Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:gardalimone schreef op 30 december 2015 @ 00:01:

[...]

Haha nee is je hele hoofd rood

Ja maar dan zie je het rode pukkeltje niet meer

of erna wat gekleurde dagcreme erop doen, is het rode ook weg. Of je moet nog een groene camouflagestift hebben, dat maskeert het rode ook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Marjo41 schreef op 30 december 2015 @ 00:07:

Meisjes welterusten, ik ga zo slapen.

Morgen weer een drukke dag voor de boeg en ik moet nog tandpasta smeren.

Thnx voor de tips, ik laat wel even weten of het heeft geholpen Sterkte meis, slaap lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 december 2015 @ 00:11:

[...]

Ja maar dan zie je het rode pukkeltje niet meer

of erna wat gekleurde dagcreme erop doen, is het rode ook weg. Of je moet nog een groene camouflagestift hebben, dat maskeert het rode ook.Haha heb ik!
Even via mobiel.

Boodschappenlijstje: karnemelk, groene camouflagestift, foundation die heb ik.

Anders nog iets?
Ik was een beetje te stellig, het kan maar is niet aan te raden.

http://mens-en-gezondheid ... rijden-met-tandpasta.html
quote:Marjo41 schreef op 30 december 2015 @ 00:25:

Even via mobiel.

Boodschappenlijstje: karnemelk, groene camouflagestift, foundation die heb ik.

Anders nog iets?

die hydrogel is niet duur en dan heb je iig iets voor de toekomst

Verder even schone kussensloop maar die zal je wel hebben.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 december 2015 @ 00:29:

[...]

die hydrogel is niet duur en dan heb je iig iets voor de toekomst

Verder even schone kussensloop maar die zal je wel hebben.Ik lig er al in, ik ga nu echt mijn bed niet meer verschonen
En nu nog een paar glazen water drinken, echt doen hoor. Wel een keer vannacht eruit om te plassen maar het helpt wel.

Heb je nog een maskertje om op te doen als je naar bed gaat?
quote:Marjo41 schreef op 30 december 2015 @ 00:30:

[...]

Ik lig er al in, ik ga nu echt mijn bed niet meer verschonen Lekkere zachte handdoek op je kussensloop leggen?
Ik verschoon mijn bed elke week dus dat zit wel goed

Tandpasta en een masker, ik word er niet knapper op haha
Nou dan moet het morgen goed komen. Heb je er zin in?
quote:Marjo41 schreef op 30 december 2015 @ 00:34:

Ik verschoon mijn bed elke week dus dat zit wel goed

Tandpasta en een masker, ik word er niet knapper op hahaDate merkt er niks van haha. Dit is een soort pre date
Zo, ben weer her en der bijgelzen.

Guardalimone, las elders dat jij ook niet bepaald vuurwerkfan bent. Ik ook niet, maar niet als jij en Blue.
quote:thee schreef op 30 december 2015 @ 01:16:

Zo, ben weer her en der bijgelzen.

Guardalimone, las elders dat jij ook niet bepaald vuurwerkfan bent. Ik ook niet, maar niet als jij en Blue.Thee ik vind het vreselijk. Als ik door mijn stad zou moeten fietsen, dan fiets ik om zodra ik jongens zie. Kan wel zijn dat ik een uur omfiets om opgeschoten jongens niet tegen hoef te komen.
Zo erg heb ik het niet, al wordt hier al wel aardig geknald. Ik wil wel zorgen dat ik morgen boodschappen doe en donderdag de deur niet uit hoef. Ik woon in een flat en kijk meestal even rond middernacht vanaf de galerij en dan vind ik het na 5 minuten wel weer goed voor een jaar.
Morgen ga ik echt de deur niet uit. Overmorgen laat ik me rijden. In een auto wel te verstaan. Want ik durf echt de straat niet op, net als Blue. 1 januari doe ik nog niet mee, want nog steeds knallen. Op 2 januari kijk ik weer voorzichtig rond. Het bangst ben ik voor de harde knallen, maar siervuurwerk maakt me ook niet vrolijk. Alles bekijk veilig achter dubbelglas
Vervelend voor mensen zoals jij en Blue. Ik heb er gewoon een hekel aan maar ben er niet echt heel bang voor.
Hoi, ben er ook weer eens. Van vuurwerk vind ik die onverwachte knallers vreselijk, vooral voor huisdieren. Siervuurwerk is mooi achter glas.

Ik ben weer thuis. Een weekje met Kerst op Waddeneiland geweest, was heerlijk!

Veel gewandeld, genoten van natuur en geen stress gehad over Kerstdiner.

Samen zijn op Kerstavond met wat hapjes en spelletjes. Hoe kneuterig kan het zijn..

Kerstdagen waren verder ook simpel, stukje vis en snert.

En...
quote:thee schreef op 30 december 2015 @ 01:36:

Vervelend voor mensen zoals jij en Blue. Ik heb er gewoon een hekel aan maar ben er niet echt heel bang voor.Dat zou ik ook willen. Want in mijn omgeving snapt niemand het echt. Dat je zo bang bent dat je niet door je eigen stad/dorp durft te fietsen. Tenminste dat heb ik. Dagen verkrampt op de fiets zitten. Altijd bang voor de knal... En weet je ik snap dat het een no-niksprobleem is. Dat maakt het voor sommige mensen misschien ook lachwekkend, want tijdelijk luxeprobleem.De meeste mensen van mijn vrienden snappen het niet. Ik kijk uit naar 2 januari, dan is alles weer gewoon :-)
O, ik snap het zeker wel en vind het naar voor jullie.
En... Heerlijk gejankt!

Klinkt stom, maar 'mocht' van mijzelf wel weer eens... Lopend in mij eentje over strand tegen de wind in met windkracht 5. Wat was de zee mooi!!

Opeens was ik niet alleen, hupst daar een zeehond een paar meter voor mij, richting zee.

Wat een cadeautje, geweldig!
Wat ontzettend naar om te lezen dat je zo bang bent de komende dagen Gardalimone! Heb het zelf niet zo erg, maar snap het wel!
2 januari is het weer over Passie. Tenminste hoop ik. Lief!
ha Passie! Wanneer heb je over het strand gelopen? Jeetje, een zeehond. Volgens mij zou ik me een hoedje schrikken.
Limone, ik hoop dat vuurwerk ook snel over is. Onzinnig, stom gedoe is het ook!

Thee, was vorige week Dinsdagmiddag. Dacht wel ff ruim 4 kilometer tegen die wind in te kunnen lopen... Viel erg tegen in mij eentje. Die zeehond was echt zo plots/ opeens... Eerste foto van mij met mobiel is mislukt, mijn vingers ervoor hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven