Ik vorig jaar. Dit jaar geurkaarsen van Rituals. Zou ik zelf nooit kopen. Te duur.
Dat is jammer MV. Ook al is het een pak kerstkransjes ofzo. Inderdaad een blijk van waardering.
Wat wel leuk was dit jaar, ik werk in een gebouw met andere bedrijven en ik heb wel eens wat voor andere ook gedaan. Kreeg van de directie daar een kadobon van Bol.com, weet niet hoeveel er op het kaartje staat, ga het morgen maar even uitgeven voordat Bol het ook in Bol krijgt.
Van het andere vrijwilligerswerk kreeg ik een Ritual pakket voor douchen geloof ik. Nou allemaal erg leuk, vind het leuk als je gewaardeerd wordt voor je inzet, het is toch maar vrijwilligerswerk waar al met al veel tijd in gaat zitten.
Ja van het andere is het jammer maar het is niet anders.
[...]
Ja die bon van V&D. Veel collega's hebben die gekozen. Ik vorig jaar. Dit jaar geurkaarsen van Rituals. Zou ik zelf nooit kopen. Te duur.
Dat is jammer MV. Ook al is het een pak kerstkransjes ofzo. Inderdaad een blijk van waardering.
Wat wel leuk was dit jaar, ik werk in een gebouw met andere bedrijven en ik heb wel eens wat voor andere ook gedaan. Kreeg van de directie daar een kadobon van Bol.com, weet niet hoeveel er op het kaartje staat, ga het morgen maar even uitgeven voordat Bol het ook in Bol krijgt.
Van het andere vrijwilligerswerk kreeg ik een Ritual pakket voor douchen geloof ik. Nou allemaal erg leuk, vind het leuk als je gewaardeerd wordt voor je inzet, het is toch maar vrijwilligerswerk waar al met al veel tijd in gaat zitten.
Ja van het andere is het jammer maar het is niet anders.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 24 december 2015 om 23:44
quote:gardalimone schreef op 24 december 2015 @ 23:34:
Heb je je kerstpakket nog gehaald MV?
Lief van jullie. Denk morgenochtend wel even aan jullie
In gedachten ben ik bij je lieverd.
Ja heb een mooi pakket gehad, is van goede kennissen waar ik 4 jaar heb gewoond vroeger en bijna elk jaar krijg ik iets leuks van ze. Dit jaar een heel duur pakket met echt lekkere dingen wat ik zelf niet heb zoals vis, vlees, kaasjes enz. Dus was erg leuk. Is dat oppasadres waar ik vaak de katten verzorg als ze weg zijn. En was vorige week met haar meegevraagd naar het theatervoorstelling met Johnnie de Mol. Was wel een hele mooie voorstelling (haar vriendin was ziek geworden dus vond het lief dat ze aan mij dacht).
Heb je je kerstpakket nog gehaald MV?
Lief van jullie. Denk morgenochtend wel even aan jullie
Ja heb een mooi pakket gehad, is van goede kennissen waar ik 4 jaar heb gewoond vroeger en bijna elk jaar krijg ik iets leuks van ze. Dit jaar een heel duur pakket met echt lekkere dingen wat ik zelf niet heb zoals vis, vlees, kaasjes enz. Dus was erg leuk. Is dat oppasadres waar ik vaak de katten verzorg als ze weg zijn. En was vorige week met haar meegevraagd naar het theatervoorstelling met Johnnie de Mol. Was wel een hele mooie voorstelling (haar vriendin was ziek geworden dus vond het lief dat ze aan mij dacht).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 24 december 2015 om 23:50
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 december 2015 @ 23:44:
[...]
Lief. Fijn die waardering.
Je hoeft geen medelijden te hebben hoor. Maken het op het werk wel gezellig. En word dubbel betaald
[...]
Je hoeft geen medelijden te hebben hoor. Maken het op het werk wel gezellig. En word dubbel betaald
donderdag 24 december 2015 om 23:52
quote:gardalimone schreef op 24 december 2015 @ 23:50:
[...]
Je hoeft geen medelijden te hebben hoor. Maken het op het werk wel gezellig. En word dubbel betaald Oei dat klinkt goed zeg, doe je toch even beter dan ik
[...]
Je hoeft geen medelijden te hebben hoor. Maken het op het werk wel gezellig. En word dubbel betaald Oei dat klinkt goed zeg, doe je toch even beter dan ik
vrijdag 25 december 2015 om 00:00
quote:gardalimone schreef op 24 december 2015 @ 23:56:
[...]
Ja hè. Baal er wel van dat ik alleen zondag vrij ben. 31 december ben ik afgedraaid.
Nou ik doe volgende week dinsdag en donderdag 31 december met je mee hoor. Hoop alleen dat we donderdag iets eerder stoppen
Heb zin in appelflappen met een gat erin. Ga ze dit jaar niet zelf maken hoor.
[...]
Ja hè. Baal er wel van dat ik alleen zondag vrij ben. 31 december ben ik afgedraaid.
Nou ik doe volgende week dinsdag en donderdag 31 december met je mee hoor. Hoop alleen dat we donderdag iets eerder stoppen
vrijdag 25 december 2015 om 00:05
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 december 2015 @ 00:00:
[...]
Ik moet gewoon tot 15.30 uur. En dan 's Avonds een feestje. Eerst maar even slapen ofzo. Vanmiddag ook geprobeerd maar lukte niet. De komende dagen maar op mijn tandvlees ofzo.
En ik bereid niks. Schuif overal zo aan
[...]
Ik moet gewoon tot 15.30 uur. En dan 's Avonds een feestje. Eerst maar even slapen ofzo. Vanmiddag ook geprobeerd maar lukte niet. De komende dagen maar op mijn tandvlees ofzo.
En ik bereid niks. Schuif overal zo aan
vrijdag 25 december 2015 om 00:08
quote:Galileo schreef op 25 december 2015 @ 00:06:
Vrolijk kerstfeest lieve mensen.
MV, voor jou ook de beste wensen.
Een heeeel dikke voor iedereen die het nodig heeft of fijn vindt.
He jij ook he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat hebben we jou een tijd niet gezien. Hoe is het met jou en je werk? En met je moeder?
Vrolijk kerstfeest lieve mensen.
MV, voor jou ook de beste wensen.
Een heeeel dikke voor iedereen die het nodig heeft of fijn vindt.
He jij ook he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat hebben we jou een tijd niet gezien. Hoe is het met jou en je werk? En met je moeder?
vrijdag 25 december 2015 om 00:13
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 december 2015 @ 00:08:
Heerlijk om die stress van het maken niet te hebben he?
Leuk een feestje, bij vrienden of echt in een kroeg/dancing ofzo?
Bij vrienden. Maar is volgende week. Eerst de kerstdagen doorkomen.
Aanschuiven is heerlijk. Niks geen stress van boodschappen etc.
Heerlijk om die stress van het maken niet te hebben he?
Leuk een feestje, bij vrienden of echt in een kroeg/dancing ofzo?
Aanschuiven is heerlijk. Niks geen stress van boodschappen etc.
vrijdag 25 december 2015 om 00:23
Met mij gaat het goed. Wel druk de laatste tijd. Met werk gaat het ook goed. Leuk wanneer er naar mijn adviezen geluisterd wordt, soms wat frustrerend als dat niet gebeurt. Maar dat hoort erbij.
Met mijn moeder gaat het redelijk goed. Op zich alles ok, maar ze zit nog duidelijk in de herstelfase. Sinds kort doet ze revalidatieoefeningen. Hopelijk verbetert haar conditie daarmee, want die kan stuk beter.
De reden dat ik niet in dit topic verscheen, is vooral dat ik wanneer ik het wel zou doen, ik dan al jullie verhalen wil bijhouden. Helaas had ik daar geen tijd voor. Ik hoop dat het met jullie goed gaat en dat iedereen goed en liefdevol 2016 ingaat.
XXX
Galileo
Met mijn moeder gaat het redelijk goed. Op zich alles ok, maar ze zit nog duidelijk in de herstelfase. Sinds kort doet ze revalidatieoefeningen. Hopelijk verbetert haar conditie daarmee, want die kan stuk beter.
De reden dat ik niet in dit topic verscheen, is vooral dat ik wanneer ik het wel zou doen, ik dan al jullie verhalen wil bijhouden. Helaas had ik daar geen tijd voor. Ik hoop dat het met jullie goed gaat en dat iedereen goed en liefdevol 2016 ingaat.
XXX
Galileo
Power to the people
vrijdag 25 december 2015 om 00:24
quote:gardalimone schreef op 25 december 2015 @ 00:13:
[...]
Aanschuiven is heerlijk. Niks geen stress van boodschappen etc. Meis, ik las net pas op het ene topic , wist het niet, snap het nu ook.
[...]
Aanschuiven is heerlijk. Niks geen stress van boodschappen etc. Meis, ik las net pas op het ene topic , wist het niet, snap het nu ook.
vrijdag 25 december 2015 om 00:26
quote:Galileo schreef op 25 december 2015 @ 00:23:
Met mij gaat het goed. Wel druk de laatste tijd. Met werk gaat het ook goed. Leuk wanneer er naar mijn adviezen geluisterd wordt, soms wat frustrerend als dat niet gebeurt. Maar dat hoort erbij.
XXX
Galileo
Hoop dat voor jou en je mams ook XXX.
En je kan en mag altijd hier meeschrijven, ook al lees je niet alles mee hoor.
XXX
Galileo
Hoop dat voor jou en je mams ook XXX.
En je kan en mag altijd hier meeschrijven, ook al lees je niet alles mee hoor.
vrijdag 25 december 2015 om 00:33
vrijdag 25 december 2015 om 09:48
Voor iedereen een Vrolijk Kerstfeest. Wat een heerlijk ontbijtje MV. Hier is het maar een dag Kerstmis, Nederland is volgens mij het enigste land in Europa wat twee Kerst, Paas en Pinksterdagen heeft.
Ik ben al op vanaf een uur of 7. En ik ga zo lekker weer naar bed terug, zin in. Voor de rest doe ik niets vandaag, alleen vanavond nog even Chinees halen.
Ik ben al op vanaf een uur of 7. En ik ga zo lekker weer naar bed terug, zin in. Voor de rest doe ik niets vandaag, alleen vanavond nog even Chinees halen.
vrijdag 25 december 2015 om 13:04
Ik heb iemand die wekelijks komt en mijn chocolade decoratie die er al meer dan 11 jaar ligt steeds opeet (losse chocolaatjes). Ondanks dat ik dat wel gezegd hebt, blijft ze er maar van eten. Heb laatst maar een deel weggeborgen want wil het niet op mijn geweten hebben dat ze ter plekke een voedselvergiftiging krijgt .
Heb nu andere chocolaatjes en zal iig maandag zeggen dat ze die beter kan eten dan die chocolaatjes van 11 a 12 jaar oud. Zo dat is toch wel een mooie kerstgedachte he?
Hier iemand nog een chocolaatje?
Heb nu andere chocolaatjes en zal iig maandag zeggen dat ze die beter kan eten dan die chocolaatjes van 11 a 12 jaar oud. Zo dat is toch wel een mooie kerstgedachte he?
Hier iemand nog een chocolaatje?
vrijdag 25 december 2015 om 15:20
Ik heb echt geen idee wat ik vanavond met het etentje aan moet. Doe maar iets zwarts en met een rood bontje om mijn nek? Heeft hij ook een lekker kerstdiner .
Zucht, ik weet het echt nu niet. Ik had iets donkersblauw aan kunnen doen maar ben gister een blauwe panty vergeten te kopen. Oh misschien heb ik een idee. Ga maar eens kijken.
Zucht, ik weet het echt nu niet. Ik had iets donkersblauw aan kunnen doen maar ben gister een blauwe panty vergeten te kopen. Oh misschien heb ik een idee. Ga maar eens kijken.